Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мареа 1.8: резистор на перката - гори термобушона - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мареа 1.8: резистор на перката - гори термобушона - РЕШЕНО

    Да започна отначало.Преди 5 дена смених въпросния резистор ма перката на радиатора който беше изгорял отивам в АХМ и си купувам нов след 10 мин. работа гори терморезисторчето мисля че се казва онова малкото под намотката с керамиката смених го и пак гори след около 10 мин работа и така 3 пъти във чудо се виждам какво му става че гори постоянно ако някой може да ми помогне моля, да добавя че при закупуването ходих с оригиналния .Колата е марея 1.8 с 1 перка е.А без него не трагва перката като загрее двигателя и се страхувам да не я прегрея.
    преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

    #2
    Това, което гори, е термопредпазител. Той гори, когато много се нагорещи над него. Щом се нагорещява много, значи през резистора минава повече ток и съответно отделя повече топлина. Това значи най-вероятно, че не си взел правилния резистор. Малко му е съпротивлението. Трябва ти резистор с по-голямо съпротивление. Самият резистор се купува по VIN защото има различни видове, както вече стана ясно, в зависимост от това дали колата е с климатик или без, защото и вентилаторът е с различна мощност за кола с климатик и такава без. Тази Мареа има ли климатик?

    Коментар


      #3
      Re: Моля за помощ за прословутия резистор на перката

      dalgia123 написа:
      Да започна отначало.Преди 5 дена смених въпросния резистор ма перката на радиатора който беше изгорял отивам в АХМ и си купувам нов след 10 мин. работа гори терморезисторчето мисля че се казва онова малкото под намотката с керамиката смених го и пак гори след около 10 мин работа и така 3 пъти във чудо се виждам какво му става че гори постоянно ако някой може да ми помогне моля, да добавя че при закупуването ходих с оригиналния .Колата е марея 1.8 с 1 перка е.А без него не трагва перката като загрее двигателя и се страхувам да не я прегрея.
      Привет колега! Не се притеснявай няма как да я прегрееш. През резистора минава 1-ва степен на перката и дори и той да е неизправен би трябвало да се включи 2-ра степен и да охлади. По принцип има 2 вида такива резистори-на 30 и на 50 ома. Кой от двата вида ти дадоха в магазина? Ако искаш да ти дам точния резистор прати номер на рамата, както те посъветва и колегата ogi28b.
      ex. Fiat Marea 1.6 16V
      ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
      Lancia Kappa 2.0 VIS

      Коментар


        #4
        А случайно проблема да е в електромотора? Да затяга например или да грее защото се е изпекъл от към намотки? Огледай и този аспект...
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          Отидох с оригиналния до магазина и ми дадоха този който сложих 30 ома,колата има клима номера на рамата е zfa 185000001092554 огледах и перката върти се свободно на ръка
          преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

          Коментар


            #6
            сложи си 50-ка и си ти, а иначе на тоя мотор ако ти замине резистора никаква степен на перката няма да се включи.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Провери дали буксата на елдвигателя не е нагоряла(лош контакт).

              Коментар


                #8
                от къде да си намеря 50 омов във нашият град не мога да намеря ако знаете сайт или нещо друго
                преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

                Коментар


                  #9
                  Ще съм ви благодарен ако ме насочите от къде да си закупя въпросния 50 омов резистор от ямбол съм ако може някои сайт
                  преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

                  Коментар


                    #10
                    dalgia123 написа:
                    Ще съм ви благодарен ако ме насочите от къде да си закупя въпросния 50 омов резистор от ямбол съм ако може някои сайт
                    Там където си купил този на 30 ома нямаше ли на 50?
                    ex. Fiat Marea 1.6 16V
                    ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
                    Lancia Kappa 2.0 VIS

                    Коментар


                      #11
                      ми нямаше даже този който ми дадоха беше последен мисля
                      преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

                      Коментар


                        #12
                        Във Франц втора употреба частите търси, то при вас и АХМ и Франц и да не може да намериш части ... срамота
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар


                          #13
                          Колеги нека не заменяме термопредпазителя с резистор ,тъй като първия сработва и прекъсва по температура а втория прекъсва по ток! За случая е резистор ограничаващ тока съответно оборотите на вентилатора,така че и 50 ом ще изгори!Ако мощността на заменения е същата с оригиналния то проблема е вентилатора.
                          Fiat Marea Weekend 97

                          Коментар


                            #14
                            dalgia123 написа:
                            zfa 185000001092554
                            Не е възможно това да е VIN на колата. Бъркаш. Напиши точния VIN, за да можем да проверим от какво се нуждае колата ти. Щом има климатик, със сигурност е с по-мощен вентилатор, което значи, че ти трябва резистор с по-голямо съпротивление, който ще намали тока във веригата и отделяната топлина в него няма да е толкова голяма, че да изгори термопредпазителя. Резисторът за Мареа 1.8 с климатик е този с по-голямото съпротивление, но то в никакъв случай не може да е 50 ома. Такъв резистор в 12-волтова верига дори и при максимално напрежение ще пропусне толкова ток, че мощността му ще е по-малко от 5 вата. Това значи, че в комбинация с вентилатор, този вентилатор ако ще и да се насере, не може да се върти с повече от въпросните 5 вата мощност.

                            Коментар


                              #15
                              колега пак го пиша zfa 18500000109254 добавил съм по погрешка 1 цифра
                              преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

                              Коментар

                              Working...
                              X