Здравейте, Ако има такава тема, моля да ме извините.Предистория на въпроса: Тази сутрин запалих автомобила /Фиат Стило 1.9 Мултиджет 120 к.с./ и на дисплея изписа CHECK ENGINE и лампата с икона на двигател светна. Закачих лаптопа и показа грешка Р2080 - Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit Range / Performance (Bank 1 - Sensor 1). Изтрих грешката и навъртях около 100-тина километра. Нова грешка не се е показала, за сега.Въпрос: Какво според Вас е за смяна?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Грешка P2080 - Фиат Стило 1.9 Мултиджет
Collapse
X
-
Така, грешката пак се появи. Появява се само когато колата си прави чек-а студена /т.е. сутрин/. Ако не изчакам да си направи чек-а до край и запаля веднага не изписва грешката. Колата си върви без промяна.Въпроси: Дали е този датчик /ЕГТ/ и може ли да е нещо друго? Къде се намира по колата? Много ли е скъп? Лесно и бързо ли се сменя?Понеже това е Фиат Стило - известен с електронния си гений то може ли да е от слаб акумулатор?Благодаря!2008 Fiat Stilo MW 1.9 JTD MultiJet 8V 120hp
Коментар
-
След проверка, програмата /на Бош/ показа:1. Датчикът си работи нормално.2. Филтърът за твърди частици е пълен /задръстен/ на 78%.Решение: Старт на програма за регенерация на филтъра. След няколко минути, през които температурата в ауспуха достигна около 650 градуса, процедурата приключи. Вече филтърът е пълен само на 50%. След тази процедура и колата почна да върви повече .Дано скоро грешката не се покаже пак и това да е решение, поне за година. После знаете какво следва - физическо и софтуерно отстраняване , все пак колата вече е на 5 години.2008 Fiat Stilo MW 1.9 JTD MultiJet 8V 120hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар