Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампата на акумулатора свети.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лампата на акумулатора свети.

    Здравейте. Лампата на акумулатора ми свети, когато запаля. След форсиране до 5-6 к оборота изгасва и по някое време пак светва. Четох във форума за дадения проблем, но не мисля, че имам проблем с алтернатора или блока. Проблемът се появи след смяна на скоростната кутия. Днес ще направим измервания и ще свържем всички връзки отново. Някакви предположения какво може да сме бутнали при смяната на ск. кутия?
    Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

    #2
    Re: Лампата на акумулатора свети.

    vladrak написа:
    Здравейте. Лампата на акумулатора ми свети, когато запаля. След форсиране до 5-6 к оборота изгасва и по някое време пак светва. Четох във форума за дадения проблем, но не мисля, че имам проблем с алтернатора или блока. Проблемът се появи след смяна на скоростната кутия. Днес ще направим измервания и ще свържем всички връзки отново. Някакви предположения какво може да сме бутнали при смяната на ск. кутия?
    прегледаите всички Маси и + сове наи вече тънкото кабелче на Алтернатора аз така преди след сваляне и качване на скорорстите го бях разместил и ми примигваше след като го притегнах всичко заспа
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    Коментар


      #3
      Миналата година като сменях скоростната кутия същия проблем само че при мен напълно изгасна лампата и не обърнах внимание (след като мислех че проблема е изгоряла крушка)...Докато стигнах центъра на Ловеч бях включил фаровете и музиката и навръщане колата започна да придърпва от недостиг на ток и по едно време угасна и няма никво палене даже на бутане (алтернатора не зареждаше).Довклякохме колата до нас и вече бях готов да свалям алтернатор като бях сигурен че проблема е в него, размърдах това малкото кабелче оперативното и лампата на акумуалтора като подадох на контакт си светна и след като запаля загасваше, до ден днешен още върви :D Така че виж това тънкото кабелче към алтернатора то е за зареждането
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        #4
        Благодаря колеги, бяхте прави. Днес не можахме да оправим малкото кабелче, защото не успяхме да качим колата на канал, затова до понеелник е с компромисен вариант: Кабел от алтернатора до + клемата на акумолатора. Всичко е тип-топ! Понеделник ще го направим както трябва.
        Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

        Коментар

        Working...
        X