Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ел. регулирането на левият фар на брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с ел. регулирането на левият фар на брава

    Здравейте,проблемът е левият фар не се вдида всеки път. Чува се звук от мотора но не се вдига.Ако някои друг е имал този проблем ще съм благодарен за помощта.

    #2
    кола

    Ми отвори и виж машинкатаПърво буксата размърдай е и е почисти .Друго няма .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Щом се чува машинката, значи буксата е наред.Ако фара свети близо пред колата, най-вероятно, пъпката на машинката не е монтирана правилно. Някой е пипал нещо и не я е сложил както трябва.Свали машинката със завъртане, виж снимките:Като свалиш моторчето ще видиш че вътре има легло за пъпката. За да я монтираш успешно и лесно, свали капачката примерно на късите, и хвани металната част, ламарината, тази на която лежи крушката, и виж дали движи нагоре надолу. Ако всичко е наред би трябвало да се движи. Сега, едновременно издърпваш металната част на вън с едната ръка, да се повдигне леглото на моторчето, а с другата ръка трябва да монтираш моторчето.Надявам се да си ме разбрал, ако не, като тръгнеш да го правиш, ще се сетиш .Ако моторчето е сложено правилно, и нищо не се движи, значи си за ново моторче.
      00' Bravo 105 JTD

      Коментар


        #4
        В кутийката на "моторчето" има електронен модул, който с помоща на потенциометър следи за позицията на лостчето с пъпката, което движи фара. Отвори кутийката и провери, дали щипката ноято движи потенциометъра не го е "изпуснала", и напръскай потенциометъра с контактен спрей. Може да се е зацапал плъзгача му и да не контактува добре. Ако решиш да сменяш целия модул, по-дбре си купи от някоя морга, ама от съвсем същия модел кола като твоята, че има разлики в модулите, въпреки еднаквите продуктови номера. В момента на мареата едното "моторче" е оригиналното, а другото от Браво. Това от Браво-то прави 3 стъпки а оригиналното 4, и става така че единия фар реагира на всяка степен на "врътката" на таблото, а другия през една. На външен вид и по продуктов номер са абсолютно еднакви, но има разлика в електрониката вътре.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          Това не е възможно. Системата е една във всички Браво, Брава и Мареа и всичките са 4-степенни. Няма начин да имаш двве моторчета с еднакви номера, но да работят по различен начин. Имаш проблем с това, което казваш, че е на 3 степени. В крайна сметка по какво ще ги различиш? Ако поръчаш оригинално моторче с този номер - дали ще те питат 3 или 4-степенно е?

          Коментар


            #6
            Благодаря за бързите отговори.Отворих го и беше добре закачен, но самият фар трудно се движеше. Намазах го с малко смазка за да не запъва и за сега е ок.

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              Това не е възможно. Системата е една във всички Браво, Брава и Мареа и всичките са 4-степенни. Няма начин да имаш двве моторчета с еднакви номера, но да работят по различен начин. Имаш проблем с това, което казваш, че е на 3 степени. В крайна сметка по какво ще ги различиш? Ако поръчаш оригинално моторче с този номер - дали ще те питат 3 или 4-степенно е?
              Оги, сблъсках се този проблем. Невъзможно, но факт. Схемата е елемнтарна - потенциометър на таблото променя напрежението на входа на компараторите в моторчето, а потенциометри прикачени към рейката на моторчето подават напрежение към другия вход на компаратора. Компаратора движи електромотор докато изравни двете напрежения. Достатъчно е в едното моторче да има потенциометър с различно съпротивление от този в другото и проблема е налице. Аз смених само платката в моето моторче, защото това което взех за части е със счупена пъпка на рейката. Видях че има разлика в използваните компоненти, въпреки че според продуктовия номер и външния си вид двете моторчета трябва да са абсолючтно еднакви. Като ми остане време, ще си поиграя да синхронизирам електрониките на двете моторчета.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар

              Working...
              X