Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не свети индикацията за отворена врата Браво ХГТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    кола

    Тука се говори за 2 различни неща не светенето на индикатора за отворена врата и не светенето на плафона
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #17
      xctr написа:
      Индикацията за отворени врати и светлината на плафона нямат нищо общо.За индикацията отговарят бравите и затова даже да не е плътно затворена, а само да е закачила вратата, то излиза чек на таблото.За светлината на плафона има едни копченца, които се натискат от самата врата.
      Грешиш. В моделите, в които го има този модул (съкратено е A. B. I. на италиански и е подобно на онова, което ключаря нарича BSI насам-натам из форума), и двете неща - чек-а на таблото и плавно-гаснещият плафон се управляват от едно и също място - ключетата на бравата. Няма копченца за плафона, които ги натиска вратата, както е в моделите без този модул. За да се отстрани проблема, заради който е пусната темата, е важно да се знае дали автомобилът има заводска аларма или не, защото от това зависи накъде и какви кабели отиват от ключетата на бравата и съответно - накъде да се търси проблемът.Като цяло - в единия случай лампата за отворена врата е захранена от таблото, а за да светне - тези ключета подават маса, като в зависимост от това дали има аларма - масата се подава или директно през кабелите, когато няма аларма, или от алармата към таблото по друг кабел, когато вратата е затворена. Затова въпросът е има ли колата аларма. Най-лесно е да се пробва да се подаде директно маса на буксата на вратата на кабелчето, което отговаря за лампата на таблото. И друго - понеже по кабелите трябва да има връзка към маса, то следва, че при откачена букса на вратата е невъзможно да светне лампата, освен ако токът не се научи ли да лети по въздух при толкова ниско напрежение.Тоест значи в бравата е отворена верига, и като се отвори вратата се затваря веригата и светва контролната лампа - Да.

      Коментар


        #18
        Мисля че няма заводска аларма. Поне не видях разни пищялки и други. Забелязвам обаче че ключа има копчета и индикационен диод. Също така вратите са сменяни по незнайна причина от Браво 1.6 ’98г. В такъв случай най добре да ще да е явно да погледна буксите на купето и буксите на вратите какви и къде има кабели. Дали има разлики като за начало!?
        Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
        Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

        Коментар


          #19
          Еми защо не започна с това? Със сигурност индикацията няма да светне с тези брави. Те не са оборудвани с ключета за отворена врата. Трябват ти от ХГТ или евентуално от кола ELX/HLX. Ама не знам дали могат да се заменят. И освен бравите - във вратата липсват и съответните кабели.

          Коментар


            #20
            Значи от там ще почна. Бравите и кабелите във вратите ще сменя и ще видя какъв ще бъде резултата. Ще пиша тези дни когато остане време да обърна внимание на колата.П.П. А само не ми стана от какво може да е проблема за неизгасващия на 100% плафон при функция "отворена врата"?
            Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
            Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

            Коментар


              #21
              Би било добре да провериш с мултицет или още по-добре - с осцилоскоп, ако имаш откъде да вземеш, понеже там има управление с ШИМ - какви напрежения има горе на самия плафон. Може от една страна да идва напрежение откъм командния модул (въпросното ABI), което не е нормално да се случва, а от друга - по другия кабел, който отвежда на маса - да идва някакво нежелано напрежение и да си намира път през лампата, в обратна посока, което пък би било свързано с лош контакт на някоя от точките за маса. Винаги ли свети така плафона, влияе ли се от нещо, понякога намалява ли, увеличава ли се светлината?

              Коментар


                #22
                При изгасен плафон не свети. При функция "отворена врата" плафона гасне плавно и в тъмното се вижда че крушките вътре светят на около 15%. Принципно са лед крушки. Също плафона и в багажника свети на около 15%. Там крушката е обикновена.
                Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
                Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

                Коментар


                  #23
                  Реших отново да си поиграя с наличния проблем. Забелязвам че като отворя дясната врата плафона не реагира. Когато изключа буксата от вратата и плафона е настроен да свети при отворена врата се запазва слабото напрежение в крушките. Ще видя тия дни да разнищя тоя проблем и да го опиша тук къде е бил, поне да си знам че съм приключил тази тема и проблема е бил решен.
                  Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
                  Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

                  Коментар

                  Working...
                  X