Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Утечка - къде? Към тези, който разбират от ел.инсталации!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Утечка - къде? Към тези, който разбират от ел.инсталации!

    Здравеите колеги,пиша ви с молба ако някой може със съвет да помогне-значи колата ми е ланча тема 2и5тди,отнякъде има отечка на ток и немога да разбера откъде-взех уред и при замерване показа 0.27 отечка на ток!Започнах да откачам един по един бушоните и да гледам-нищо-0,27 не мърда при свалени всички бушони,свалих и всички релета-пак нищо!Действие 2:точно отзад зад акумулатора хванато за куперо имам един сноп +кабели,навързани(незнам как се казваше точно това)в една купийка-започнах един по един да ги свалям -тук имам стъпка напред-от общо 8 кабела 5 кабела не даваха нищо,един-0,8 и 2бр.(слагам единия-0.27.махам го слагам другия пак 0,27,слагам ги и 2 та пак 0,27!)Та откачих ги аз и си викам сега ще видя за какво са тия кабели и ще търся по лесно откъде е теча,влизам в колата завъртам ключа-пускат ми се уредите за парното и климата,стартера върти,но не пали(подгряващите свещи не ми се включват)и това е само което работи!!!Не ми работят-таблото,уредите,ел.стъкла,огледала,седалки,шибидах ,аларма,централно,подгряващи свещи,касетофон,запалка,нямам осветление вътре в колата,от фаровете само късите ми работеха сигурно има и други неща но мисълта ми е от 2 жички колата се скопи цялостно-има ли някой идея къде да търся,че как съм се ядосал може и нова инсталация да сложа!Приемам всякакви съвети,било то и абсурдни-идва зима и преди на 10 дни слагах акумулатора да се зарежда а сега трябва през 2 дни-акумулаторите са въртя !!!Благодаря предварително на хората който ще се отзоват!
    Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
    Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
    Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

    #2
    пробвай да откачиш алармата често прави мизерии
    FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

    Коментар


      #3
      Откачих и всички бушони и релета и на нея-нищо!
      Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
      Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
      Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

      Коментар


        #4
        Що не видиш таблото с бушоните да не се е сдобило с водна риза... Тая утечка не е голяма... Имаше един такъв проблем при типо, ама там таблото е като от найлон нагънат на хармоника 3-4 пъти и кат влезе вода става м)*(&^) Ма не знам как е на темата . Другото което ми идва наум е да ти свети лампата в багажника, ма ти казваш че си разкачвал всичко. А тва че немаш токове сега провери пак да не си откачил некой дебел захранващ кабел.
        FIAT Tipo 1,4mi - EX
        Alfa Romeo 146ti - EX
        Alfa Romeo 156 2,4JTD

        Коментар


          #5
          Таблото с бушоните ми е под волана в дясно-пластмасово и е сухо като барут :D ,лампата в багажника я свалих точно поради тая причина ама и от нея не е,нямам откачен кабел и когато акумулатора ми е пресно зареден всичко е ок до няколко дни когато каже виу виу и умре!ако не я карам 3 дни колата акумулатора пада-ясно е имам отечка някъде-въпроса е къде?
          Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
          Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
          Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

          Коментар


            #6
            Какво е това 0,25 ампера ли и с какъв уред мериш.имай впредвид че колата има малка консумация от 100-150 милиампера когато е в покой но това не трябва да ти сваля акумолатора ако той е наред.
            HONDA I-VTEC

            Коментар


              #7
              Значи меря го с Digital Clamp Meter и го слагам на750ACV има на него-ACA-20,200,1000;DCV 200m,20,200,1000-това е от ляво а от дясно-EXTERNAL UNIT-2000MОmega,20MOmega и Omega 200,2k,20k,200k,2000k-Поправете ме ако греша къде го слагам-на 750ACV ми дава 0.27!!!
              Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
              Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
              Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

              Коментар


                #8
                този уред не е за тази работа!

                puntotras написа:
                Значи меря го с Digital Clamp Meter и го слагам на750ACV има на него-ACA-20,200,1000;DCV 200m,20,200,1000-това е от ляво а от дясно-EXTERNAL UNIT-2000MОmega,20MOmega и Omega 200,2k,20k,200k,2000k-Поправете ме ако греша къде го слагам-на 750ACV ми дава 0.27!!!
                ACV означава променливо напрежение! С този уред се мери САМО ПРОМЕНЛИВ ТОК и променливо напрежение! ТРЯБВА ДА Е НА DCA DIRECT CURRENT ако има въобще такъв вход ако не-измери тока с цифров мултиметър на положение DCA а не с Clamp Meter!
                FIAT MAREA 1.8 HLX , 97г.

                Коментар


                  #9
                  1.Откачи ли алтернатора?2.Мери ли за утечка стартера?То май само те останаха,като гледам
                  Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                  Коментар


                    #10
                    Re: този уред не е за тази работа!

                    jmi написа:
                    puntotras написа:
                    Значи меря го с Digital Clamp Meter и го слагам на750ACV има на него-ACA-20,200,1000;DCV 200m,20,200,1000-това е от ляво а от дясно-EXTERNAL UNIT-2000MОmega,20MOmega и Omega 200,2k,20k,200k,2000k-Поправете ме ако греша къде го слагам-на 750ACV ми дава 0.27!!!
                    ACV означава променливо напрежение! С този уред се мери САМО ПРОМЕНЛИВ ТОК и променливо напрежение! ТРЯБВА ДА Е НА DCA DIRECT CURRENT ако има въобще такъв вход ако не-измери тока с цифров мултиметър на положение DCA а не с Clamp Meter!
                    и включи уреда последователно на акумолатора,в смисъл ако не си ме разбрал откачаш + на акумолатора -само него, уреда го слагаш на DCA -1000, червения край на уреда свързваш към акумолатора черния към откачения край и гледаш какво ще отчете.
                    HONDA I-VTEC

                    Коментар


                      #11
                      Значи аз го слагам на минусовия край?Откачам - и го слагам-черното на акумулатора а червеното на кабела-само да отбележа-преди 2 дни ми оправяха алармата(оправиха я :D )и там момчето ми замери тоците и също каза,че имам отечка-0,25-което било много!
                      Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
                      Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
                      Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

                      Коментар


                        #12
                        хммм ако ти консумира 025а не мисля че това ти скапва акомулатора зависи и с какво радио си и то на стенбай консумира алармата също. странна работа .
                        HONDA I-VTEC

                        Коментар


                          #13
                          250 mA си е доста! Според мен, нормално не би трябвало да е повече от 30-40. За сравнение: на автомобила на мой приятел утечката беше малко над 100 mA и акумулаторът му падаше за около седмица (е той не я и караше много де).Определено е възможно да е от радиото - ако е вързано през негов предпазител направо на плюс (без да минава през бушоните на автомобила) с махането на предпазителите няма да го елиминираш като причина. Провери го. Между другото, при въпросния приятел точно дефектно радио беше причината...
                          ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                          Коментар


                            #14
                            това 0,25 какво е

                            Коментар


                              #15
                              pugsy написа:
                              това 0,25 какво е
                              На ампери ми мяза.
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар

                              Working...
                              X