Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Акумулатора пада за 3дена

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Акумулатора пада за 3дена

    Здравейте, проблемът е, че преди 2седмици си заредих акумулатора - нямаше проблеми никакви. Оставих я 3-4дена без да я паля и днес не можа да запали... Сега като гледам старите логовете на FES-а, напрежението на акумулатора е около 13V това нормално ли е? Тази вечер като беше паднал и като го мерихме беше около 11V. Закачихме го на колата и видяхме, че има консумация 0.5А от къде може да е? И от сега ли може да е проблема или отдавна, в смисъл такъв има го проблема отдавна и не ми е правил проблем защото акумулатора е нов или проблема е от сега? И последно възможно ли е да е от стартера, чува се как се мъчи - завърта 1път ли не знам и спира. Благодаря Ви Ако можете да ми препоръчате и какъв токоизправител да си търся и как ще е супер.
    Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

    #2
    от крушката в багажника,на жената на бравата беше там проблема
    Фиат Мареа 1.6/16v

    Коментар


      #3
      Ами аз отдавна я смених... и тогава нямаше проблем как изведнъж ще стане така, че ще направи проблем
      Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

      Коментар


        #4
        milen8010 написа:
        от крушката в багажника,на жената на бравата беше там проблема
        Иска да ти каже,че крушката ти свети и при затворен багажник.
        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

        Коментар


          #5
          Огледай контактните пластини на багажника - именно там е и този бутон който може да е проблема. Доста често се оказва че тези пластини са нагорели, а бутона е дал на късо. Друго което може да е - радиото ако е свързано директно с акумулатора, може да черпи ток, и без да е пуснато ( примерно за часовника или за някоя лампичка по него). Ако не е там проблема огледай всичко което работи без да си дал на контакт. Един последен съвет, който предполагам че си проверил вече - нивото на водата в клетките, честа причина за "падане" на акумулатора.
          Fiat Bravo 1.9 TD100

          Коментар


            #6
            Според мен нещата са свързани: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=95859Голяма консумация може да има освен от плафоните, също и от всякаква допълнително монтирана техника в колата: касетофон/CD/DVD, навигация, или каквото и да е друго.Стартерът върти бавно, защото акумулаторът е слаб (отслабнал). Възможно е тази консумация да е отдавна, но досега някак все си успявал да се "спасиш" и да изглежда, че нямаш проблеми. Ако самият акумулатор е дефектен - не държи заряда и колкото и да го зареждаш - ще пада бързичко. Когато мери консумация, изчака ли поне минута? Ако си изключвал клема на акумулатора, след свърззването на амперметъра има голяма консумация в началото, затова е хубаво да се изчака минута-две със свързан амперметър и тогава да се отчете стойността. Това взето ли е предвид?

            Коментар


              #7
              Значи утре първата ми работа е да го заредя... защото стана така, че останах без токоизправител. Ще проверя за крушката в багажника и ако не гасне, направо може да я махна. Радиото ми е вързано така, че да може да го пускам и без да е на контакт, явно това имаш в предвид... дано не е от него, че ще са големи мъките :X. За водата, честно казано не съм проверявал, защото акумулатора е от февруари месец и е в гаранция и да не вземе да сгафя нещо, не знам какво не трябва да правя, че да е в гаранция. Отвивал съм отгоре капачката тя е само една не знам прецакал ли съм я вече гаранцията...Едит: Мерихме консумацията, след като го бях свалил и чистех клемите, но ще те излъжа, мисля, че не изчакахме минута и по-точно консумацията беше около 0.42АА за свързването на 2те теми, мисля, че в старата тема бях със стария акумулатор
              Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

              Коментар


                #8
                А плафон в жабката да имаш случайно?
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  GaTio2 написа:
                  Радиото ми е вързано така, че да може да го пускам и без да е на контакт, явно това имаш в предвид... дано не е от него, че ще са големи мъките :X.
                  Трябваше с това да започнеш.

                  Коментар


                    #10
                    Ами честно казано се съмнявам да е от радиото... защото отдавна е така и като съм оставял колата 4-5дена пак не е правила проблем и сега изведнъж...Плафон в жабката нямам, отзад в багажника угасва като затворя всички врати. Тоя път като мерихме нямаше консумация?
                    Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                    Коментар


                      #11
                      Как бяха измерванията този път?
                      Fiat Bravo 1.9 TD100

                      Коментар


                        #12
                        Ами акумулатора, успях да го заредя само за час и малко и успя да стане на 12волта и нещо напрежението. Замерването на алтернатора показва 14 и нещо. А като видяхме има ли консуматори не показа нищо, което даже и ме осъмни, защото не помня затворени ли бяха всички врати и дали лампата в багажника е изгаснала. За сега откачих алармата да видим. За 1 ден няма промяна ще видя ако мога да я оставя повече да видим пак ли ще падне и ако да почва се ровене яко
                        Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                        Коментар


                          #13
                          Не се залъгвай, че правиш нещо за 1-2 часа. Ако е 60А/ч например, не е желателно да го зареждаш със скорост по-голяма от 6А/час. Т.е. трябват ти поне 10 часа зареждане със скорост 6А/час. Да не говорим, че когато акумулатора падне под 12V се счита за умрял (напълно разреден). Под това напрежение като падне е напълно възможно да неможеш вече никога да го заредиш пълноценно. Най-вероятно акумулатора вече е за буклука, но не го сменяй с друг, докато не си решиш проблема с утечката, за да не хвърлиш следващият акумулатор след месец.
                          FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                          Коментар


                            #14
                            Корекция - под 1.75-1.80 волта на клетка или 10.5-10.8 за целия акумулатор се счита, че настъпват необратими процеси в него, но пак не е за боклука, просто капацитетът и стартовия му ток вече са други.

                            Коментар


                              #15
                              Погледни после като махнеш алармата,те също правят гадории.
                              Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

                              Коментар

                              Working...
                              X