Колеги, моля гласувайте! Гласувайте с "ксенон", ако дори само едната лампа в колата ви е ксенонова и без значение дали е с фабричен ксенон или с "афтър-маркет". Само за къси светлини. Дълги и за мъгла не ни интересуват в тази анкета. Който иска - може да сподели какво допълнително освен ксенона е монтирал, за да се доближи до законовите изисквания за използване на такива светлини. Не забравяйте, че тези светлини са разрешени за монтаж само ако са спазени редица изисквания и ако не са - считат се за незаконни. Всеки, който ги монтира, трябва да е наясно с това.Моля темата да не се превръща в спор "за" и "против" ксеноновите светлини!Аз карам с ксенонови светлини от 4 години. Досега съм сменил 2 пъти баласти - веднъж ляв в края на 2010 и веднъж десен в средата на 2011. Монтирал съм фарове с лупи, които значително намаляват отблясъците към насрещните водачи. Не съм монтирал система за измиване на фаровете и не съм монтирал система за автоматично регулиране на нивото, защото заводът не предлага такава за този модел.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какви са късите светлини на колата ви - ксенон или халоген?
Collapse
X
-
в момента на Стилото от подписа е момтиран Ксенон Н7 6000К на късите светлини фарът ми е без Лупа ,без Миене и без Автоматично регулиране ксенонът го използвах около 2 години на Фиат Пунто след което го прехвърлих на Стилото проблем до момента Никакъв за около 2,5 годиниШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
-
На едната ксенон, като сложих допълнително би-ксенонови лупи, защото много заслепявах. Не съм имал проблем с полиция засега, нито по прегледите. На другата бях с ксенон на рефлекторен фар 4-5 години и не заслепявах или поне не са се оплаквали насрещните, не съм имал проблеми нито по прегледи, нито с полиция. Изгоряха баласти и крушки и си върнах халогенните, защото вече я карам само в града, където не са ми нужни кой знае какви фарове. Иначе за всички тези години съм сменил много крушки и баласти, но първо доста я карах колата и то май винаги на фарове, второ изглежда попадах на супер долни боклуци, защото по едно време като смених магазина и много по-рядко имам проблем с ксенона. Ако е по-нова колата и е с халоген и рефлектор, вероятно не бих се занимавал да монтирам ксенон, но при доста дъртите ми коли и както карам основно извънградско и по тъмно, то е задължително ксенон. Иначе си е мъка да караш 500 км с кофти фарове. Вече има доста възможности за доизкусуряване на системата, най-добре според мен е купуване на оригинални лупи, преправяне на рефлектора ако трябва с рязане, ксенон на къси поне и добро регулиране.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
от 1,5 год. ксенон 5000к на фарове с лупи от мареа. не съм сменял нищо по него. рефлекторните ми фарове си бяха перфектни с халогенни крушки, но счупих единия и за да не се вкарвам в разни филми с кофти рефлектори си сложих тия. нямах проблем на прегледа - гледаха ми височината и отрязването и казаха че е ОК. нямам умивалници, не знам какви са законовите изисквания и не знам какво е система за автоматично регулиране на нивото.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
dobrujanetza написа:Ксенон 4300К.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар