Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със стартер

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Кола

    Трябва да е отдолу под акумулатора към скоростите някъде По добре махни го това зарядно от запалката и му сложи отделна букса с жици от акумулатораВиж тук къде е срязан кабела
    Прикачени файлове
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #17
      Няма нищо общо с това зарядно. Просто ти се е случило абсолютното съвпадение и ти изглежда странно. За установяване на проблема са достатъчни двама души - един да даде контактния ключ на старт, а другият - да мери с пробна лампа, когато проблемът се прояви. За по-лесно проявяване - сложи зарядното и вярвай силно, че е от него.Важно е да се провери кабелът който отвежда тока от двигателя към купето, това е посочено на снимката отгоре с червена стрелка. Може при теб да не изглежда точно така, но като махнеш акумулатора, ще видиш един дебел кабел от кутията към купето. Той трябва да се провери. Другото крайно важно е, да провериш кабела от акумулатора към купето. Значи проследяваш дебелия кабел, който тръгва от минусовата клема и стига до купето. На това място разглобяваш, обикновено е болт с глава 13 мм, почистваш със спрей и шкурка кабелната обувка и нейното легло, и сглобяваш.

      Коментар


        #18
        Тази маса съм я оградил и на моята снимка под ECU - беше надлежно почистена, гресирана и стегната още първият път когато това се случи. От батерията към купето не съм проверявал още. Ползвам въпросният адаптер от месец. За този месец 3 пъти съм го закачал и всичките 3 пъти ми се случи, а колата се кара постоянно, разбирайте имам по поне 10 паления на ден и това съвпадение трудно ще мине за случайност. Вчера почистих буксата на запалката от ръждата и закривих леко ламаринките за по-добър контакт.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #19
          Ами за да си напълно сигурен, приготвяш се, вадиш бушона на подкачващата помпа, слагаш зарядното, тръгваш да палиш, явява се проблемът и без да връщаш ключа, вадиш леко зарядното, колкото да спре да прави контакт. Ако проблемът е от него, трябва да завърти стартерът. Докато върти - пъхаш пак зарядното и той ще спре. За да си още по-сигурен - подай захранване на това зарядно направо от акумулатора. Пробвай с него на друга кола и пробвай друго зарядно на твоята. Така ще разбереш дали е от зарядното.

          Коментар


            #20
            Не е толкова просто. Тя като не върти и да го вадиш полза никаква, но факт - само когато преди това съм го ползвал. Още първият път се замислих какво ново има в картинката като с случи и след това се потвърждава на 100% засега. Появи се с първото му ползване и нито веднъж без да съм го ползвал, а съм го ползвал всичко 3 пъти за месец.Мисля си дали не ошашква ECU ако дава примерно някаква отечка/късо и то да не пуска ток към стартера при следващо палене. С предното зарядно нямаше такова нещо.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #21
              Стартерът е напълно независим от всичко останало в колата. Има един дебел кабел, който го захранва, когато се върти, и един тънък, който служи за да зацепи шалтера, а той да "стегне" котвата, която хвърля бендикса напред и отделно от това - шалтерът затваря веригата, за да потече ток по дебелия кабел. Ако извадиш цялата карантия от колата и оставиш само стартера с двата кабела и конткатния ключ - стартерът пак ще работи. Е, и някаква маса де.Местя темата, очевидно проблемът е електрически.

              Коментар


                #22
                Нещо абсурдно е зарядното да ти черпи толкова ток, че да не стига за стартера, на практика стартера е най-големия консуматор в цялата кола, затова кабелите към него са най-големи, а едно зарядно колко милиампера черпи, че да ошашави стартера?
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар

                Working...
                X