Здравейте. Лампата на акумулатора ми свети, когато запаля. След форсиране до 5-6 к оборота изгасва и по някое време пак светва. Четох във форума за дадения проблем, но не мисля, че имам проблем с алтернатора или блока. Проблемът се появи след смяна на скоростната кутия. Днес ще направим измервания и ще свържем всички връзки отново. Някакви предположения какво може да сме бутнали при смяната на ск. кутия?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лампата на акумулатора свети.
Collapse
X
-
Re: Лампата на акумулатора свети.
vladrak написа:Здравейте. Лампата на акумулатора ми свети, когато запаля. След форсиране до 5-6 к оборота изгасва и по някое време пак светва. Четох във форума за дадения проблем, но не мисля, че имам проблем с алтернатора или блока. Проблемът се появи след смяна на скоростната кутия. Днес ще направим измервания и ще свържем всички връзки отново. Някакви предположения какво може да сме бутнали при смяната на ск. кутия?Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
-
Миналата година като сменях скоростната кутия същия проблем само че при мен напълно изгасна лампата и не обърнах внимание (след като мислех че проблема е изгоряла крушка)...Докато стигнах центъра на Ловеч бях включил фаровете и музиката и навръщане колата започна да придърпва от недостиг на ток и по едно време угасна и няма никво палене даже на бутане (алтернатора не зареждаше).Довклякохме колата до нас и вече бях готов да свалям алтернатор като бях сигурен че проблема е в него, размърдах това малкото кабелче оперативното и лампата на акумуалтора като подадох на контакт си светна и след като запаля загасваше, до ден днешен още върви :D Така че виж това тънкото кабелче към алтернатора то е за зарежданетоТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Благодаря колеги, бяхте прави. Днес не можахме да оправим малкото кабелче, защото не успяхме да качим колата на канал, затова до понеелник е с компромисен вариант: Кабел от алтернатора до + клемата на акумолатора. Всичко е тип-топ! Понеделник ще го направим както трябва.Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар