Проблем с първа степен на перката за охлаждане на радиатора.Сменено е ралето което се намира точно до самата перка...сложен ми е нов датчик на радиатора Вернет 87-92,92-97...ходих при маистор да види от кво може да не се вкл. първа степен...каза ми че може би е от датчика или термостата.Не е термостата.Като подадът ток на буксата за перката работят и двете степени. Тръгнах си от тях и след това смених термо датчика.Оказа се че новия е като стария ...включва се само втора степен. Махах и релетата които са до акумулатора в една кутия,отворих ги и мисля че са си добре...След като ги свалих тези релета и подадох с мостово кабелче на буксата работеха и 2те степени......НЕзнам от кво може да е ...ако може помогнете Забравих да кажа че колата е фиат браво 1.4 12 в 80к с климатик
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПРОБЛЕМ С ПЕРКАТА НА РАДИАТОРА
Collapse
X
-
Моля не дублирай мненията си в няколко теми. Чети тук, може да е от полза: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=90331 . В същия раздел има няколко теми със същия проблем, още на първата страница с теми.И задължително смени майстора!
-
Оги, аз пък ще се дублирам Реостата се проверява дали дава нужнато съпротивление, ако е ок се подменят и двете кабелни обувки към буксата. ако е необходимо се подменя и кабела към буксите от релето със сиконов термоустойчив кабел.нов реостат е около 20-на лв, метър сиконов кабел и обувки са под левче. За 10 минути работа е, приготви си здрава къса кръстата отверка.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
проблема е решен слава богу
S_BANKOV написа:Оги, аз пък ще се дублирам Реостата се проверява дали дава нужнато съпротивление, ако е ок се подменят и двете кабелни обувки към буксата. ако е необходимо се подменя и кабела към буксите от релето със сиконов термоустойчив кабел.нов реостат е около 20-на лв, метър сиконов кабел и обувки са под левче. За 10 минути работа е, приготви си здрава къса кръстата отверка.
Коментар
-
резултатът ...
След смяната на реостата и преглеждането на другите неща които са описани по горе в темата работят и двете степени на перката.Значи първа степен ми се включва на две чертички и половина над средата..Завърта перката за няколко секунди и спира.. но след това температурата се покачва.Незнам защо така става след като перката върпи а темп се вдига.Обезвъздушена е колата от 4-те пробки ...2 на радиатора и 1 която се намира до дроселовата клапа и още 1 която е малко над термостата .Та мисълта ми е защо след като перката работи а температурата ми се покачва така... моля помогнета ако знаете нещо.Мисля че и водната ми помпа е добре щом водата в разширителния съд е топла и маркучето което излиза от съда и влиза в термостата и то е добре значи водата се върти .. Помогнете ако знаете кво може да е дръго... тъкмо си мислех че след като подкарам перката и всичко ще е ок ама ето ... Благодаря предварително !!!
Коментар
-
Повишаването на температурата на двигателя над нормалното може да се дължи не само на лошо охлаждане на водния радиатор, но и на други неща! Ако си проверил вече дали между водния и климатичния радиатор няма насъбрани боклуци, ако си сигурен, че в във водната система не е добавяна някаква добавка за спиране на теч, ако си проверил дали не е запушен радиатора на парното...Можеш да провериш: неправилно зацепен ангренажен ремък, свещи с неправилно топлинно число, водна помпа - евентуално превъртаща се турбина, и най- лошото-духнала гарнитура на главата!
Коментар
-
....
След като загряваше колата я закарах в сервиз.Оказа се че е заминала гарнитурата на главата... шлайф и направиха,нова гарнитура,тапа на главата смениха,болтове на главата нови,гарнитура на капака на клапани...След това не са могли да подкарат перките за охлаждане..викнали са еладжия ..гледал я е мерил е и е преценил, че датчика на радиатора неработи..сменил го е и рапотата си е същата.... моя си беше на 5 месеца и си работеше....следователно.. не е проблема във датчика ,защото моя съм го пробвал на съквартиранта на неговотоо браво и си е оК...След това еладжията е мерил ..и е видел че перката се пуска на мн високите деления на таблото(2 чертички преди червеното)а на уреда уж си е показвало 92 градоса.След това е прецени че може би уреда на таблото не ми показва както трябва... четох че и други колеги са имали проблеми с таблото и са го оправяли с удар по труклото ...пробвах и аз ама нестава и ме съмнява да мим е от това на мене....забравих да кажа че перката се пуска и то 1 степен а температурата се покачва пак нагоре ....а като пусна от копчето което имам и с него пускам 2 степен и темп пада ...Моля ви помогнете от кво може да е ....!!! термостата ми е нов..датчика е нов ...реостата е нов ....незнам от кво може да е ..КОлата е браво 1.4 12 в 96 г ..възможно ли е да е от на самия термостат ако не се лъжа от на него датчика?
Коментар
-
...
КОлеги,моля помогнете.След като в сервиза ми направиха ремонт на колата,(шлаиф на главата, нова гарнитура,смяна на болтовете,които стяат капака на главата тапи и др работи.Но нещо немогат да оправят охлаждането.Вклучва се 1-ва степен на перката(вентилатора) , но за мн малко сек (5 сек).И температурата се покачва нагоре и ми казаха че немогат да разберат от кво е.Взех си колата и сега е на паркинг пред нас.Немога да разбера,защо само 5 сек върти тая 1-ва степен...Съквартиранта ми има същата кола ....неговата 1-ва стеепен върти 15 сек....При мене има изкарано копче от което се вклучва 2-ра степен принудително..Като го пусна и я охлажда ,но не си е работа това така..Та мисълта ми е след ремонта,след вмяната на няколко датчика на радиатора,нов реостата за перката, с нов термостата и така става направо незнам кво може да е проблема,ако можете даите съвети коляги! Благодаря предварително.
Коментар
-
...
Слад като завърти перката за буквално 5 сек,и след това не се вклучва 2-ра тя би трябвало да се вкл чак на 97 ако не се лужа,но несмея да я оставям да отива до там .Иначе тоя датчик за които казваш е един червен на цвят нали и се намира до термостата.Забравих да кажа ,че преди като изгася колата перката се вклучваше пак да си я охлажда ,а сега няма такива неща!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар