Здравейте, вчера получих кабел за диагностика и естествено да го пробвам. Вързах и забелязах нещо, което ме притеснява, но не мога да намеря данните в нета и за това ви пиша да ви питам . Проблема е, че като закача лаптопа към ECU-то на лаптопа показва 93 градуса, вътре в колата на таблото показва едва 70 примерно, по-точно казано средата на средата . Та измерихме и температурата на антифриза като ръгнахме една сонда ли как се вика с мултицета и там показа 90 и нагоре тоест, би трябвало лаптопа да показва правилната. Днес измерихме съпротивлението на датчика и грубо казано, ето данните, естествено +-4 или 5 ома, защото постоянно се мени:-61градуса 650ома-65градуса 580ома-70градуса 515ома-80градуса 380ома-90градуса 270омаЕ тия стойности добре ли са, защото като ги сравнявам в на съседа Lancia Kappa 2.0 има разлика от 80 ома...Датчика не съм го вадил развих го леко и го завих, след като говорих със S_BANKOV и ми каза да проверя съпротивлението. И датчика ми е със кабелна обувка, BANKOV се зачуди как е възможно това... Е да ама това е датчика като извадя обувката и на таблото стрелката отива до горе ето снимки http://store.picbg.net/pubpic/F3/34/...bed27ef334.jpg - датчикаhttp://store.picbg.net/pubpic/B0/83/...e568dfb083.jpg - снимано мястото му за всеки случай :Dhttp://store.picbg.net/pubpic/D3/EE/9eb59c154aafd3ee.jpg - отновоhttp://store.picbg.net/pubpic/CA/F7/...397836caf7.jpg - кабелната обувка дето влиза в него
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1.8: Повреден датчик за Т° за уреда на таблото?
Collapse
X
-
Разликата изглежда доста малка - при каталожни данни от 600/60 ти имаш 600 при около 64, а при 325/80 имаш около 325 при 85. Това е разлика от 4-5 градуса, а в началото казваш за разлика от 20-на градуса. Изглежда, че отнякъде влиза доста допълнително съпротивление във веригата. Опитай първо с пръскане с контактен спрей и почистване на тази кабелна обувка и на терминала на датчика с фина шкурка. Ако можеш - проследи този кабел накъде отива и ако минава през някоя букса по пътя към таблото - отвори я и я напръскай и нея с контактен спрей и я сглоби/разглоби няколко пъти.
Коментар
-
Напръсках с WD-40 не знам помага ли друго не намерих... направих диагностика в движение и се оказа, че разликата от лаптопа и таблото е 10 градуса на таблото цепи средата на лаптопа показва 100градуса направих клип дано успея да го кача във вбокса та да го видите от части. И мерихме съпротивлението директно на датчика без кабелната обувка... забравих да спомена май да го сменяAlfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
По принцип не е същото: WD-40 е смазващ спрей, той почиства и после остава мазен слой, който май има някакво съпротивление. Контактният спрей почиства и се изпарява и остава чист метал. Затова по-добре е почистването на контактни площи да става със спрей за почистване на контакти, вместо с WD-40. В краен случай - ВД-40 е по-добрре от нищо, но конткактен спрей е по-добре от ВД-40. oftopic: не, че имам нещо против сайта, но youtube е по-добър сайт за качване на клипове от vbox(лично мнение).Можеш ли да направиш още едно сравнение? Да проследиш при всеки 5 градуса промяна на показанието на лаптопа, да видиш къде се намира стрелката? Ако снимаш - още по-добре. Би трябвало при 50 градуса стрелката да се размърда от най-долната си позиция.
