От алтернатора трябва да стърчи един меден или месингов болт. Там се връзва. Това е предполагам плюса който отива в акумулатора. Може да го провериш с мултицет и да смениш кабелната обувка после.
Благодаря! Разбрах, че тази обувка трябва много здраво да се стегне с Кербовъчни клещи, така ли е ? Всичко стана вчера, когато сменях пистов ремък и не бях откачил акумулатора и ключа се допря и излязоха искри... Има ли вероятност да е изгоряло динамото или нещо друго?
Вероятно не е изгоряло нищо друго освен ключа Ако нямаш клещи за кримпване, с яки клещи стискаш новата обувка, докато се вкопаят зъбите. После с мощен поялник спояваш и всичко ще е вече достатъчно нискоомно.
Коментар