Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Автоаларма PAOLO какво е ACC бял кабел ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Автоаларма PAOLO какво е ACC бял кабел ?

    Автоаларма PAOLO какво е ACC бял кабел ?Какво означава АCC доколкото разбрах нещо с програмирането ама не пише и опътването е малко на танганайски написано другото ми е ясно по алармата. Ако някой колега си има найдея какво е ACC и как се ползва. И колеги чудя се къде да монтирам модула на шоковия датчик на алармата изглежда така http://hopshop.bg/images/alarmi/sok_dat4ik_gord686.gif в тавана ли ? Или ? Къде трябва да е ?
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    #2
    По принцип е захранване от нета 1.1 Всяка аларма трябва да се свърже към постоянен плюс "+" .Кабела , който излиза от алармата е червен и трябва да се свърже към кабел от инсталацията на колата на който има постоянно напрежение (независимо дали колата е на контакт или не ...).В случая постоянно захранване съм изтеглил от дебелия червен кабел (по -точно от червения кабел със зелена ивица , защото той е след предпазител ) , излзащ от голямата черна букса до кормилния прът :1.2 ACC захранване - захранване при контактОсвен постоянно захранване , към алармата трябва да се подаде напрежение , което се появява само при контакт - АСС
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      kluchar написа:
      По принцип е захранване от нета 1.1 Всяка аларма трябва да се свърже към постоянен плюс "+" .Кабела , който излиза от алармата е червен и трябва да се свърже към кабел от инсталацията на колата на който има постоянно напрежение (независимо дали колата е на контакт или не ...).В случая постоянно захранване съм изтеглил от дебелия червен кабел (по -точно от червения кабел със зелена ивица , защото той е след предпазител ) , излзащ от голямата черна букса до кормилния прът :1.2 ACC захранване - захранване при контактОсвен постоянно захранване , към алармата трябва да се подаде напрежение , което се появява само при контакт - АСС
      М да благодаря колега така си и мислех . Но просто пишеше ACC и нищо повече и обикновено има бушон и на тоз кабел в моя случай няма. Пише че заключва вратите 15 секунди след запалване на мотора демек подаване на контакт. Аз си мислех че е малко по интелигентна и мери волтжа и че по това познава че е запален мотора ама надали .... Иначе да ясно всичко налично го имам горе в плафона ... и даже имам място да натикам модула и шоковия датчик горе. Въпроса е горе ще работили като го набутам в тавана тоз шоков датчик. Даже мисля дане си прекъсвам заплаването а да ползвам кабела и релето да сратботва с GSM апарата с запоено мостче на бутон 1 и запаметен номер за бързо набиране (лека гъзария) не че някой ше тръгне да ми бара колата. Притесняваме и друго има един кабел са свързване с стоп машинката за педалите ... От там се програмира дистанционото като задържиш натиснат педала и после даваш на котакт незнам си колко пъти ... Е да ма при нас стоповете не светят без контакт и май няма стане номера. Не че е проблем мога му пусна постоянен плюс с копченце ... и като го натисна се едно това се е получило . Но дали наистина е така ? Не мога разбера ква е идеята как са проектирали алармата за кола на която стоповете работят без контакт или със контакт ? Примерно при ЛАДА 2105 настикаш спирачки стоповете светеха без да си дал на контакт ...
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар

      Working...
      X