Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Акумулатора пада за 3дена

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Здравейте, знам, че не съм направил кой знае какво с тоя 1 час зареждане ама толкова можах... По принцип го зареждам около 12 часа на 5ампера, като го четох това от "Полезно четиво за акумулатора" 62ампера е моя. За сега уж е добре, ама не съм я оставил 2-3дена да видим. Утечката, сега я няма не знам защо... ще проверя скоро тия дни, че се усъмних как така няма. По принцип има ли минимално количество на консумация? Или трябва да е 0?
    Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

    Коментар


      #17
      Консумация

      До 0.3А е нормалното да кажем.Над 0.5А е вече утечка.Вие как го мерите ,като сваляте минусовата клема и мерите между нея и минуса на АБ при загасен двигател,нали?Ако измерите утечка, най-лесно се хваща чрез сваляне на бушоните и докато откриете къде се губи.Другият вариянт е да има протрита жица някъде и да се допира по купето,което наистина е по-гадното.Успех в разрешаването на мистерията.ПП.на мен ми губеше ток от радиото
      Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
      Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

      Коментар


        #18
        Благодаря за информацията, моето беше 0.42А което е средна хубост гледам... Ами мисля, че така го мери съседа той е по-наясно от мене и да на изгасен двигател, то на запален няма да е само 0.5 ами нагоре много предполагам :D Сега остава да видя дали ще направи пак проблем, след като показа нулева консумация, което пак е учудващо мисля...
        Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

        Коментар


          #19
          До 0.3А е нормалното да кажем.Над 0.5А е вече утечка.0.4 е много!!
          Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

          Коментар


            #20
            krasimir_77 написа:
            До 0.3А е нормалното да кажем.Над 0.5А е вече утечка.0.4 е много!!
            Е за едно cd, на което само часовника му показва, колко може да дърпа и има закачена флашка на него, като преди имаше една флашка постоянно мигаше, а сегашната не мига. Има ли значение има ли флашка или няма?
            Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

            Коментар


              #21
              При мен на пунтото преди си копувам акумолатор,на компа часовника си варви на CD..също,консумация 0.2,каза ми ако е повече от 0.5 включително ходи на майстор иначе няма гаранция на батерията.
              Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

              Коментар


                #22
                Да Ви кажа честно, че и гаранционната карта не е в мене и условията за гаранция... като съм го зареждал съм отвивал капачката отгоре някои казват, че вече съм я прецакал гаранцията... не знам...
                Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                Коментар


                  #23
                  Утечкатаааа.

                  GaTio2 написа:
                  Да Ви кажа честно, че и гаранционната карта не е в мене и условията за гаранция... като съм го зареждал съм отвивал капачката отгоре някои казват, че вече съм я прецакал гаранцията... не знам...
                  Колега отиваш там с АБ да ти го проверят първо него с товарна вилка и на стенда.И аз имах съмнениея до последно в Аб на една година,ама след стенд и щателно тестване ме изритаха и ме пратиха да си ремонтирам колата,а не да им вися на главите през два дни като теб .Другото,което може да видиш е да замерите зареждането на алтернатора след като колата загрее на фарове и на радио и на вентилатор купе да кажем 2-3 степен.Това защото ако му има нещо и започва да недозарежда.Ако е под 14 волта трябва да се ревизира.Моя беше ,зареждаше на около 13.10 на загряла кола/алтернатора става въпрос/.И така за няколко дни АБ долу.И накрая се оказа една жичка на радиото сложена наобратно или не знам как да го кажа ,постоянния плюс на плюса след контакта ли,нещо малко и много идиотско ,ама цял ден си играх докато го разбера защо ставаше така.Та така ,ако в неделя си оф от работа ,един мултицет и търпение.Все ще го намерите.Ако покаже мултицета отклонение,започвате да сваляте предпазителите един по един първо тези,които имат дават ток преди контакт.На фиатката не са много,но да кажем клаксон ,аварийни и тнт.Или ги караш подред,отзад на капачето са нарисувани символи кой за кое е.Поне да се ориентираш по коя верига е проблема и там да почнеш да ровиш.Но първо отпърво се проверяват допълнително слаганите неща като:аларма,централно ,ново радио и тнт.Помисли си какво сте правили последно и е започнал да ти пада АБ,провери си и клемите дали са хубаво стегнати към АБ и самите клеми към дебелите кабели. ПП за гаранцията не се коси.Мисля че едва ли ти е дал фира новия АБ.Ама тва ту има утечка ,ту няма е таралеж в гащите и както казах по-горе дано не е протрита жица някъде,че като друсне някъде и почва да опира,друсне другаде се отделя и става една...Успех.
                  Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                  Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                  Коментар


                    #24
                    На последната снимка се вижда, но да кажа. При 10А свързване на уреда за нормално показание се води 0.02-0.05 а не 0.5 както гледам, че се коментира в по-горните постове. Едното значи 50мА а другото 500мА. което е драстична разлика и съответно проблем. Замерете пак и се уточнете колко точно показва и тогава гледай за проблеми. Всичко по голямо от 0.07 се води проблем.Успех!
                    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                    182A4.000 IAW49F
                    LPG - Lovato EasyFast
                    ----------------------------
                    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                    Коментар


                      #25
                      Ewing написа:
                      На последната снимка се вижда, но да кажа. При 10А свързване на уреда за нормално показание се води 0.02-0.05 а не 0.5 както гледам, че се коментира в по-горните постове. Едното значи 50мА а другото 500мА. което е драстична разлика и съответно проблем. Замерете пак и се уточнете колко точно показва и тогава гледай за проблеми. Всичко по голямо от 0.07 се води проблем.Успех!
                      Това на последната снимка е СЪВСЕМ ГРЕШНО! Това не е измерване на утечка.Ред.: Не е грешно. Съжалявам за написаното, не видях добре уреда. Но и това 0.09 също е много. Както каза колегата - над 0.05 не е нормално. Някои магазини дори отказват заверка на гаранция, ако показанието не е 0.05 или по-малко. А вие споменавате 0.3, 0.4... това е 6-8 пъти над допустимия максимум.

                      Коментар


                        #26
                        Тези 0.4~0.5А при 12 волта правят 5~6W, колкото една крушка за плафон или габарит.Провери ли плафона в багажника и как ?Както казаха колегите по-горе, започни да махаш бушони и сам ще разбереш от къде идва.
                        04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                        Коментар


                          #27
                          До къде я докара колега ?!?

                          GaTio2 написа:
                          ... не знам...
                          Колега ГаТио2, :D намери ли къде се корени проблема.Сподели и с нас-другите участници във форума каква беше утечката.Ако не си , дай ни повече козове да поумуваме още
                          Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                          Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                          Коментар

                          Working...
                          X