На контакт спря да светва,лампичката не е,възможно ли да е лоша връзка на буксата към датчика,или пък датчика да се е развалил и да прави прави този проблем?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не светва лампичката за маслото при контакт.РЕШЕНО
Collapse
X
-
campain написа:Проверих не е лампичката.И ако не е датчика значи нямаш нялягане ... което е лошо. Свали и си провери датчика най-напред. А може и кабела за датчика да ти се е прекъснал ... Искараи обувката с кабела и я опри на корпус МАСА Минус и виж ще светнели лампата като дадеш на контакт. Ако свети , провери датчика , ако датчика е наред, .... става мазало ... Сваляй картера и атака към смукатела и маслената помпата.Драскай на skype ако нещо не ти ясно с жиците и кабелите ... Ето ти малко инфо как работи системата за налягане на маслото с лампата "датчика за маслото подава минус (към лампичката в таблото )когато няма налягане. Когато махнтете контакта на колата демек гасите вадите ключа и тн. Плюса в таблото изчезва. Следователно когато не е контакт лапичката за маслото няма плюс ( в това време датчика и подава минус , но веригата не се затваря поради липсата плюса) Когато дадете на контакт плюса идва и лампата свети докато не запалите мотора и налягането избута датчика и прекъсне минуса и (масата) "
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Оф само като се сетя къде е натикан датчика,ми се реве.Нямам си и на идея как да достигна до него по безболезнено, така като гледам отгоре за да го стигна трябва да разглобя половината двигател,отдолу също е много тясно,трябва да търся някоя кака с тънки пръстчета да си натика ръката до него.Ама няма как ще го борим.Fiat Marea 1.8 16v HLX
Hyundai Terracan 2.9 CRDI
Коментар
-
punto_2 написа:пише че като даде на контакт и още тогава не свети,така че е малко вероятно да няма налягане...Ако ти откачен кабела от датчика или скъсан пречупен ... Като дадеш на контакт пак няма да свети ... ( няма от къде да вземе маса лампата зада свети , кабела и подава маса от датчика докато налягането на маслото не избута датчика и прекъсне масата ). Но пък ако нямаше налягане, лампата щеше да свети постоянно . Пробелема е в датчика блокирал или в кабела от датчика към лампата откачен или прекъснат... (((Ако нямаше налягане и датчика е изправен щеше да остане в режим нормално затворен и щеше да подава маса към лампата постоянно и да свети а тя не свети никак в момента. Лошо е когато мотора е запален и лампата свети ...
тогава вече си няма налягане ... Или кабела е оголен окъсява някъде и взема маса не от датчика ми от друга ламирана (тогава пак може да свети при запален мотор и да си има налягане )))
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар