отказа да свири. не е от бушона.някакви идеи от къде да го подхващам?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава: клаксонът не работи
Collapse
X
-
Ако и двете тромби са спрели наведнъж - по-вероятно е проблемът да е в релето. Ако е свирила само една тромба досега и е спряла и тя - по-вероятно е да и е дошъл сетния час. Подай им ток от акумулатора директно на клемата, за да разбереш дали изобщо работят тромбите. Като откачиш жичката от нея, тамън ще провериш дали има напрежение при натиснат клаксон на волана. Ред.: за по-лесна работа - свали фара.Местя темата.
-
Може преди да си играеш с фара, да направиш нещо по-лесно: откачаш конектор D от долната картинка, без колата да е на контакт. Бутни го настрани да не се пречка, и виж кои крачета са на таблото с номера 10 и 11. Това са двата захранващи кабела за тромбите. Като натиснеш волана, на тези две крачета трябва да има +12 В и да изчезват като пуснеш волана. Това също дава горе долу добър ориентир дали отива напрежение към тромбите и дали проблемът е по-скоро в тях самите, или пък е по-скоро в релето. Все пак - кой бушон погледна и как го измери дали е здрав? С поглед или с уред? Замени ли го за проба с друг с подобен ампераж? Би трябвало да си гледал бушона, отбелязан с F13.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар