Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не светят стоповете Fiat Bravo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не светят стоповете Fiat Bravo

    Мисля че това ми е последния проблем с който не мога да се справя. Какво съм проверил: замерени са с мултицет стоп машинка кабела към нея, бушоните в главното бушонно табло, крушките. Стоп машинката е пробвана с друга. В резултат не светят крушките на стоповете. Инсталацията в двг отсег е от 1.4 SX, а в купето цялата е подменена от 2.0 HGT. ABS-а не е прехвърлян. Забелязах и че в километража има и конектор С, който не съм видял да виси от инсталацията. Отивам да го търся ..
    Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
    Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

    #2
    HGT-то има чек контрол за стоп-светлините. Ако не бъркам - точно на тоя конектор C е. Най-вероятно това е проблемът ти - разликата в кабелите заради чек-а. Трябва да вържеш накъсо едни жици, ама така не мог да ги опиша. Утре - на среща на форума да го видя, ако искаш, ако не - ще изчакаш да погледна схемата на компа, че сега съм от телефона.

    Коментар


      #3
      Резнах от някво ХГТ конектора, свързах го, само един червен кабел остана, и го свързах към някакъв червено с нещо, не помня вече и пак не светят стоповете. Но сега светят нови лимпи по таблото за АБС-а, бега и май още няква
      Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
      Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

      Коментар


        #4
        Я кажи какво точно си правил по тая кола, че така е малко несериозна работа. Аз ще ти кажа някакви неща, ама те ще са валидни за определено купе, а ти си сменял някакви инсталациии... Колкото повече инфо дадеш - толкова по-добре. А такова експериментално свързване, което си правил - не е никак добре, дано не си повредил някой модул, макар че щом са светнали лампи...

        Коментар


          #5
          Колата е SX 1.4 ’96 с базовите екстри. До момента бях с от SX 1.6 ’98 с почти всички екстри. Но окъсяваше някъде и ми изтощаваше акумулатора. А сега понеже може би ще успея зимата да сложа петака за това реших първо от вътре да подменя инсталацията. Сега кабелите в салона (два снопа: снопа от бушониерата до от зад и снопа под таблото свързващ двете врати) са от HGT 2.0 ’98. Всички екстри работят. Всичко си работи с една дума, няма отечки, всичко е шест без стоповете (само стоп светлините).Мисля че километража с дисплея от HGT няма да го подкарам и за това съм с механичен от HGT. Тук идва и разликата в една букса която влиза в него. Видях че на електронния е една черна и една жълта букса. А на механичния е една черна и две бели (конектор Б и Ц). Конектор Б изрязах от старата инсталация и го вързах на жълтата букса. Останаха 8 кабела. Тази процедура я направих и със инсталацията която окъсяваше, и отново всичко работеше. Та вчера като видях че трябва и конектор Ц и че той играе май някаква роля със стоповете за това отидох и изрязах един. Свързването беше лесно. На останалите кабели от жълтата букса. Е да но само единствен един червен остана на конектор Ц а на конектор Б мисля че беше свободен черно с червено (има и червено с черно който е свързан с конектор Б) черно червения така го познавам защото при него черното е колкото червеното, докато при обратния вариант черното е една ивичка.Та не знам да съм правил нещо друго, освен нещата които съм проверил и са описани в първия пост. Не съм се замислял да отрежа от HGT-то конектор А и да го свържа на моята инсталация конектор А която е за уточнение SX 1.4 ’96.
          Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
          Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

          Коментар


            #6
            Не съм много сигурен дали разбрах правилно цялото инфо, но по принцип на HGT- от машинката на педала, токът влиза в таблото по червения кабел на конектор C, минава през чек-контрола (само таблата на HGT и ELX имат чек-контрол ), и излиза от таблото на два отделни канала - по червено-жълт кабел за единия стоп и по червено-черен за другия стоп. Третият стоп не се следи от чек-а. Ако всичко останало е наред - би трябвало свързването на трите изброени кабела накъсо да реши проблема, но ще изгубиш чек-контрола. Може самият той да не е наред, наскоро правихме едно Пунто с такъв проблем - не работеше чек-контрола и нямаше стопове. Ако искаш - мини в неделя на среща на форума да го видим наживо, ще свалим таблото, ще измерим на съответните места какво има и какво няма, и ще го оправим Струва ми се, че при свързването си разменил местата на 1-2 кабела и си ги пратил на B, вместо на C, поне така звучи от написаното горе, ама може и да греша. И другото което ме обърква - в купето всички кабели, цялата инсталация - взета ли е от HGT или стои оригиналното от 1.4 SX? Защото ако е второто - си доста далеч от истината за стоповете и иска известно количество работа за да тръгнат. Може би ще трябва да пуснем 2-3 кабела допълнително. Но не е нещо кой знае какво, ще стане. Идвай в неделя и това е.

            Коментар


              #7
              Аве колега , големи филми големо нещо. Да беше взел плюс от някъде когато е на контак , пък и постоянен да е ... и го закачаш за единия от кабелите на стоп машинката на педала и си готов ... (само трябва да видиш кой от двата при единия кабел стоповете ще светят постоянно , при другия ще светят само като натиснеш спирачките) Е няма да имаш чек за крушките ама голяма работа ...
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #8
                Да колега, филмите са големи, но искам всичко да стане както трябва. Това ми е крайния вариант да взема плюс от някъде. Таа, от SX няма и помен в купето. Само при двигателния отсег си е от 1.4 и единствено дето влиза в купето и от там в бушонното табло и от дясно конектора в краката. Инсталацията под арматурното табло (снопа) и инсталацията от арматурното табло до задницата (втория сноп) са от HGT. Значи до колкото разбрах от машинката на педала трябва да тръгва червен кабел ? И да отива до конектор Ц ? Това ще го проверя просто кой кабели са ми от машинката на педала ( кабела е от инсталацията от към двигателя SX, и към кой кабел съм вързал червения кабел на конектор Ц. Нещо в сервизния меньоал не можах да намеря кой кабел къде отива на въпросния конектор. Иначе от там на сетне ще се оправя. За довечера ще съм проверил тези кабели и ще видя ще успея да ги светна тия крушки. Само ако ме насочиш колега Оги (знам че ти сервизния меньоал го знаеш на изуст :D ) къде в меньоала да търся по подробно писано за конектор Ц
                Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
                Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

                Коментар


                  #9
                  Проблема е решен. Бях объркал кабел. Червения кабел от конектор Ц го свързах със сиво-червения и работи вече. ЧЕК контрола РАБОТИ. Най интересното е че доста голяма част от кабелите на мултицета пищят от конектор Б като съм допрял един от двата кабела от стоп машинката. Проверих че и при другите инсталации е така. Всичко се случва в бушонното табло. И заради това бях объркал кабелите. Мисля че може да е полезна темата на други колеги които правят някакви конверсии и, или просто си слагат само табла от ХГТ и искат да си направят и ЧЕК-а
                  Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
                  Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

                  Коментар

                  Working...
                  X