Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с диагностика-Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с диагностика-Пунто

    Здравейте колеги,пунтото ми е 1.2 75 95г.Колата е с газов инжекцион.От вчера започна да ми пресветва лампата на инжекциона и колата се мъчи да загасне за част от секунадата и после пак се оправя.Днес реших да я закарм на диагностика но там се сблъсках с друг проблем.Закачиха я на компютъра но не можаха да се свържат с компютъра на колата.Оказа се че в буксата за диагностика на колата няма никакво напрежение,пробваха и всичките изводи с пробна лампа но уви.Та питането ми е следното,има ли някъде бушон само за тази букса,и къде според вас да търся проблема?Буксата за която говоря се намира точно до самия куплунг на компютъра и е закачена за стойката му.Да не би да има и друга букса някъде?

    #2
    кола

    С какво правиха диагностика с РС или друго Трябва и ВИЗА кабел На бензин ли го прави или на газ Там не може да мериш + има K , маса и L
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Правиха го на PC с кабел виза,обаче после разбрах че за този модел кабел трябва и отделно захранване 12в,за да стане работата.Човека при когото отидох скоро си е взел диагностиката за фиат и не знаеше за това,утре изглежда пак ще ходя.Иначе го прави и на бензин и на газ.Скоро сменявах и двете бобини и свещите,така че ги изключвам като възможни причини.Колата като е студена прекъсва все едно работи на три цилиндъра или по малко,като загрее се оправя,и понякога светва лампата на инжекциона и колата се спъва за секунда и после пак се оправя.Имах и скъсан вакум на мап-а,който също смених.

      Коментар


        #4
        кола

        Към виза има една щипка червена и се свързва към акумулатора на визата има светодиоди и светят кота е включена и кога работи http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Днес направих успешно диагностиката.Относно кабела грешката е моя,кабела беше OBD,с отделно захранване изведен като жак.Единствената грешка която показа беше запалителна бобина 2,най вероятно грешката си е останала дори и след замяната и преди около месец.Та след ичистването и,сега около 20-тина километра лампата не е светела повече.Интересуваm се само коя бобина се води номер 2,тази която е към перката на радиатора(външната) или другата?

          Коментар


            #6
            кола

            Сигурно е на 2 и 3 цилиндър там на двигателя има № на изводите http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/schema3b.gif
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Така,тая лампа продължава да си светва когато си поиска,разбрах поне че го прави само когато съм на газ.На диагностиката не показва никакви грешки в компютъра.Ламбда сондата е сменена преди около 20000км.Чуда се къде ли мога да търся проблема?

              Коментар


                #8
                кола

                Нещо газовата го тормози тогава можеш ли да направиш и на нея диагностика
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Мога да,ама се не остава пусто време.Като съм по-свободен ще отида да и направят и на нея един тест.Странното е че колата си върви съвсем нормално на газ,преди и след като светне лампата .За това предполагам че проблема може би не е толкова сериозен.

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    По принцип на обикновената газова има умулатор на сондата но за газовата трябва да си работи освен да не е включена на газ
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Някой може ли да ми каже коя в вярната снимка? Разменени са 1-ви и 4-ти цилиндър.

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        То нали на капака си пише Горната е вярна и после при свещите 1234 от долната
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          И в двата случая ще работи, тъй като се подава искра едновременно на 1 и 4, след това на 2 и 3.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #14
                            Днес най-накрая установих защо ми свети лампата на инжекцията когато съм на газ.Проблема се оказа че в един от кабелите на свещите нямаше никакъв ток ,а най странното е че,колата на бензин си работеше супер.Кабела нямаше никакво съпротивление,показваше 0.Та сега се питам какви кабели да си взема,гледам на снимката по-горе че сините кабели на Janmor са произведени във USA,но пък и цената им е само 25лв.та не знам колко да им се доверя.До сега карах с едни бошовски за 20лв и ето го резултата,наистина изкараха около две години но самите пластини вътре са доста ръждясали.Вчера си смених свещите с Беру,и се чудя да си взема направо и едни кабели за 60лв пак на беру и се мирясам.

                            Коментар


                              #15
                              Аз си взех Magneti mareli уж италиански били....с тях вече карам година и половина и 15000км. Нямам проблем с тях поне за сега,а и цената и беше някъде към 50лв!

                              Коментар

                              Working...
                              X