Поне 10г. ако е нова
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с "хидравликата" на волана STILO 1.9 JTD 2
Collapse
X
-
krasita написа:Ъгловия датчик се оказа ок. Но продължава да дава грешката за волана. Изчистват компютъра и отново започва всичко отначало. Карам примерно 2 километра и отново се губи сервото ми . Аз от три години карам на СИТИ режима и може би това е прецакало сервото не знам вече. Поне така ми казаха. Някой сблъсквал ли се е с този проблем. Моля да помогне. Може ли да се рециклирана и как?
Коментар
-
Не виждам какъв ти е проблема колега от това че е лек волана.Всеки гледа с по лек волан да кара а ти виждаш някакви проблеми.Не усещаш ли,че ни занимаваш с неща на които никой не може да ти даде логичен отговор.Защо ми работи по добре усилвателя.Извади бушон номер 2 и ще го чувстваш по тежък волана.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Когато карам над 100 километра в час безопасно ли е колата да реагира на най - лекото движение на волана? При ниски скорости е доста по тежък.FGRC написа:Не виждам какъв ти е проблема колега от това че е лек волана.Всеки гледа с по лек волан да кара а ти виждаш някакви проблеми.Не усещаш ли,че ни занимаваш с неща на които никой не може да ти даде логичен отговор.Защо ми работи по добре усилвателя.Извади бушон номер 2 и ще го чувстваш по тежък волана.
Коментар
-
На всяка кола при по висока скорост волана става по лек,да не говорим за тия без сервоуправление.Направи една проверка на предницата/сходимоста/ на колелата.Когато е без луфтове и със сервоуправление колата ще реагира на всяко докосване на волана,това е целта.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар