Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изгубих светлините, чистачките и вентилатора на парното

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изгубих светлините, чистачките и вентилатора на парното

    Преди 2 дена ходих из планината и карах по един планински път с Fiat Bravo 1.4 съм и до хижата всичко бе нормално спирам разтоварвам излизам паля и нямам къси и дълги но имам габарит. Сутринта прегледах предпазителите и всички освен един 5-ца си бяха добре и започнах да оглеждам и се оказа че не работят и чистачките и вентилатора за парното. Интересното е че имам халогени мигачи направо съм в шок. Ако има някой с подобен проблем да помага. Благодаря предварително.

    #2
    Добре е да се провери с уред работата на клемореда на контактния ключ. Настрой се психологически за смяната му. Знаеш ли как да го провериш?

    Коментар


      #3
      Ами ако е с мултицет долу горе ми е ясно иначе не знам. Прочетох някъде че имало и проблеми с някаква букса на светлините че минавал тока през нея но ако си спомням правилно за да я достигна трябваше и кормилото да махам.

      Коментар


        #4
        За начало започни с буксата на клемореда, с мултицета се проверява. Не бързай с други букси и други разглобявания. Махаш само долната кора, която е на три винта и две щипки за горната кора.

        Коментар


          #5
          Тези дни ще тествам и ще пиша резултата.

          Коментар


            #6
            Буксата която е на контактния ключ има лек нагар но нямам схема кое към кое трябва да дава контакт малко помощ може ли?

            Коментар


              #7
              Кола

              Ето схема това трябва да е http://kachi-snimka.info/images/jdv1286213467n.JPG
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Мисля че открих проблема За да съм сигурен че понеже не мога да намеря схема на клемоерда ще трябва да поръчам нов иначе всичко друго излиза като кабели само под напрежение не съм замервал. Разтопеното е на един кафяв кабел.

                Коментар


                  #9
                  Нали Ключаря е дал линк към схемата, каква друга схема търсиш? Ето ти го отблизо: (картинка)Тя е малко сбъркана тая картинка де, ама основното се вижда, като си на контакт - трябва да имаш стабилна верига между кафявия и оранжево-белия, от една страна, и тоя със синьото, от друга. Жълтите истории са за габаритите.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #10
                    Кола

                    Клемореда е около 12/15 лв Сви малко буксите да правят повече контактУкъси ги да видиш дали ще работи фарове с другата кафява там е +
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      След ремонта си разтовари инсталацията през релета за фаровете и ще забравиш за проблема, казвам го от личен опит.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #12
                        След смяната проблема е решен Благодаря на отзовалите се.

                        Коментар

                        Working...
                        X