Здравейте, вчера получих кабел за диагностика и естествено да го пробвам. Вързах и забелязах нещо, което ме притеснява, но не мога да намеря данните в нета и за това ви пиша да ви питам
. Проблема е, че като закача лаптопа към ECU-то на лаптопа показва 93 градуса, вътре в колата на таблото показва едва 70 примерно, по-точно казано средата на средата
. Та измерихме и температурата на антифриза като ръгнахме една сонда ли как се вика с мултицета и там показа 90 и нагоре тоест, би трябвало лаптопа да показва правилната. Днес измерихме съпротивлението на датчика и грубо казано, ето данните, естествено +-4 или 5 ома, защото постоянно се мени:-61градуса 650ома-65градуса 580ома-70градуса 515ома-80градуса 380ома-90градуса 270омаЕ тия стойности добре ли са, защото като ги сравнявам в на съседа Lancia Kappa 2.0 има разлика от 80 ома...Датчика не съм го вадил развих го леко и го завих, след като говорих със S_BANKOV и ми каза да проверя съпротивлението. И датчика ми е със кабелна обувка, BANKOV се зачуди как е възможно това... Е да ама това е датчика като извадя обувката и на таблото стрелката отива до горе ето снимки
http://store.picbg.net/pubpic/F3/34/...bed27ef334.jpg - датчикаhttp://store.picbg.net/pubpic/B0/83/...e568dfb083.jpg - снимано мястото му за всеки случай :Dhttp://store.picbg.net/pubpic/D3/EE/9eb59c154aafd3ee.jpg - отновоhttp://store.picbg.net/pubpic/CA/F7/...397836caf7.jpg - кабелната обувка дето влиза в него



Коментар