чекът(дюзата) свети ли ако някоя дюза е запушена на 49ф браво 1.6някой знае ли какво трябва да е съпротивлението на дюзите, и с пробна лампа дали ще разбера идва ли ток до дюзатапроблемът е че от снощи съм на 3 цилиндъра 4ти илиндър не работи, искра има да те утрепе, слагах други свещи, кабели и бобина(имам 2 комплекта Читави) обаче цилиндърат не пали което ме води към липса на гориво, =понеже нито гърми в генерацията нито мерише на бензин. колата е само на бензин,
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свети ли "чек" при запушена дюза... и още нещо
Collapse
X
-
При запушена дюза мисля че чека не свети, тъй като еку няма как да разбере че е запушена. Еку то проверява само електрическата част на датчиците т.е. ако е прекъснала веригата на бобинката на дюзата ще светне. Иначе чека свети при проблеми с хранителната и запалителна част на двигателя. Като за датчиците електрическа и механична част проверява само електрическата, и на бобината проверява само първичната намотка. При 49F има още една особенност(за другите не знам) при липса на запалване на даден цилиндър дюзата не впръсква бензин с цел пазене на катализатора. За последното гарантирам , защото имам кола с това еку и прекъсваща бобина преди една година. Не е лошо да я ресетнеш и да видиш дали ще се оправи. А диагностиката какво казва? И как разбра че е точно 4ти цилиндър? Можеш да размениш при бобината местата на 1-4 цилиндър и да видиш дали пак няма да работи 4 Тъй като при тази кола работят 1-4, 2-3Аз съм почти сигурен че проблема не е дюза. При заминала бобина чека пак свети. И как разбра че са ти читави кабелите? Мерят се с ом метър като при сложени кабели на бобината веригата 1-4 и 2-3 трябва да е приблизително еднаква( при мен е 22-24ком по спомен). имам кабели които на 2000 км са прекъснали така че не гледай външмия им вид а използвай уреди. тази кола е супер капризна от към запалителна система. Пробвай размени местата на свеща на 4 и някой друг цилиндър също.И в крайна сметка една диагностика може би ще даде отговор.
Коментар
-
kiriluz1 написа:При запушена дюза мисля че чека не свети, тъй като еку няма как да разбере че е запушена. Еку то проверява само електрическата част на датчиците т.е. ако е прекъснала веригата на бобинката на дюзата ще светне. Иначе чека свети при проблеми с хранителната и запалителна част на двигателя. Като за датчиците електрическа и механична част проверява само електрическата, и на бобината проверява само първичната намотка. При 49F има още една особенност(за другите не знам) при липса на запалване на даден цилиндър дюзата не впръсква бензин с цел пазене на катализатора. За последното гарантирам , защото имам кола с това еку и прекъсваща бобина преди една година. Не е лошо да я ресетнеш и да видиш дали ще се оправи. А диагностиката какво казва? И как разбра че е точно 4ти цилиндър? Можеш да размениш при бобината местата на 1-4 цилиндър и да видиш дали пак няма да работи 4 Тъй като при тази кола работят 1-4, 2-3Аз съм почти сигурен че проблема не е дюза. При заминала бобина чека пак свети. И как разбра че са ти читави кабелите? Мерят се с ом метър като при сложени кабели на бобината веригата 1-4 и 2-3 трябва да е приблизително еднаква( при мен е 22-24ком по спомен). имам кабели които на 2000 км са прекъснали така че не гледай външмия им вид а използвай уреди. тази кола е супер капризна от към запалителна система. Пробвай размени местата на свеща на 4 и някой друг цилиндър също.И в крайна сметка една диагностика може би ще даде отговор.
Коментар
-
ззамерих съпротивлението на дюзите на общата букса която стой отстрани на всмукателния колектор и резултата е: дюзите за 1ви 2ри и 3ти имат 17.2 при загрял мотор, а на 4ти съпротивлението е 3.2ома. остава да сваля колектора и да видя кадее проблемът дали в дюза или прекъснат кабел. иначе до буксата идва ток и за 4те цилиндъра. Тази букса.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар