Здравейте, колеги!Прерових почти целия раздел, търсих с търсачката, но не намерих подобна тема, затова пускам нова.Както си карах, усетих, че колата започна да намалява скоростта. Натискам газта - все едно натискам спирачка, още повече намалява. По това познах, че е влязла в авариен режим. Направи ми впечатление, че НЕ светна лампата на инжекциона. Реших да спра на първата отбивка, но докато стигна до нея, колата изгасна в движение. Веднага натиснах съединителя, освободих от скорост, върнах ключа и едва допълзях до отбивката. Дадох на контакт - чух, че подкачващата помпа работи, в първия момент си помислих, че тя е сдала багажа. Лампата на инжекциона си светна и изгасна както нормално. Завъртях ключа - запали от раз, като че нищо не е било. Изфорсирах я - напълни оборотомера без проблем. След това през целия ден нямаше никакви проблеми, безпроблемно ускори до 140 (повече не я мъчих) и до сега не е правила тоя проблем. Има ли смисъл за диагностика, мисля си, че щом не светна лампата, значи няма записани грешки.Дали може да е от горивния филтър - сменян е преди около 16-18 000 км.До преди тази случка е нямало абсолютно никакви проблеми с мотора, след това също няма, но след като направи така, вече имам едно наум.Дали пък не е просто някакъв бъг в компютъра...Въпросът ми най-вече е нормално ли е да НЕ светне лампата инжекциона в такъв случай?Колата е с металните колектори, кара се само на бензин, моделът на ЕКУ-то е IAW 1AF .16Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изпадна в авариен режим Bravo 1.6 16v
Collapse
X
-
Благодаря ви за мненията, колеги.Температурата си беше нормална, стрелката си беше по средата, изключено да е от прегряване.Но за вода в бензина напълно е възможно. Зареждам от малка бензиностанция. Ще сменя бензиностанцията за по-сигурно.Дано повече не се случва.Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
gamma написа:Колите ни могат да работят без акумулатор. Не е препоръчително обаче, защото няма кой да "обира" пиковете в напрежението на алтернатора, и може да думне нещо по електрониката.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
gamma написа:...и може да думне нещо по електрониката.kiriluz1 написа:при тези коли като откачиш акомулатора гаснат.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
S_BANKOV написа:аз пък винаги съм си мислеб че без ако свалиш АБ при запалена кола и тя гасне, е виждал съм го на лада с чукче и наковалня.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
gamma написа:Колите ни могат да работят без акумулатор. Не е препоръчително обаче, защото няма кой да "обира" пиковете в напрежението на алтернатора, и може да думне нещо по електрониката.
Коментар
-
kiriluz1 написа:А пробвал ли си го? Защото аз съм го пробвал и колата гасне като чук. Като уточнявам че моята е 1,6 99г пластмасов колектор еку IAW49FAlfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар