винаги 1 и 4 не работят сега се прибрах от работа и понеже съм супер изморен и не ми се занимаваше много и с моята кола, че по цел ден други правя... само зачистих масата на еку-то но не съм проследявал кабелите понеже са в гофрета и в момента нямам време да ги разглобявам, но и това ще стане скоро. смених кабелите на 1ви и 4ти цилиндър(сложих от пунто 2 че такива имах да видя с тях ще ми направи ли утре проблемът) иначе всеки ден става така карам сутрин до работа 15тина км слет това на обяд ходя с нея на 2-3км да ям и вечерта се прибирам, до тук не прави никакви проблеми работи си на 4 цилиндъра, след това излизам 1-2 часа по късно колата е все още загряла на над 50градус и колата пали на 2 цилиндъра от 3 дни го прави това цял ден перфектна вечерта тръгвам да излизам и к*р, чакам малко и се оправя, тази вечер отново същата история оставих я за 2-тина минути сложих кабелите от пунтото и запали пак на 2 цилиндъра поработи 5-6секунди на 2 цилиндара и си тръгна на 4 както си трябва. Претполагам, дори съм на 100% сигурен че компютъра ми е сменян понеже на корпуса е написано с маркер - Браво, а всички знаете каде се натписват така...
значи мисля че проблемът пак е в бобината но има нещо което ми я изгаря, понеже като загреят спират да работят, като истинат си работят както трябва, тези дни ще сменя кабели и свещи и бобина
Вземи един мултицет и измери съпротивленията на бобината (1 -4 и 2-3 8645-9555 ома и буксата средния пин към крайните 0,55-0,61 ома)на студено и като направи проблема пак ги измери.Мери и за пробив към корпуса
Реших си проблема с нови свещи и бобина. закачвах я на диагностика днес - никакви проблеми, бяха само грешките за бобината, които слет като ги изтрихме не се появиха. рестартирах и адаптацията.
Коментар