трябва ми разклонител за пиновете на ЕКУ бош на фиат браво жтд. Идеята е да се сложи преди кабелите които влизат в ЕКУто и след това в екуто като междувременно имам разклонение където мога да получавам данните в суров вид. Някакви идеи от къде мога да намеря такова нещо ако изобщо съществува? Бяха ми подшушнали че газовите уредби ползвали подобни неща но не знам доколко е вярно...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ECU разклонител за пинове
Collapse
X
-
Ilko написа:Няма такова нещо да се продава готово.Като цяло не виждам смисъл от такъв разклонител."Суровите" данни дето искаш да получаваш всъщност са под формата на някакво напрежение... тоест с всеки нормален волтметър или осцилоскоп с прободна сонда можеш да ги получиш.Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp
Коментар
-
eh4ev07 написа:Само не забравяй че измерването на дадена величина влияе на самата величина...Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp
Коментар
-
lapd87 написа:абсолютно си прав и точно този волтаж ми трябва но постоянно и с минимални изменения по оригиналните части на колата... приемам идеи как това може да станеAlfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed
Коментар
-
Ilko написа:lapd87 написа:абсолютно си прав и точно този волтаж ми трябва но постоянно и с минимални изменения по оригиналните части на колата... приемам идеи как това може да станеFiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp
Коментар
-
lapd87 написа:...сега на въпроса. искам да следя повече от 1-2 датчика и да прочитам данните в един ПИК който да ми прави разни гъзарийки които с радост ще споделя ако са успешни (като един художник не давам да ми гледат картината докато не е готова ...). най-удобното място да се закача за тях е преди ЕКУто. за спойките не ме притесняват загубите а това че ще наруша цялостта на кабелната изолация към ЕКУто, което поне на този етап се опитвам да избегна. т.е. искам хем да си свърша работата хем ако ми писне един ден колата да остане 1:1 каквато е била преди мен и болният ми мозък04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
vgeorgiev написа:lapd87 написа:...сега на въпроса. искам да следя повече от 1-2 датчика и да прочитам данните в един ПИК който да ми прави разни гъзарийки които с радост ще споделя ако са успешни (като един художник не давам да ми гледат картината докато не е готова ...). най-удобното място да се закача за тях е преди ЕКУто. за спойките не ме притесняват загубите а това че ще наруша цялостта на кабелната изолация към ЕКУто, което поне на този етап се опитвам да избегна. т.е. искам хем да си свърша работата хем ако ми писне един ден колата да остане 1:1 каквато е била преди мен и болният ми мозъкFiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp
Коментар
-
Между рекуеста и респонса времето е около 20ms. Всеки рекуест е 4 байта (1 хедър, 2 данни, 1 чек сума). Имаш по 8ms между всеки байт. При 10400bps това прави около 4+24 = 28ms. Още толкова за респонса. На практика можеш да правиш по 13 заявки в секунда.Според мен критичните от към време параметри са няколко:-обороти-количеството впръскано гориво-скорост-налягане във всмукателния колекторЕдва ли те интересува температурата на антифриза във всеки един момент.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
vgeorgiev написа:Между рекуеста и респонса времето е около 20ms. Всеки рекуест е 4 байта (1 хедър, 2 данни, 1 чек сума). Имаш по 8ms между всеки байт. При 10400bps това прави около 4+24 = 28ms. Още толкова за респонса. На практика можеш да правиш по 13 заявки в секунда.Според мен критичните от към време параметри са няколко:-обороти-количеството впръскано гориво-скорост-налягане във всмукателния колекторЕдва ли те интересува температурата на антифриза във всеки един момент.Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар