Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със запалката - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със запалката - РЕШЕНО

    Здравейте! От скоро съм горд собственик на Фиат Пунто, но имам проблеми със запалката, която не работи. Също така не ми светят плафончетата в купето и в багажника. Прегледах бушоните и лампичките дали не са изгорели, но не бяха. От какво може да е проблема?

    #2
    кола

    Виж и буксите зад бушоните№13 е запалка http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/schema9.gif
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Отворих почистих бутоните на вратите, пръснах ги с контактен спрей и взе, че се оправи всичко. Плафоните светнаха всичките, запалката проработи и часовника. Направо съм изумен!

      Коментар


        #4
        Ааа, задължително кажи името на спрея, сигурно и други колеги се интересуват?

        Коментар


          #5
          Спрея не е някакъв специален. Закупен от "Метро" - сив флакон с жълти надписи.

          Коментар


            #6
            Гледам, че колегата си е решил проблема, я да му оспамим темата! Предполагам, че имаш предвид спрея на Motip - в Метро го продават (и на много други места де). Става, за парите си е екстра.Но според мен още по-добрият, абе направо невероятен спрей, е този на Филипс.
            Прикачени файлове
            ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

            Коментар


              #7
              WD 40 Не се ли води също контактен спрей понеже буксата на стоповете на бравото на 3,4 месеца ми загаря леко напръсквам със WD 40 и всичко е ток и жица !
              Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
              Ex.Bravo 1997 1.8 GT

              Коментар


                #8
                Спрея ми е същия като 1. Иначе WD е уж универсално гледам, че за ръжди и какво ли още не го дават. Според мен няма значение дали ще е контактен спрей или WD (мое лично мнение и не задължавам никой да се съобразява с него).

                Коментар


                  #9
                  Контактният спрей е почистващ, той се изпарява след време. ВД40 е смазваща субстанция. След третиране с нея, по повърхостта остава мазен слой. В общия случай - с ВД може да пръснеш и по електрическите букси, но пък обратното - най-вероятно няма да подейства. Почти е същото като баница със сирене и баница с извара.

                  Коментар


                    #10
                    Аз не разбирам защо на тоя на Филипс има нарисувани панти, да речем. Контактните спрейове би трябвало да увеличават съпротивлението, и оттам да се разскърцат пантите. Всъщност жена ми това го потвърди експериментално върху гребния тренажор, щото контактния ми спрей седеше до силиконовия и тя го "харесала повече". Тя пръска, а тренажора скърца на умирачка. Спреят е тоя на първата картинка.
                    браво 1,6/90 - 09 г.

                    Коментар


                      #11
                      Не съм химик и не мога да коментирам състава и действието на тези средства освен като потребител . Това, което ми прави впечатление при спрея на Филипс е, че има голяма проникваща сила и действително почиства. За разлика от другия обаче, той не се изпарява напълно (поне не в рамките на няколко миуни) - предполагам, че има не само разтварящи и почистващи вещества в него, но и някакви, които защитават повърхностите от окисляване. Възможно е да имат и някакъв смазващ ефект. Във всеки случай, не пречат на електропроводимостта. Аз лично съм много доволен! :D
                      ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                      Коментар


                        #12
                        EDIT: Проблема се завърна отново и се оказа, че бушона на запалката не дава добър контакт. Самото гнездо е хлабаво и от този бушон спира да работи запалката, плафончето в купето и багажника, часовника И централното. Сега при първа възможност ще потърся целия блок на бушоните да сменя.

                        Коментар


                          #13
                          ... и ще се нанижеш на някой, дето е седял 5 години в моргата на слънце и дъжд. окислен и с остарели пластмаси. по-добре бръкни с една отверка и си стегни клемите на твоя. или премести всичко на някое свободно гнездо.
                          браво 1,6/90 - 09 г.

                          Коментар


                            #14
                            MOTIP-a е отличен избор, Филипса, точно този вече не се произвежда, оставя мазна напръсканата повърхност !!!
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар

                            Working...
                            X