Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стъпково моторче -съпротивление на намотките.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стъпково моторче -съпротивление на намотките.

    Реших да отворя днес старото си стъпково моторче свалено от дросел за 1,6 16 двигател , това което се набива а не с двете болтчета.Обаче всичко вътре си е наред , лагерчето перфектно ,шлиците и те.На 5V го пробвах само трепва леко напред назад , пробвах и с 12V пак същото.Премерих намотките , дават само 55 ома съпротивление.Ако някой знае колко трябва да бъде съпротивлението да драсне!
    FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

    #2
    Извинявай за спама , ама само да попитам как точно се избива и след това може ли да се ползва пак или трябва ново? Иначе в документацията не е показано измерване на съпротивление.

    Коментар


      #3
      Взимаш качествена скоба с която се стягат водните маркучи с подходящ диаметър и я хващаш на стъпковото при свален дросел.Хващаш дросела на менгеме или дрго удобно място и с една права отверка чукаш леко по скобата като не само на едно място , ами завърташ.Като не стане с лекички почуквания става с малко по-силни , ако скобата почне да се изхлузва я стягаш наново , и така лека полека излиза.Като го извадиш го закачи на клемата му , дай на контакт и после изключи , би трябвало да завърти и да изплюе тапичката с пружинката , гледай да са ти в ръцете , че хвърчи.АКо не стане така, разкачи акумулатора за малко и после пак контакт и изключваш. Така няма как да не стане защото се калибрира и затваря на максимум , в смисъл като е извън дросела ще върти докато свърши резбата и ще излезне.Не пробвай ти да въртиш отпред тапата защото ще заминат пласмасовите шлици.После отгоре под буксата се вижда къде са съединени двете части на пластмасовото тяло. Напъваш леко с права отверка като ползваш двата прореза под буксата.Ще направя снимки ако има интерес.
      FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

      Коментар


        #4
        И аз съм го пробвал моето с директно подаване на 5В. и 12В,и същото,само трепва без да завърти,но като му навих буталцето до край,сложих му буксата,дадох на контакт и то се разви до край и след това се прибра малко/това в дросела/.Ваденето става с голямо дърпане,упоритост и леко побутване с плоска отвертка по челото на буталцето.След обслужване се монтира пак същото,но ако се е скъсал "О" пръстена,ще трябва да го смениш или да сложиш силикон,за да не смучи въздух от там.
        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

        Коментар


          #5
          Преди малко премери моето дава 59 ома при топъл двигател със смоан мултицет но като гледам документацията е дадено че управлението е с някакви транзистори.

          Коментар


            #6
            не си подавайте директно 12в, да не отидат на кино.Те се управляват с импулсно напрежение... затова и не ви се движат. Има си машинки на които се връзват и се тестват (П.П. поне моята я тестваха така и майсторчето това разправяше.... или поне това съм запомнил)
            Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

            Коментар


              #7
              ОК , явно ще се пробва като го закача на буксата.На някой ако му изскочи схемата за захранване на намотките и я даде ще се пробвам да я направя.
              FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

              Коментар


                #8
                кола

                Това трябва да е моторчето http://www.axm-auto.com/prod_img/124...514055.jpgне е проблем намотките. Последователно се подава напрежение на изводите .Виж как да работи стъпков мотор .http://elkon-bg.com/step-motor
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Re: кола

                  kluchar написа:
                  Това трябва да е моторчето http://www.axm-auto.com/prod_img/124...514055.jpgне е проблем намотките. Последователно се подава напрежение на изводите .Виж как да работи стъпков мотор .http://elkon-bg.com/step-motor
                  Благодаря на Ключаря , точно така се оказа. Редуват се подаванията към двете намотки. Сега като гледам как е направена сърцевината около феромагнитния ротор ми се струва логично ама кой да се сети.Благодарности още веднъж !!!
                  FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                  Коментар


                    #10
                    а моторчето здраво ли се оказа ?

                    Коментар

                    Working...
                    X