Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто МК1 свързване на мигачи към аларма

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто МК1 свързване на мигачи към аларма

    Някой да знае къде да свържа кабелите от аларма /китайче разбира се/ към мигачите на Пунто МК1? Никъде не намерих схема, затова питам.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    #2
    Никой ли не е монтирал аларма на Пунто?
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      копчето за аварийните мисля че е универсално решение при всички коли.
      браво 1,6/90 - 09 г.

      Коментар


        #4
        slonikon написа:
        копчето за аварийните мисля че е универсално решение при всички коли.
        На там тръгнахме, но кой куплун от всичките е за него, там са 4 куплунга. Извадихме този който е точно зад копчето и пробвахме най-различни варианти, но в един момент сработиха чистачките, но не и мигачите, значи не е този куплунг. А да разглобя цялата конзола за 2 кабела е доста тъпо, та затова питам.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Колега мога да ти помогна но след 6ч. като видя на моиа къде съмн ги вързал някаде при бушоните но кои цвят кабел беше не се сещам

          Коментар


            #6
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=61223 тук има подробна информация

            Коментар


              #7
              кола

              Виж в схемата от сайта http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/schema1.gifи легенда кой кабел на какво отговаря може да си го преведеш горе долуhttp://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/legenda.htm
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Всичко е готово, благодаря за съдействието. А още един въпрос за алармата. Има един кабел който се връзва към машинката за стопа, в упътването не пише какви функции изпълнява, не сме го свързали, та въпросът ми е какво прави той? Имам едно предположение, но при теста не направи предполагания ефект. Предположението е следното: при внезапно спиране по сигнал от шоковия датчик да се задействат мигачите.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  Това за стопа може да е свързано с влизането в програмен режим или за избиране на функциите в програмен режим. В описанието трябва да пише.
                  Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                  Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                  Коментар


                    #10
                    ilko-gd написа:
                    Това за стопа може да е свързано с влизането в програмен режим или за избиране на функциите в програмен режим. В описанието трябва да пише.
                    Хубаво като идея, но китаец и ръководство са две различни неща, не че няма но точно за това не пише нищо. В крайна сметка минаваме и без този кабел.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #11
                      NikMar написа:
                      ilko-gd написа:
                      Това за стопа може да е свързано с влизането в програмен режим или за избиране на функциите в програмен режим. В описанието трябва да пише.
                      Хубаво като идея, но китаец и ръководство са две различни неща, не че няма но точно за това не пише нищо. В крайна сметка минаваме и без този кабел.
                      Точно за програмен режим е после отваряш вратата после даваш 3 пъти на конктак и полсе натискаш някое копче от ново дистанционно и се запаметява ... Новото дистанционно.
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        Fiat_Punto11 написа:
                        NikMar написа:
                        ilko-gd написа:
                        Това за стопа може да е свързано с влизането в програмен режим или за избиране на функциите в програмен режим. В описанието трябва да пише.
                        Хубаво като идея, но китаец и ръководство са две различни неща, не че няма но точно за това не пише нищо. В крайна сметка минаваме и без този кабел.
                        Точно за програмен режим е после отваряш вратата после даваш 3 пъти на конктак и полсе натискаш някое копче от ново дистанционно и се запаметява ... Новото дистанционно.
                        Като дам на контакт 3 пъти какво общо има в случая кабела вързан към спирачката, докато не натисна педала там няма нищо?
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #13
                          Еми няма ... Ама така са писали и моята е същата . Но има коли на които стоповете работят без даване на контакт. Ама те са от старата руска школа не знам кола след 93 като натиснеш спирачки без контакт и да светят стоповете. Не че е проблем да се направи с едно кабелче и шунтиране от постоянен + ... Аз го вързах към стоп машинката тва на алармата ама не съм си играл да го тествам. Иначе за мигачите като махнеш леко мокета на пода от ляво и от дясно има по 2 кабела които отиват за мигача в калника. Единия е черен (маса) другия е син с черно (+) за него си примостваш алармата от ляво и дясно и си готов или както е казал колегата от бутона за аварини ама там е нещо филм неможах да му схвана. Иначе ми е ясно как работи. Само че през бутона за аварини минаваш през релето за мигачи на колата , а не трябва! Алармата си има нейно реле за мигачите ...
                          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                          Коментар

                          Working...
                          X