Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изпадна в авариен режим Bravo 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изпадна в авариен режим Bravo 1.6 16v

    Здравейте, колеги!Прерових почти целия раздел, търсих с търсачката, но не намерих подобна тема, затова пускам нова.Както си карах, усетих, че колата започна да намалява скоростта. Натискам газта - все едно натискам спирачка, още повече намалява. По това познах, че е влязла в авариен режим. Направи ми впечатление, че НЕ светна лампата на инжекциона. Реших да спра на първата отбивка, но докато стигна до нея, колата изгасна в движение. Веднага натиснах съединителя, освободих от скорост, върнах ключа и едва допълзях до отбивката. Дадох на контакт - чух, че подкачващата помпа работи, в първия момент си помислих, че тя е сдала багажа. Лампата на инжекциона си светна и изгасна както нормално. Завъртях ключа - запали от раз, като че нищо не е било. Изфорсирах я - напълни оборотомера без проблем. След това през целия ден нямаше никакви проблеми, безпроблемно ускори до 140 (повече не я мъчих) и до сега не е правила тоя проблем. Има ли смисъл за диагностика, мисля си, че щом не светна лампата, значи няма записани грешки.Дали може да е от горивния филтър - сменян е преди около 16-18 000 км.До преди тази случка е нямало абсолютно никакви проблеми с мотора, след това също няма, но след като направи така, вече имам едно наум.Дали пък не е просто някакъв бъг в компютъра...Въпросът ми най-вече е нормално ли е да НЕ светне лампата инжекциона в такъв случай?Колата е с металните колектори, кара се само на бензин, моделът на ЕКУ-то е IAW 1AF .16Благодаря предварително!
    Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

    FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

    #2
    Може да е имало вода в бензина. Погледна ли датчика за температура, да не би да е прегряла ?Аз като прегрях колата точно така се получи, натискам педала, а колата не ускорява и като погледнах датчика..... ударил в червеното.
    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

    Коментар


      #3
      За повечето грешки лампата не светва
      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

      Коментар


        #4
        Благодаря ви за мненията, колеги.Температурата си беше нормална, стрелката си беше по средата, изключено да е от прегряване.Но за вода в бензина напълно е възможно. Зареждам от малка бензиностанция. Ще сменя бензиностанцията за по-сигурно.Дано повече не се случва.
        Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

        FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

        Коментар


          #5
          Сложи и половин литър чист спирт в резервоара, ако е вода и има още от нея евентуално.
          Alfa 159 SW 2.4 Ti
          Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
          "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

          Коментар


            #6
            Същото може да направи ако остане без ток за момент(лоша връзка на АБ например) , при тези коли като откачиш акомулатора гаснат.

            Коментар


              #7
              Колите ни могат да работят без акумулатор. Не е препоръчително обаче, защото няма кой да "обира" пиковете в напрежението на алтернатора, и може да думне нещо по електрониката.
              Alfa 159 SW 2.4 Ti
              Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
              "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

              Коментар


                #8
                gamma написа:
                Колите ни могат да работят без акумулатор. Не е препоръчително обаче, защото няма кой да "обира" пиковете в напрежението на алтернатора, и може да думне нещо по електрониката.
                Я пак си помисли, щото това е най сигурния начин да изгориш ЕКУто
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  gamma написа:
                  ...и може да думне нещо по електрониката.
                  BANKOV, не съм толко тъп бе! Ако искаш да го напиша по-бавно?
                  kiriluz1 написа:
                  при тези коли като откачиш акомулатора гаснат.
                  Това НЕ Е ВЯРНО!
                  Alfa 159 SW 2.4 Ti
                  Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                  "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                  Коментар


                    #10
                    аз пък винаги съм си мислеб че без ако свалиш АБ при запалена кола и тя гасне, е виждал съм го на лада с чукче и наковалня.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Е, точно пък при Лада-та няма ама никакъв проблем Само трябва колата да държи малко повечко обороти.
                      Alfa 159 SW 2.4 Ti
                      Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                      "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                      Коментар


                        #12
                        S_BANKOV написа:
                        аз пък винаги съм си мислеб че без ако свалиш АБ при запалена кола и тя гасне, е виждал съм го на лада с чукче и наковалня.
                        Гасне ако не работи генератора. Това е за Лада.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #13
                          gamma написа:
                          Колите ни могат да работят без акумулатор. Не е препоръчително обаче, защото няма кой да "обира" пиковете в напрежението на алтернатора, и може да думне нещо по електрониката.
                          А пробвал ли си го? Защото аз съм го пробвал и колата гасне като чук. Като уточнявам че моята е 1,6 99г пластмасов колектор еку IAW49F и го гарантирам, защото имах проблем с окъсила клетка на АБ И съм пробвал да я запаля и да откача АБ генератора ми работи със сигурност закачена на ФЕС за да гледам какво става съм го правил и колата веднага гасне. И смятам че екуто го прави защото следи зареждането на АБ като няма АБ няма зареждане и колата гасне. П.П Сега се сещам че когато имах окъсила клетка правеше тези номера гаснеше понякога без да запише грешка , друг пут записваше грешки бобина, еърбег,абс и т.н.

                          Коментар


                            #14
                            И при 1.8 веднага гаси двигателя.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              kiriluz1 написа:
                              А пробвал ли си го? Защото аз съм го пробвал и колата гасне като чук. Като уточнявам че моята е 1,6 99г пластмасов колектор еку IAW49F
                              Аз съм със същият двигател и ми се е налагало да сменям акумулатор "в движение", но не ми изгасна. Мързи ме да гледам схеми в момента, но плюса на алтернатора не отива ли директно на клемата на акумулатора? Защото, ако е така, то няма причина колата да гасне. Разбира се, трябват малко повече обороти за целта
                              Alfa 159 SW 2.4 Ti
                              Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                              "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                              Коментар

                              Working...
                              X