Коментар
-
Извинявай, че малко късно пиша просто не съм сядал на компа. Направих снимките, 15 снимки са извинявам се, че са доста просто искам да е ясно всичко http://store.picbg.net/pubpic/3D/72/...52a6d53d72.jpg - 35градусаhttp://store.picbg.net/pubpic/34/4B/...1d4970344b.jpg - 40градусаhttp://store.picbg.net/pubpic/18/A2/...d4e12118a2.jpg - 45градусаhttp://store.picbg.net/pubpic/13/03/...637a6b1303.jpg - 50градусаhttp://store.picbg.net/pubpic/6C/27/...cd85726c27.jpg - 55градусаhttp://store.picbg.net/pubpic/52/40/...ddb7225240.jpg - 60градусаhttp://store.picbg.net/pubpic/DA/22/...26cc9dda22.jpg - 65градусаhttp://store.picbg.net/pubpic/91/A9/...121d6691a9.jpg - 70градусаhttp://store.picbg.net/pubpic/C1/FC/...704931c1fc.jpg - 75градусаhttp://store.picbg.net/pubpic/99/A3/...807b3499a3.jpg - 80градусаhttp://store.picbg.net/pubpic/E7/E9/...cf44a1e7e9.jpg - 85градусаhttp://store.picbg.net/pubpic/F4/87/...d22b76f487.jpg - 90градусаhttp://store.picbg.net/pubpic/5B/5A/...e0df8c5b5a.jpg - 95градусаhttp://store.picbg.net/pubpic/5D/0B/...bd251e5d0b.jpg - 100градусаhttp://store.picbg.net/pubpic/5A/1E/...de6be45a1e.jpg - снимка след като изгасих и веднага дадох на контактпрез цялото време колата беше на място и чаках да загрее, стигна 98градуса и изведнъж смъкна на 93 и се задържа наложи се да пусна климатика да вдигна 100 да видите къде е стрелката даже стигна 101-102 и май ми е заминала първата степен... стига средата и пуска веднага и почва якото бучене мисля, че е 2рата степен това, ако това просто е 1ва не знам 2ра каква трябва да е http://www.youtube.com/watch?v=qCD4pgrkm9sА за клипа ето го 25минути е доста дълъг на места съм казвал стрелката д/г къде е може направо края да видиш там съм спрял и чакам да видя градусите и пускам климатика за няколко минутиAlfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Клипът - просто не издържах това пукане, започнаха да ми се привиждат сенки и чувах гласове. Поне до около 60на градуса го изгледах и ми се стори, че загрява прекалено бавно за бензинов двигател. Термостатът в изправност ли е?А темата защо е с такова странно заглавие? Това е датчик за уреда на таблото, а не за вентилатора.
Коментар
-
Ами това пукане не знам от къде се появява. Термостата е сменян декември месец със Vernet... тоя който му се носи славата, че зацепва на полу-отворено положение или отворен не съм сигурен. Мисля, че има проблем с него, защото последно като бутах 2та маркуча и 2та сякаш бяха еднакво топли след като запалих колата минути след това. Трябва да проверя отново. А относно проблема с уреда на таблото? Такова е заглавието, защото ми се струва, че от него зависи пускането на перката стигне ли средата и се пускаAlfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Ако датчика е един на термостата с три пина , е разделен на две единия за еку ,другия за таблото. При мен е така, като вентилатора зависи от този за еку включва 1 степен на 95-96 градуа и 2 на 98-99 градуса.,ако не ти работи 1 степен ще прехвърля 100. Уреда на таблото след определена година сигнала от датчика се обработва и от 75 до 105 градуса показва на средата.
Коментар
-
Смених датчика резултатите са различни и сякаш по-добри, мисля, че не са пак идеални, но сравнение с преди е добре :D102градуса - http://store.picbg.net/pubpic/A7/3D/...cda73d.jpgна 94-5 ми е средата вечепървата степен на перката не работи и утре първата ми работа е да сменя кабелните обувки :]Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Здравейте, пиша в същата тема, защото пак е свързано с вентилатора. Гледах си буксите и намерих, че една е нагоряла и след консултация със S_BANKOV разбрах, че 2те букси там са за тока за електромотора на перката. За тия букси става дума http://store.picbg.net/pubpic/F5/D7/...d1a08ff5d7.jpg , тази е дето е на колата http://store.picbg.net/pubpic/BA/AA/...24dfdabaaa.jpg , а тази беше в кората на една от вратите... http://store.picbg.net/pubpic/5E/72/...5840d25e72.jpg и мислим, че може да е нещо от електрическата система. Тази букса за какво е конкретно може ли да е причина за първата степен?Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар