Сервото е ок , не се е появявала грешката, но сега имам друг проблем или аз си мисля поне така Когато карам над 80 волана става много лек и не знам така ли трябва да е .
Аз не карам на сити режим . Става лек не колкото ситито, но е дизконфортно, когато караш по рязко. Имам чувството,че ще обърна колата когато направя по рязко движение.
Ъгловия датчик се оказа ок. Но продължава да дава грешката за волана. Изчистват компютъра и отново започва всичко отначало. Карам примерно 2 километра и отново се губи сервото ми . Аз от три години карам на СИТИ режима и може би това е прецакало сервото не знам вече. Поне така ми казаха. Някой сблъсквал ли се е с този проблем. Моля да помогне. Може ли да се рециклирана и как?
При мен се оказа че проблема е грешка в компютъра и в предпазители F-24 и F-02....след изчистване на грешките и почистване на предпазители всичко е ОК
Здравейте, Днес направих нов тест. Карах на сити режим и при скорост над 80 волана си е нормален не е лек. А при изключен сити режим волана е доста лек. Някой сблъсквал ли се е с този проблем. Моля да ми помогнете?
Не виждам какъв ти е проблема колега от това че е лек волана.Всеки гледа с по лек волан да кара а ти виждаш някакви проблеми.Не усещаш ли,че ни занимаваш с неща на които никой не може да ти даде логичен отговор.Защо ми работи по добре усилвателя.Извади бушон номер 2 и ще го чувстваш по тежък волана.
Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Когато карам над 100 километра в час безопасно ли е колата да реагира на най - лекото движение на волана? При ниски скорости е доста по тежък.
FGRC написа:
Не виждам какъв ти е проблема колега от това че е лек волана.Всеки гледа с по лек волан да кара а ти виждаш някакви проблеми.Не усещаш ли,че ни занимаваш с неща на които никой не може да ти даде логичен отговор.Защо ми работи по добре усилвателя.Извади бушон номер 2 и ще го чувстваш по тежък волана.
На всяка кола при по висока скорост волана става по лек,да не говорим за тия без сервоуправление.Направи една проверка на предницата/сходимоста/ на колелата.Когато е без луфтове и със сервоуправление колата ще реагира на всяко докосване на волана,това е целта.
Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар