Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Алтернативно запалване на пунто мк1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Алтернативно запалване на пунто мк1

    Здравейте колата е пунто мк1 1.2 моно 98 година по ред причини колата не работи на бензин.Изгоряла помпа, запушена дюза,повредена ламбда сонда.До се га колата се караше само на газ,но се повреди и компа на два от цилиндрите на дава искра.Човека който я гледа каза че не е от бубина или датчик на хол а някакъв канал в компа е изгорял.Трябва да се смени компа да ама с него и имобилайзер патрон за контактният ключ и контактен ключ и всичко това е много скъпо.Въпросът ми е става ли да се монтира някакъв друг модул за управлението на запалването от друга марка кола,Четох че от форд ставал модула бил външен не бил вграден в компа.Ако някой има някаква идея да помага.P.S.Нп унтото ще се монтира карбуратор но не знам как ще се прборим с запалването.Момчето което я гледа се пошегува с мене като каза ти ми закчи някаде делко с другото ще се оправя.

    #2
    Има и ЕКУ без код! Някой от 93, но има и такива с премахнат код,за делкото нищо чудно да стане от Уно, двигателея на Пунтото е наследник на този от Уно
    ...хладилник, карам хладилник...

    Коментар


      #3
      Свали си компа и го занеси на някой телевизонен техник да го ремонтира. това с ЕДИС-а го забрави, транзисторно запалване имат само фордовете без комп, говоря за модели преди 93-та година.И карборатора го забрави.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        То за делко съм сагласен но от каде ще се задвижи.

        Коментар


          #5
          от вала на клапаните, то и сега има въртящи се елементи в бобините
          ...хладилник, карам хладилник...

          Коментар


            #6
            Сигурен ли си че от разспределитдрлният вал ще стане.Не съм гледал но ако има някакъв прорез на вала ще го измисля някак си.

            Коментар


              #7
              И закво таз цялата цигания . Има толкова ударени пунотата се разбереш за 150-200 лева да префарлиш екуто с емобито и бла бла. Или за 50-100 лева разкодиран комп . Е колегата си смени компа за 50 лева с разкодиран колата е 1.1 моно Сходна като твоята не съм сигорен дали даже няма да ти пасне компютър от 1.1 ако не намериш от 1.2 понеже принцпа им е еднакъв ... Нека се пак колегите които знаят кажат. В това визирам kluchar това е в неговата област. Като слагаш делка и бла бла разни други боклуци пак ще ти излезе тез пари Отделно че ще сменяш разпределителен вал. Ще ти трябва и нова бобина + самото делко. И се пак някой да ти провери бобината или да ти ослужи да пробваш с друга . Да не би да те пращат за зелен хайвер. И да правиш напразно цялата хамалогия.
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #8
                seninkn написа:
                от вала на клапаните, то и сега има въртящи се елементи в бобините
                :D Я пак ? И кое им се върти на 2 бобини ? ето го мотора с делко и карбо http://m.netinfo.bg/media/images/496...t-tipo-1-1.jpg от ТИПО 1.1 http://m.netinfo.bg/media/images/496...t-tipo-1-1.jpg И се пак не си струва целия цирк. Разкодиран комп за 50-60 лева Иначе цената скача много ... Смените си разходите ... и си направи сметка сам в какъв цирк се вкарваш докато сложиш делкото.
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа:
                  Свали си компа и го занеси на някой телевизонен техник да го ремонтира. това с ЕДИС-а го забрави, транзисторно запалване имат само фордовете без комп, говоря за модели преди 93-та година.И карборатора го забрави.
                  То не му трабва карборатор , човека кара на газ ...
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Нещо те мяткат и на 2 трябва цилиндъра дрябва да запали е ще пуфка ще се мъчи ама поне за мялко ще зяпали Не се разправай с глупости взимаш друго ECU и готово ако е това проблема де Трябва преди това да си сигурен че помата , дюзата и датчика работят Намери от някъде за проба
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Re: кола

                      kluchar написа:
                      Нещо те мяткат и на 2 трябва цилиндъра дрябва да запали е ще пуфка ще се мъчи ама поне за мялко ще зяпали Не се разправай с глупости взимаш друго ECU и готово ако е това проблема де Трябва преди това да си сигурен че помата , дюзата и датчика работят Намери от някъде за проба
                      Помпата и дюзата отпадат :Д Може да пали на газ дирекно
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Не се разбра да какво да е пали на газ или на бензин но ако е на газ поне са има изкра на свещите и датчика да е наред
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар

                        Working...
                        X