Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мареа 1.8: резистор на перката - гори термобушона - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Я хвани го измери тоя резистор, да разберем какво му е съпротивлението, защото може и да са ти дали точната стока, а да имаш друг проблем.

    Коментар


      #17
      кола

      За твоята кола мисля че трябва да е 50
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        премерих резистора съпротивлението му почва от 28 ома и постепенно пада до 2 за около 5 секунди
        преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

        Коментар


          #19
          иначе по кабела си идва ток колкото трябва как да разбера дали перката не се е прецакала нещо какви стойности трябва да ми дава
          преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

          Коментар


            #20
            dalgia123 написа:
            премерих резистора съпротивлението му почва от 28 ома и постепенно пада до 2 за около 5 секунди
            нещо не е така.
            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

            Коментар


              #21
              dalgia123 написа:
              премерих резистора съпротивлението му почва от 28 ома и постепенно пада до 2 за около 5 секунди
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                Имам предвид че съпротивлението не е постоянно а варира във тези граници и накрая забива на 2 ома
                преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

                Коментар


                  #23
                  На тези стойности : 30-50 ома дето ги спрягате ако махнете нулата и ще станат точно.

                  Коментар


                    #24
                    Колеги не знам с нули или без но сложих резистора с по голямото съпротивление и всичко заспа поне за сега, мерси на всички за мненията темата за ключ
                    преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

                    Коментар


                      #25
                      А заглавието може ли малко да пипна, ако разрешиш де....

                      Коментар


                        #26
                        За информация от лични наблюдение. Разликата между 30 и 50 омовите е в оборотите на перката поне при мен е така. Колата явно е била оригинално с 50 а като сложих 30 (след като изгоря естествено)и първата степен стана по шумна. Преди не се чуваше изобщо.
                        Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                        182A4.000 IAW49F
                        LPG - Lovato EasyFast
                        ----------------------------
                        "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                        Коментар


                          #27
                          Аз съм с 6,9 ома резистор от форд и върти на два пъти по-ниски обороти от преди.

                          Коментар

                          Working...
                          X