Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ECU разклонител за пинове

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ECU разклонител за пинове

    трябва ми разклонител за пиновете на ЕКУ бош на фиат браво жтд. Идеята е да се сложи преди кабелите които влизат в ЕКУто и след това в екуто като междувременно имам разклонение където мога да получавам данните в суров вид. Някакви идеи от къде мога да намеря такова нещо ако изобщо съществува? Бяха ми подшушнали че газовите уредби ползвали подобни неща но не знам доколко е вярно...
    Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

    #2
    Няма такова нещо да се продава готово.Като цяло не виждам смисъл от такъв разклонител."Суровите" данни дето искаш да получаваш всъщност са под формата на някакво напрежение... тоест с всеки нормален волтметър или осцилоскоп с прободна сонда можеш да ги получиш.
    Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed

    Коментар


      #3
      Ilko написа:
      Няма такова нещо да се продава готово.Като цяло не виждам смисъл от такъв разклонител."Суровите" данни дето искаш да получаваш всъщност са под формата на някакво напрежение... тоест с всеки нормален волтметър или осцилоскоп с прободна сонда можеш да ги получиш.
      абсолютно си прав и точно този волтаж ми трябва но постоянно и с минимални изменения по оригиналните части на колата... приемам идеи как това може да стане
      Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

      Коментар


        #4
        Само не забравяй че измерването на дадена величина влияе на самата величина...
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          eh4ev07 написа:
          Само не забравяй че измерването на дадена величина влияе на самата величина...
          прав си но докато не пробвам няма да знам как и с колко... а идеята на това разклонителче е да я меря без да прекасвам кабелите - ще имам 1 вход и 2 изхода и по този начин сигнала към екуто би трябвало да остане непроменен освен от самата "букса" която ако е качествена с хубави контакти мисля няма да е проблем.
          Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

          Коментар


            #6
            И какво точно ще измерваш ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              А защо не пробваш да намериш букси за датчика които искаш да проследиш?
              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

              Коментар


                #8
                lapd87 написа:
                абсолютно си прав и точно този волтаж ми трябва но постоянно и с минимални изменения по оригиналните части на колата... приемам идеи как това може да стане
                Е нали това съм написал - с прободна сонда.Ако пък искаш да следиш повече параметри - запои си по още един кабел към този, който ти трябва и си го "закарай" където ти е кеф. Гарантирам ти, че загубите ще са пренебрежимо малки в спойките дори за лабораторни измервания.Пък и не вярвам да монтираш в колата толкова точна измервателна техника дето да и пречат евентуалните смущения и загуби от дължината и качеството на кабелите :D .П.П. Ако не е тайна какво точно искаш да мериш?Да не се обидиш, ама като че ли се опитваш да откриеш топлата вода
                Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed

                Коментар


                  #9
                  Ilko написа:
                  lapd87 написа:
                  абсолютно си прав и точно този волтаж ми трябва но постоянно и с минимални изменения по оригиналните части на колата... приемам идеи как това може да стане
                  Е нали това съм написал - с прободна сонда.Ако пък искаш да следиш повече параметри - запои си по още един кабел към този, който ти трябва и си го "закарай" където ти е кеф. Гарантирам ти, че загубите ще са пренебрежимо малки в спойките дори за лабораторни измервания.Пък и не вярвам да монтираш в колата толкова точна измервателна техника дето да и пречат евентуалните смущения и загуби от дължината и качеството на кабелите :D .П.П. Ако не е тайна какво точно искаш да мериш?Да не се обидиш, ама като че ли се опитваш да откриеш топлата вода
                  ни най-малко не се обиждам а стига да я открия няма значение водата топла ли е или студена :Dсега на въпроса. искам да следя повече от 1-2 датчика и да прочитам данните в един ПИК който да ми прави разни гъзарийки които с радост ще споделя ако са успешни (като един художник не давам да ми гледат картината докато не е готова ...). най-удобното място да се закача за тях е преди ЕКУто. за спойките не ме притесняват загубите а това че ще наруша цялостта на кабелната изолация към ЕКУто, което поне на този етап се опитвам да избегна. т.е. искам хем да си свърша работата хем ако ми писне един ден колата да остане 1:1 каквато е била преди мен и болният ми мозък
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

                  Коментар


                    #10
                    За тази цел си има всевъзможни изолации.То и някои от фабричните кабели са наставени или разклонени. И не само във Фиат-ите.Успех в това дето си замислил.
                    Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed

                    Коментар


                      #11
                      lapd87 написа:
                      ...сега на въпроса. искам да следя повече от 1-2 датчика и да прочитам данните в един ПИК който да ми прави разни гъзарийки които с радост ще споделя ако са успешни (като един художник не давам да ми гледат картината докато не е готова ...). най-удобното място да се закача за тях е преди ЕКУто. за спойките не ме притесняват загубите а това че ще наруша цялостта на кабелната изолация към ЕКУто, което поне на този етап се опитвам да избегна. т.е. искам хем да си свърша работата хем ако ми писне един ден колата да остане 1:1 каквато е била преди мен и болният ми мозък
                      Виж тук какво направих аз, като използвам данните от диагностичната букса.Мога да ти помогна с протокола и данните.
                      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                      Коментар


                        #12
                        vgeorgiev написа:
                        lapd87 написа:
                        ...сега на въпроса. искам да следя повече от 1-2 датчика и да прочитам данните в един ПИК който да ми прави разни гъзарийки които с радост ще споделя ако са успешни (като един художник не давам да ми гледат картината докато не е готова ...). най-удобното място да се закача за тях е преди ЕКУто. за спойките не ме притесняват загубите а това че ще наруша цялостта на кабелната изолация към ЕКУто, което поне на този етап се опитвам да избегна. т.е. искам хем да си свърша работата хем ако ми писне един ден колата да остане 1:1 каквато е била преди мен и болният ми мозък
                        Виж тук какво направих аз, като използвам данните от диагностичната букса.Мога да ти помогна с протокола и данните.
                        изглежда наистина интересно и ще го разгледам подробно довечера когато имам повечко време притеснява ме обаче закаснението с което се получават данните от диагностиката защото доколкото знам има закаснение от 100-200мс които ако са 1,2,3 параметъра не са много но при повече данни става лошо....
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

                        Коментар


                          #13
                          Между рекуеста и респонса времето е около 20ms. Всеки рекуест е 4 байта (1 хедър, 2 данни, 1 чек сума). Имаш по 8ms между всеки байт. При 10400bps това прави около 4+24 = 28ms. Още толкова за респонса. На практика можеш да правиш по 13 заявки в секунда.Според мен критичните от към време параметри са няколко:-обороти-количеството впръскано гориво-скорост-налягане във всмукателния колекторЕдва ли те интересува температурата на антифриза във всеки един момент.
                          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                          Коментар


                            #14
                            vgeorgiev написа:
                            Между рекуеста и респонса времето е около 20ms. Всеки рекуест е 4 байта (1 хедър, 2 данни, 1 чек сума). Имаш по 8ms между всеки байт. При 10400bps това прави около 4+24 = 28ms. Още толкова за респонса. На практика можеш да правиш по 13 заявки в секунда.Според мен критичните от към време параметри са няколко:-обороти-количеството впръскано гориво-скорост-налягане във всмукателния колекторЕдва ли те интересува температурата на антифриза във всеки един момент.
                            дай един скайп на лично и ще си поговорим довечера по-подробно че виждам освен че разбираш си и зарибен да правиш простотиики за количките ни
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

                            Коментар


                              #15
                              кола

                              Гледа в чужди сайтове има женски мъкиhttp://www.alibaba.com/products-dire...Connector.html
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X