Хах...Не са с нужната осветеност колега.Писах ти по горе за какво няма да минат за дневни.За съжаление тук имам много клиенти глобени с такива(дори и същите като твоите)лед модули,които са си сложили сами без да се допитат даже дали стават или не.Имал съм и клиенти които след като са си ги сложили искат да се сдобият и със сертификат,но никои не им издава(нито аз).ЛИчно твой избор е какво ще сложиш.Аз изказах мнение по темата ти с цел да ти помогна.Далече съм от мисълта,че щом аз не съм ги сложил значи не са хубави(както е писал тук друг колега).Продават се свободно и хубави лед модули които можеш да си монтираш и сам,но не са 15-20-30лв.Независимо от това че пише Е4 на стъклото ако самите диоди нямат нужната осветеност,то значи че са реплика.Хубавите лед дневни модули са в алуминиев корпус за по добро охлаждане на диода,защото диода е 1 или повече ватове(за да свети силно и през слунчев ден и да се вижда поне от 100метра).Само за информация, ако един модул е истински и го насочиш от 1 метър към теб,почти няма да можеш да гледаш в него.Ще те заслепява.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Връзване на DRL светлини?
Collapse
X
-
Абе не са толкова зле тия светлини.Аз съм с такива и не са толкова силни,но има къде къде по-слаби светлини.Все пак в закона са описани като "светлини, предназначени за подобряване на възприемането и видимостта на предната част на пътно превозно средство при движението му",а не са осветяване на пътя.Щом си имат и нужната маркировка за дневни светлини на стъклото значи би трябвало да са минали сертификация и да отговарят на регламента и не са нужни никакви хартиени документи за това.То ако беше така за всеки сменен фар,мигач или стоп на различна от оригинално вгражданата марка би трябва да се изискват сертификати,защото един бог знае дали светят колкото оригиналното.Има промени в Държавен вестник от последния му брой 99 за 2012г. и там е регламентирано всичко за допълнителните дневни светлини-кои светлини отговарят,как се монтират и,че не се изисква технотест,а си се проверяват и контролират от пунктовете за ГТП както всички останали възли и системи по автомобила.Който иска да звънне и на ИААА да ги пита как седи въпроса да му отговорят същото.Ако на някой орган на реда му се струват слаби да изкара уред и да мери и да докаже,че нямат 400 кандела.То по собствено усмотрение катаджията Х може да почне да глобява колите с по-слаби фарове.И мен са ме спирали за тях и ми наприказваха какви ли не невероятни неща.Първо,че не са монтирани на правилно място и да съм ги сложел отгоре на бронята.След като им обясних,че за монтажа съм се ръководел по схемата одобрена в закона минаха на това,че само на коли след 2009та(как пък реши тоя,че от 2009-та точно ама айде...)се признават дневните диодни светлини.Отново леко им вметнах,че законът вече позволява монтирането им ако светлините отговарят за дневни светлини и са монтирани според одобрената схема.Накрая за да не "падне по гръб" катаджията на око прецени,че светят слабо и ми препоръча да карам на фарове за мъгла за по-добре Тука останах безмълвен,прибрах си документите и си тръгнах.Четете законите и си знайте правата-това е Ето една снимка в по-мрачно време.Ще направя и на слънчево да видя и аз самия как се виждат.EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Колега Галинчо, твърдиш, че не са с нужната осветеност. Бъди така добър да кажеш колко точно е светлината от този модул, в официални мерни единици, моля! Това категорично ще отговори на въпроса подходящи ли са или не са. Както знаем, изискването е от 400 до 700 лумена, ( не кандела. )Не съм изследвал такива модули, но се присъединявам към мнението, че ако не са монтирани на алуминиева подложка за охлаждане - по-скоро са близо до минималното изискване, но от доната му страна. Трудно се вадят 400 лумена от 5-6-8 диода без да са на радиатор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар