Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свързване на автоусилвател Pioneer GM 3000

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свързване на автоусилвател Pioneer GM 3000

    Вчера си го купих,ама имам проблем със свързването. Усилвателя има само + и - на за захранване. Мястото за третия кабел го няма,дето като включиш CD-то и се пуска усилвателя. А аудио входа е много странен... С две 8пин дин входове... А и Б. Те само за аудио вход ли са или към тях се вързва и нещо друго. С какви кабели да го свържа? Някои ако е връзвал такова животно да пише!!!!!

    #2
    Тази картинка има ли нужда от допълнително обяснение? pioneer gm 3000 din pinout Images (Изображения)

    Коментар


      #3
      За д6 и д7 не разбрах....А усилвателя има два дин жак-а. А и Б. Ремоте контрола ще го свържа към А. А входния сигнал от ЦД-то ,единия канал на А, другия на Б ли да го свържа? Ако да на едния ДИН жак да му свържа левия и десния канал да стане моно и така да направя и с другия. Единия да стане ляв а другия десен. Ще свързвам един Пионеер 10 инча с две наморки и ми трябват двата канала по "150в" дето са (не че са реални,ама нали толкова ги дават...)

      Коментар


        #4
        Значи това е жака все едно, не е буксата на усилвателя. D6 (ACC, 6) - това трябва да е + при контакт (или преди контакт, в някои автомобили). Това ACC e една от позициите на завъртане на контактния ключ, при която си между изключено положение и контакт, т. е. пускаш ток от конт. ключ към разни релета и устройства в колата, но колата все пак не е на контакт. В някои коли на тази позиция трябва да е, за да работи запалка, касетофон, и други подобни. D7 (ILLUMI -> Illumination) - това трябва да е + от габарити, идеята е ако устройството има осветление - то да се включи, като включиш габаритите на автомобила. Колкото до свързването на говорителите - на DIN жак A ще включиш да речем основната линия говорители (задни), а ако имаш изход от CD-то и за още една линия - нея ще включиш към DIN жак B. Дръпни едни инструкции за свързване, намират се лесно. Аз им хвърлих един поглед и да ти кажа честно - не видях нещо, което да ми се строи неясно. ИНСТРУКЦИИ ЗА PIONEER GM 3000

        Коментар


          #5
          Имам Фиат Брава. Тоя + D6 (ACC) от запалката може ли да го взема? Там има ток като дам на контакт или като е запалена колата. А D7 (ILLUMI -> Illumination) това няма да го свързвам. Поръчах си преходи от 8пин към камбанки (RCA). Ще ползвам само аудио входовете от тея 8пин букси. На усилвателя точно над изходите за тонколони има едно правоъгълниче с 4 телчета старчът от него. Там ще свържа remote control-a и АЦЦ-то. Буксата за там не знам от каде да си я намеря, затова мисля да пробвам със захранване за Floppy :P Мисля че ще стане. Утре като ми пристигне кабела, ще пиша какво съм направил ogi28b Благодаря ти за инфото!!!

          Коментар


            #6
            Моля! Да се похвалиш, като си готов и да кажеш кое точно как си направил, за да е в помощ на някой след теб, който също реши да си купи усилвател от абитуриентския бал на Лили. Майтап, да не се стегнеш? А тоя плюс след контакт (ACC) можеш да си го вземеш откъдето ти хрумне, стига да е плюс след контакт, а не директен от акумулатора.

            Коментар


              #7
              Прехода ми пристигна. Идеята ми да си я направя оная буксичка с захранване от флопи не стана.... Обаче на АТХ захранванията имат една друга квадратна букса с 4пин.... Взех ножицата и я тунинговах за минута. Обаче не знам от каде да си взема + . Директно от акумулатора няма ли да ми свърши работа? Искам да го пробвам усилвателя,да знам дали има смисъл да се мъча Иначе е голяма антика,ама Пионеер са ми фаворити и струва само 39лв.
              Прикачени файлове

              Коментар


                #8
                Подкарах го!!! Зад една пласмаса имало 2ва скрити бушона. А в багажника намерих един изход,същия като за запалка. От него си взех плюса и изкарах звук наи-накрая Само оная "въртулка" дето се сменя режима на колко канала да работи усилвателя, ми е малко проблемна,... Ама ще дам на сервиз да я сменят. Темата е завършена !
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #9
                  С тоя усилвател ударих на камък Тая "въртулка" дето се превключва на колко канала да е усилвателя,някои знае ли как се казва да почвам да я търся из нет-а. В сервиз не искат да го вземат,а наблизо няма друг... А по-добре даже да я разпоя от усилвателя и някои да ми каже на неино място от каде до каде да направя мост,така че усилвателя постоянно да е на два канала включен .Като видях че е 88ма година модел.... Тои по-стар от мене,ама мисля че ще е добър иначе --------------------------------------------------
                  Прикачени файлове

                  Коментар

                  Working...
                  X