Колеги, някой знае ли колко ампера отиват за зацепването на стартера, докато върти, че искам да си направя копче, което да шунтира стартовия ключ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
колко ампера и трябват на намотката на стартера
Collapse
X
-
да де, ама какъв ток му трябва на бендикса? демек горе-долу за колко ампера трябва да е копчето? проблема не е на фиата, а идеята е, че на тъпото тико ключът няма достатъчно ход и пластинката, която подава ток на бендикса се е изтрила в началото и вече не контактува. сега не може да завърти от ключа и се пали само с кламер. та искам да си се ползва колата, докато реша проблема по нормалния начин. понеже в ръководството на матиза не можах да намеря нищо полезно, се опитах да се ориентирам по това на фиата. там дават работно съпротивление 1,7 ома на намотката на бендикса, което е 7-8 А, ама дават и 0,3 ома в момента на сработване, което вече е към 40 А. Фабрично токът минава през 20А бушон, което означава че тия 40А са за достатъчно кратко време, ама къде ще търся 20 А ключ?! затова реших да се допитам докъде мога да сляза в параметрите на ключа без сериозна опасност да залепне.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Вземаш си едно "мощно" реле за 40-50 А ток. То се управлява с милиампери. Изходния кабел от контактния ключ, който отива към стартера, го местиш целия на краче 87 на релето, мериш колко е дебел, а на краче 30 вземаш от акумулатора през бушон 20А, колкото е фабричния, и слагаш кабел със същата дебелина, на 85 вземаш + от конт. ключ за да не върти стартер без да си на контакт и на този кабел слагаш каквото си искаш бутонче. 86 -> маса.Ключаря е от Майкрософт - дал ти е съвсем точна информация, но напълно безполезна. Сигурно не е изпил кафето, като е писал.
Коментар
-
не ми се ще да усложнявам нещата, затва искам да сложа само копче. но иначе има готов такъв пернишки тунинг. много е популярен във VW форума, пък и на 200% ще качи още 2-3 коня на матиза. http://www.ebay.com/itm/Universal-22...b46d02&vxp=mtrбраво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Токът не е голям, комутацията е проблем.Какъвто и бутон за 2 до 5 ампера да сложиш, все ще кара поне няколко години. Сложил съм доста такива, от евтините. Моят е на 4 години и си работи, колата се кара доста градско и се стартира често. Не мога да ти кажа марка, не съм я гледал, само търсех с възможно май-голяма контактна част. Инак има добри бутони от стари електрически машини, но са доста обемисти. Ако на малкото бутонче сложиш реле, играта съвсем заспива.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар