Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свети ли "чек" при запушена дюза... и още нещо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свети ли "чек" при запушена дюза... и още нещо

    чекът(дюзата) свети ли ако някоя дюза е запушена на 49ф браво 1.6някой знае ли какво трябва да е съпротивлението на дюзите, и с пробна лампа дали ще разбера идва ли ток до дюзатапроблемът е че от снощи съм на 3 цилиндъра 4ти илиндър не работи, искра има да те утрепе, слагах други свещи, кабели и бобина(имам 2 комплекта Читави) обаче цилиндърат не пали което ме води към липса на гориво, =понеже нито гърми в генерацията нито мерише на бензин. колата е само на бензин,

    #2
    Съпротивлението на дюзата е около 13.8 - 15.2 ома. При проблемна такава - чека трябва да свети.

    Коментар


      #3
      От време н време.се оправя и сутрин 1-2км работи на 4 слет това на два и като.се оправя.е.за по половин минута

      Коментар


        #4
        А при теб чека свети ли? Ако дюзата ти работи правилно, остава да провериш свещта, ВВ кабел и да измериш компресията.

        Коментар


          #5
          Проблемът нее в запалителната система чека свети

          Коментар


            #6
            При запушена дюза мисля че чека не свети, тъй като еку няма как да разбере че е запушена. Еку то проверява само електрическата част на датчиците т.е. ако е прекъснала веригата на бобинката на дюзата ще светне. Иначе чека свети при проблеми с хранителната и запалителна част на двигателя. Като за датчиците електрическа и механична част проверява само електрическата, и на бобината проверява само първичната намотка. При 49F има още една особенност(за другите не знам) при липса на запалване на даден цилиндър дюзата не впръсква бензин с цел пазене на катализатора. За последното гарантирам , защото имам кола с това еку и прекъсваща бобина преди една година. Не е лошо да я ресетнеш и да видиш дали ще се оправи. А диагностиката какво казва? И как разбра че е точно 4ти цилиндър? Можеш да размениш при бобината местата на 1-4 цилиндър и да видиш дали пак няма да работи 4 Тъй като при тази кола работят 1-4, 2-3Аз съм почти сигурен че проблема не е дюза. При заминала бобина чека пак свети. И как разбра че са ти читави кабелите? Мерят се с ом метър като при сложени кабели на бобината веригата 1-4 и 2-3 трябва да е приблизително еднаква( при мен е 22-24ком по спомен). имам кабели които на 2000 км са прекъснали така че не гледай външмия им вид а използвай уреди. тази кола е супер капризна от към запалителна система. Пробвай размени местата на свеща на 4 и някой друг цилиндър също.И в крайна сметка една диагностика може би ще даде отговор.

            Коментар


              #7
              kiriluz1 написа:
              При запушена дюза мисля че чека не свети, тъй като еку няма как да разбере че е запушена. Еку то проверява само електрическата част на датчиците т.е. ако е прекъснала веригата на бобинката на дюзата ще светне. Иначе чека свети при проблеми с хранителната и запалителна част на двигателя. Като за датчиците електрическа и механична част проверява само електрическата, и на бобината проверява само първичната намотка. При 49F има още една особенност(за другите не знам) при липса на запалване на даден цилиндър дюзата не впръсква бензин с цел пазене на катализатора. За последното гарантирам , защото имам кола с това еку и прекъсваща бобина преди една година. Не е лошо да я ресетнеш и да видиш дали ще се оправи. А диагностиката какво казва? И как разбра че е точно 4ти цилиндър? Можеш да размениш при бобината местата на 1-4 цилиндър и да видиш дали пак няма да работи 4 Тъй като при тази кола работят 1-4, 2-3Аз съм почти сигурен че проблема не е дюза. При заминала бобина чека пак свети. И как разбра че са ти читави кабелите? Мерят се с ом метър като при сложени кабели на бобината веригата 1-4 и 2-3 трябва да е приблизително еднаква( при мен е 22-24ком по спомен). имам кабели които на 2000 км са прекъснали така че не гледай външмия им вид а използвай уреди. тази кола е супер капризна от към запалителна система. Пробвай размени местата на свеща на 4 и някой друг цилиндър също.И в крайна сметка една диагностика може би ще даде отговор.
              точно това мислех и ас че при запшена не свети за това попитах. и да при не работещ цилиндър не впръсква гориво до скоро редовно си карах на 2 цилиндъра заради бобина. кабелите ще ги проверя но на 100% са читави понеже едните не са ползвани, и пробвах вече с други свещи искра като извадя кабела има оше при ваденето започва да бие отстрани и няма промяна в работата на мотора(4ти цилиндър)

              Коментар


                #8
                ззамерих съпротивлението на дюзите на общата букса която стой отстрани на всмукателния колектор и резултата е: дюзите за 1ви 2ри и 3ти имат 17.2 при загрял мотор, а на 4ти съпротивлението е 3.2ома. остава да сваля колектора и да видя кадее проблемът дали в дюза или прекъснат кабел. иначе до буксата идва ток и за 4те цилиндъра. Тази букса.

                Коментар


                  #9
                  Смених дюзата и вече няма проблеми колата си върви както трябва.

                  Коментар


                    #10
                    misho_ написа:
                    Проблемът нее в запалителната система чека свети
                    Поздрави за това, че си решил проблема!Оказах се прав, че при неизправна дюза - чека свети!

                    Коментар


                      #11
                      [quote="Hristo Dimov"]
                      misho_ написа:
                      Проблемът нее в запалителната система чека свети
                      Поздрави за това, че си решил проблема!Оказах се прав, че при неизправна дюза - чека свети![/quoteСамо за електрическата част, ако е механично повредена не свети

                      Коментар

                      Working...
                      X