Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампа за ABS и за ръчната на Мареа светят

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Сваля платката и търси студена спойка тогава, проблема е в силовата верига.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #32
      Автомобилът е от първите ("преди фейса"). ABS-а е с пасивни датчици, няма електронно разпределение на усилието и е с кантар за задния мост. Това значи, че лампата за ръчна спирачка/ниско ниво не е свързана с ABS-модула и не може да свети заради проблем с ABS. Това е според сервизните документи. В случая най-точно е да се откачи буксата от казанчето за спирачна течност и да се откачи буксата от бутона при ръчната спирачка. Ако лампата продължи да свети - трябва да се издири на място с какво е свързана за да свети така самосиндикално.Колегата янко може да каже дали неговата също е такава, или е с новия модел ABS, който се монтира още от 98-ма година, защото ако говорите за различни модели, половината тема губи смисъл.

      Коментар


        #33
        ogi28b написа:
        Автомобилът е от първите ("преди фейса"). ABS-а е с пасивни датчици, няма електронно разпределение на усилието и е с кантар за задния мост. Това значи, че лампата за ръчна спирачка/ниско ниво не е свързана с ABS-модула и не може да свети заради проблем с ABS. Това е според сервизните документи. В случая най-точно е да се откачи буксата от казанчето за спирачна течност и да се откачи буксата от бутона при ръчната спирачка. Ако лампата продължи да свети - трябва да се издири на място с какво е свързана за да свети така самосиндикално.Колегата янко може да каже дали неговата също е такава, или е с новия модел ABS, който се монтира още от 98-ма година, защото ако говорите за различни модели, половината тема губи смисъл.
        Колата е средата на 98-ма, може модула да е от новите модели, защото и мотора е по-новия моделпоне така ми каза газаджията при който ходих за оглед за газова уредба

        Коментар


          #34
          с колко датчика е тая кола ? два или четири ? Ако е с четири както мога да се обзаложа светят и двете лампи при изгорял бушон, или проблем със силовата верига.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #35
            Да, може. Но според VIN на колата и сервизните инструкции - не е така. Въпросът за броя датчици ми изглежда странен. Има ли изобщо Брава/о/Мареа, които да не са с 4 датчика? Колкото до светенето на двете лампи - може да снимаш и да покажеш, така ще бъде по-лесно за уточняване на проблема.

            Коментар


              #36
              Моята е с гладка гривна като на стило и датчиците май са на хол защото дава съпротивление в едната посока а в другата безкрайност,мисля че има някаква система защото когато вляза в дупка абс изръмжава без да съм натиснал спирачка.Утре ще го сниман
              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

              Коментар


                #37
                ogi28b написа:
                Да, може. Но според VIN на колата и сервизните инструкции - не е така. Въпросът за броя датчици ми изглежда странен. Има ли изобщо Брава/о/Мареа, които да не са с 4 датчика? Колкото до светенето на двете лампи - може да снимаш и да покажеш, така ще бъде по-лесно за уточняване на проблема.
                И аз ще снимам при първа възможност , защото колата пак е в бокса за радиатор

                Коментар


                  #38
                  Здравейте отново. Чак вчера с един мой колега стигнах до решаване на проблема с лампата на АБС-а . Та на кратко, проблема беше, че светят едновременно лампата на АБС (жълта) и тази за ръчната и казанчето за течността (червена). Както беше посъветвал един от участниците в тази тема, свалихме си модула АБС, внимателно го отворихме и презапоих всички видими и достъпни спойки. Половината от тях вряха при презапояване което е знак за лоша спойка. Внимателно го запечатах отново с черен силикон и го монтирахме обратно на колата. Още с първото включване на контакт, всички лампи си гаснат, като дръпна ръчната си свети само нейната лампа, като я пусна угасва. Всичко се оправи само с презапояване. Вече работи втори ден и то доста километри минах.Оказва се, че лампата за ръчната е свързана и с АБС модула.Благодаря на всички за помощта.

                  Коментар

                  Working...
                  X