Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето

    Направо вече се отчайвам и съжалявам,че карам Фиат! Направо към проблема-палеше много трудно(стартера едвам въртеше),смених акумулатора с нов,ами заспа работата.Е да ама не след 5 месеца тоест до онзи ден пак така въъъ въъъъ...така...свалих стартера зачистих го перфектно(по между другото като нов е отвътре)сложих го ми заспа върти като луда! Днес сутринта реших да изляза по задачи-еми какво да ви кажа буквално никакъв ток,акумулатора изтощен до край...замерих за отечки няма такива!Сложих стария акумулатор само и само да я запаля на скорост защото в него има малко ток за да дам на контакт! Запалих я сложих новия поработи 30 минути изгасих я после завъртях и звънче! Поработи още малко изгасих я и пак да я пробвам и познайте-въъъъ въъъъъъъъ...... обра ми се лайката вече с тая кола!Който има някъкви такива преживявания да сподели как е решил проблема!Акумулатора е нов,кабелите до стартера са проверени,алтернатора си работи и зарежда нормално,да ви спестя тия неща като питания.Моля някой ако може да помогне,защото ще и драсна клечката вече аман от италиански курници Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Yellow_Flash_Colorz_PDT_32Темата преместена, заглавието редактирано.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    А акумулатора замери ли го с товарна вилка?Нов акумулатор на седмица ми е правил същите чакмаци заради мъртва клетка.Първо замерване с вилката даваше 12.4 волта ,на второто умираше на 6 волта.
    FIAT FORUM BULGARIA
    Ракията е над политиката

    Видео от Италфест 2011

    Коментар


      #3
      С това не съм го мерил,не знам къде има в Бургас

      Коментар


        #4
        Провери си добре масата към мотора. Ако имаш старт-кабел свържи единя му край за минуса на батерията, а другия за корпуса на стартера.
        SEAT Leon Cupra 300
        Triumph Street Triple 765 R

        Коментар


          #5
          вчера съм изчистил с шабър всички маси и токови кабели,минал съм ги с обезмаслител-контактен спрей,замерил съм всеки един от дебелите кабели по отделно(сваляне оглед чистене и замерване на ново).Другото което забравих да спомена е,че сутринта като докачих с мултицета към полюсите на самия акумулатор и ми даде на него отечка порядъка на 110-280..одеве пак слязах да замеря е няма го това нещо ама пак се мъчи стартера.Утре ще го сваля и ще го пставя да се зарежда цял ден,мисля че няма да е проблем понеже е от сухите? Вече се чудя кое да гледам от долу няма окиси от никъде. Да не би да има нещо като бушон?? знам ли вече......

          Коментар


            #6
            цено написа:
            С това не съм го мерил,не знам къде има в Бургас
            Има ги във всички сервизи за поддръжка и продажба на акумулатори.Цената е около 2 лева.Щом си с нов акумулатор на 5 месеца е редно да идеш в някой от оторизираните сервизи на марката и евентуално ако има мъртва клетка да предявиш рекламация. Ако ли не е нов,а ти го ползваш от 5 месеца иди ТУК
            FIAT FORUM BULGARIA
            Ракията е над политиката

            Видео от Италфест 2011

            Коментар


              #7
              Благодаря ти! Утре да видим за какво иде реч....

              Коментар

              Working...
              X