Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с "хидравликата" на волана STILO 1.9 JTD 2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Поне 10г. ако е нова
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      волан

      Маи не работи както трябва
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        Сервото е ок , не се е появявала грешката, но сега имам друг проблем или аз си мисля поне така Когато карам над 80 волана става много лек и не знам така ли трябва да е .

        Коментар


          #19
          ЦИТИто трябва да се спира от време на време. Особено над 80. Спираш ли го?

          Коментар


            #20
            Волан

            Тогава трябва да се изключва дори автоматично да става това
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #21
              Аз не карам на сити режим . Става лек не колкото ситито, но е дизконфортно, когато караш по рязко. Имам чувството,че ще обърна колата когато направя по рязко движение.

              Коментар


                #22
                krasita написа:
                Ъгловия датчик се оказа ок. Но продължава да дава грешката за волана. Изчистват компютъра и отново започва всичко отначало. Карам примерно 2 километра и отново се губи сервото ми . Аз от три години карам на СИТИ режима и може би това е прецакало сервото не знам вече. Поне така ми казаха. Някой сблъсквал ли се е с този проблем. Моля да помогне. Може ли да се рециклирана и как?
                При мен се оказа че проблема е грешка в компютъра и в предпазители F-24 и F-02....след изчистване на грешките и почистване на предпазители всичко е ОК

                Коментар


                  #23
                  Здравейте, Днес направих нов тест. Карах на сити режим и при скорост над 80 волана си е нормален не е лек. А при изключен сити режим волана е доста лек. Някой сблъсквал ли се е с този проблем. Моля да ми помогнете?

                  Коментар


                    #24
                    Консултира ли се със сервиза, в който извършиха смяната на усилвателя?

                    Коментар


                      #25
                      кола

                      Едва ли да знаят какво да и кажат .
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #26
                        Не виждам какъв ти е проблема колега от това че е лек волана.Всеки гледа с по лек волан да кара а ти виждаш някакви проблеми.Не усещаш ли,че ни занимаваш с неща на които никой не може да ти даде логичен отговор.Защо ми работи по добре усилвателя.Извади бушон номер 2 и ще го чувстваш по тежък волана.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #27
                          Когато карам над 100 километра в час безопасно ли е колата да реагира на най - лекото движение на волана? При ниски скорости е доста по тежък.
                          FGRC написа:
                          Не виждам какъв ти е проблема колега от това че е лек волана.Всеки гледа с по лек волан да кара а ти виждаш някакви проблеми.Не усещаш ли,че ни занимаваш с неща на които никой не може да ти даде логичен отговор.Защо ми работи по добре усилвателя.Извади бушон номер 2 и ще го чувстваш по тежък волана.

                          Коментар


                            #28
                            На всяка кола при по висока скорост волана става по лек,да не говорим за тия без сервоуправление.Направи една проверка на предницата/сходимоста/ на колелата.Когато е без луфтове и със сервоуправление колата ще реагира на всяко докосване на волана,това е целта.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар

                            Working...
                            X