Здравейте колеги,пунтото ми е 1.2 75 95г.Колата е с газов инжекцион.От вчера започна да ми пресветва лампата на инжекциона и колата се мъчи да загасне за част от секунадата и после пак се оправя.Днес реших да я закарм на диагностика но там се сблъсках с друг проблем.Закачиха я на компютъра но не можаха да се свържат с компютъра на колата.Оказа се че в буксата за диагностика на колата няма никакво напрежение,пробваха и всичките изводи с пробна лампа но уви.Та питането ми е следното,има ли някъде бушон само за тази букса,и къде според вас да търся проблема?Буксата за която говоря се намира точно до самия куплунг на компютъра и е закачена за стойката му.Да не би да има и друга букса някъде?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с диагностика-Пунто
Collapse
X
-
Правиха го на PC с кабел виза,обаче после разбрах че за този модел кабел трябва и отделно захранване 12в,за да стане работата.Човека при когото отидох скоро си е взел диагностиката за фиат и не знаеше за това,утре изглежда пак ще ходя.Иначе го прави и на бензин и на газ.Скоро сменявах и двете бобини и свещите,така че ги изключвам като възможни причини.Колата като е студена прекъсва все едно работи на три цилиндъра или по малко,като загрее се оправя,и понякога светва лампата на инжекциона и колата се спъва за секунда и после пак се оправя.Имах и скъсан вакум на мап-а,който също смених.
Коментар
-
кола
Към виза има една щипка червена и се свързва към акумулатора на визата има светодиоди и светят кота е включена и кога работи http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
Коментар
-
Днес направих успешно диагностиката.Относно кабела грешката е моя,кабела беше OBD,с отделно захранване изведен като жак.Единствената грешка която показа беше запалителна бобина 2,най вероятно грешката си е останала дори и след замяната и преди около месец.Та след ичистването и,сега около 20-тина километра лампата не е светела повече.Интересуваm се само коя бобина се води номер 2,тази която е към перката на радиатора(външната) или другата?
Коментар
-
кола
Сигурно е на 2 и 3 цилиндър там на двигателя има № на изводите http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/schema3b.gif
Коментар
-
Днес най-накрая установих защо ми свети лампата на инжекцията когато съм на газ.Проблема се оказа че в един от кабелите на свещите нямаше никакъв ток ,а най странното е че,колата на бензин си работеше супер.Кабела нямаше никакво съпротивление,показваше 0.Та сега се питам какви кабели да си взема,гледам на снимката по-горе че сините кабели на Janmor са произведени във USA,но пък и цената им е само 25лв.та не знам колко да им се доверя.До сега карах с едни бошовски за 20лв и ето го резултата,наистина изкараха около две години но самите пластини вътре са доста ръждясали.Вчера си смених свещите с Беру,и се чудя да си взема направо и едни кабели за 60лв пак на беру и се мирясам.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар