Да започна отначало.Преди 5 дена смених въпросния резистор ма перката на радиатора който беше изгорял отивам в АХМ и си купувам нов след 10 мин. работа гори терморезисторчето мисля че се казва онова малкото под намотката с керамиката смених го и пак гори след около 10 мин работа и така 3 пъти във чудо се виждам какво му става че гори постоянно ако някой може да ми помогне моля, да добавя че при закупуването ходих с оригиналния .Колата е марея 1.8 с 1 перка е.А без него не трагва перката като загрее двигателя и се страхувам да не я прегрея.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мареа 1.8: резистор на перката - гори термобушона - РЕШЕНО
Collapse
X
-
Това, което гори, е термопредпазител. Той гори, когато много се нагорещи над него. Щом се нагорещява много, значи през резистора минава повече ток и съответно отделя повече топлина. Това значи най-вероятно, че не си взел правилния резистор. Малко му е съпротивлението. Трябва ти резистор с по-голямо съпротивление. Самият резистор се купува по VIN защото има различни видове, както вече стана ясно, в зависимост от това дали колата е с климатик или без, защото и вентилаторът е с различна мощност за кола с климатик и такава без. Тази Мареа има ли климатик?
-
Re: Моля за помощ за прословутия резистор на перката
dalgia123 написа:Да започна отначало.Преди 5 дена смених въпросния резистор ма перката на радиатора който беше изгорял отивам в АХМ и си купувам нов след 10 мин. работа гори терморезисторчето мисля че се казва онова малкото под намотката с керамиката смених го и пак гори след около 10 мин работа и така 3 пъти във чудо се виждам какво му става че гори постоянно ако някой може да ми помогне моля, да добавя че при закупуването ходих с оригиналния .Колата е марея 1.8 с 1 перка е.А без него не трагва перката като загрее двигателя и се страхувам да не я прегрея.ex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
Коментар
-
Колеги нека не заменяме термопредпазителя с резистор ,тъй като първия сработва и прекъсва по температура а втория прекъсва по ток! За случая е резистор ограничаващ тока съответно оборотите на вентилатора,така че и 50 ом ще изгори!Ако мощността на заменения е същата с оригиналния то проблема е вентилатора.Fiat Marea Weekend 97
Коментар
-
dalgia123 написа:zfa 185000001092554
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар