Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изпадна в авариен режим Bravo 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    За сега всичко е наред, повече не е гаснала така.Клемите на акумулатора са стегнати, обаче зимата имах проблем с него. Беше паднал изведнъж и нацяло. Вярно, че я карах на къси разстояния с включени фарове, но преди да падне нямаше никакви симптоми на недозареждане. Заредиха го и след това дълго време няма проблеми.Иначе съм виждал, че на вуйчо ми Типото (1.4 карбуратор) може да работи без акумулатор без да гасне. Но при него няма ЕКУ. При Бравото, ако това е причината за изгасването, то по принцип дали трябва да влиза в авариен режим в такъв случай.Помня, че като влезе в авариен режим, след малко се оправи, после пак влезе и накрая изгасна.
    Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

    FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

    Коментар


      #17
      По принцип няма проблем да се откачи акумулатора от системата.Например когато той е зареден напълно(а целта е точно това),не отива никакъв заряден ток,и акумулаторът в този случай дали го има или няма е без значение.Има обаче една особеност.Когато акумулаторът не е зареден напълно и съответно отива заряден ток,този ток не можа веднага да спадне до нула при изключването на акумулатора от системата.Причината за това е електромагнитната инерция на генератора-получава се кратковременен пик на напрежението,тъй като възбуждането му не може веднага да спадне от една стойност до друга.И ако има защита тя задейства при този кратковременен пик.

      Коментар


        #18
        Ventzi212 написа:
        По принцип няма проблем да се откачи акумулатора от системата.Например когато той е зареден напълно(а целта е точно това),не отива никакъв заряден ток,и акумулаторът в този случай дали го има или няма е без значение.Има обаче една особеност.Когато акумулаторът не е зареден напълно и съответно отива заряден ток,този ток не можа веднага да спадне до нула при изключването на акумулатора от системата.Причината за това е електромагнитната инерция на генератора-получава се кратковременен пик на напрежението,тъй като възбуждането му не може веднага да спадне от една стойност до друга.И ако има защита тя задейства при този кратковременен пик.
        В моя случай акумулаторът беше нацяло зареден, защото до преди това колата беше работила около час и половина нон стоп (извънградско).
        Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

        FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

        Коментар


          #19
          Да ама веднага след стартирането отива голям заряден ток,дори ако акумулаторът е бил напълно зареден преди това.

          Коментар

          Working...
          X