Здравейте, нов съм в форума и ще съм благодарен за изказаните мненияКолеги имам проблем с моторчето на сервото на волана.Изчетох написаното в форума.Релетата са здрави, включват и дават контакт. Моторчето не мирише на изгоряло.Когато свалях моторчето си направих труда да примеря какви напрежения излизат от контролния модул на волана на трите дебели кабела при закачена букса на щестте тънки кабела (кабелите се виждат на прикачената снимка). Направи ми впечатление че между маса и червения има 3V а между маса и жълтия няма напрежение (естествено двигателя беше запален). Някои знае ли какви напрежения трява да излизат от контролния модул на волана, има ли някакъв предпазител по ел. инсталацията и от какво може да е проблема?PS: Според мен трябва да изкарва около 12V
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Серво усилвател на волана Punto 99г.
Collapse
X
-
Шестте тънки кабела бяха закачени към контрония модул а куплунга с трите дебели го бях откачил и мерих на мястото където се закача (доколкото разбрах от дебелите кабели черният кабел е маса а жълтия и червения трябва да са някакви плюсове ) А и моторчето беше поставено смисъл механически че датчика вътре да чете въртенето на волана
Коментар
-
Колеги да се похваля,колата се оправи.По някаква причина имаше спукани спойки на управляващите крачета и на двете релета, по-горе бях казал че работят и дават контакт защото с кабелите с които пробвах докосвах само крачетата а то крачетата не са контактували с пистата заради спуканите спойки. По релетата нямаше нищо стопено и за това засега ще карат.Притеснява ме обаче датчика за въртене на волана дето е в кормилната колона, на единия ред кабели на буксата изменението на съпротивлението е плавно но на другия прескача от 2 на 1 после на 3.5-4 килоома, което според изчетеното дотук не е нормално.Ако някои може да обясни принципа на действие на системата бих бил благодарен.
Коментар
-
Колега кажи тези релета със спуканите спойки се виждат на снимката, която си сложил или са някъде другаде. Моят проблем е, че колата веднъж пали с нормално работещ волан, веднъж не... както и дойде....Бях писал на KLUCHAR лично съобщение , но още не е отговорил.Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
-
Кола
На това тъпо нещо няма какво да му се развали ако се пипа както трябва на пунто МК2 на Стило е малко по сложно На такова нещо след ремонт не може да му дадеш добра гаранция то е направено като детска играчка особено платката на моторчето и сензора за посока на волана /вътре по оста Хубаво е да се направи диагностика преди да се пипа
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар