Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за RPM sensor

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за RPM sensor

    Пуснах теста на Бравата, след като на няколко пъти ми светва и угасва инжекциона, и ето какво ми избълваREADING ERROR CODES:1: 02 - RPM sensorLack or wrong RPM or TDC information. Causes can be due to connections, the phonic wheel (broken teeth, dirt, excessive mechanic clearances) or the sensor itself (dirt, wrong air gap, damaged sensor).NOTE: Without this information the ECU cannot work and, consequently, the engine does not start. Moreover, the signal wires are equipped with antinoise shielding (sensor connector pin 3) which has to be grounded. The ECU disconnected, check the resistance value of the sensor - 500/1000 Ohm - between the Ecu connector pins and, between the pins by oscilloscope, the signal sent from the starting attempt sensor.Moreover, the fault can be shown in case of engine not running or if the operator did not attempt the cranking.Причината за тази грешка е Късо съед. към масаТекущото състояние е Броячът на грешките е 3CLEARING ERROR CODES...READING ERROR CODES:1: FFПричината за тази грешка е Неизв.Текущото състояние е След удар / Непостоянен / НаличенБроячът на грешките е 136Въпросът ми е: RPM sensor това нали е датчика на коляновия вал /на снимката/, аз го сменях преди 1,5 г. Какво може да му е пак. Там си пише зацапване, на късо и т.н. Иначе колата си върви въпреки светещия инжекцион, в движение си светва, угасва, а бе кола с характер.
    Прикачени файлове
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    #2
    Днес си пуснах тест и искам да ви покажа резултатите, ако някой има понятие нека да си каже мнението, кое е добре и кое - неПърво грешките преди теста, които бяха изчистени, преди това си прегледах кабелите на RPM и в крайна сметка си остана само 1: FFREADING ERROR CODES:1: 02 - TP Sensor/Switch (1)Throttle position signal anomaly. Check the following:- Relay and insulation of wires from the sensor connector on the ECU pins, as well as the condition of connectors and plugs- Sensor supply between pin 5 (+5V from ECU) and pin 1 (ground from ECU) of the throttle potentiometer connector, the key ON- Outlet signal from the two trakcs (pins 2 and 4 of the sensor connector), according to the throttle positionNOTE: Usually, the signal variation on the two tracks as a function of the throttle position is:- track 1 - 0,2 to 4,9 V variation from close position (idle speed actuator dismounted) at about 24 degree opening- track 2 - 0 to 4.9 V variation from a 18 degree opening to total openingПричината за тази грешка е Късо съед. към масаТекущото състояние е Броячът на грешките е 1552: 02 - RPM sensorLack or wrong RPM or TDC information. Causes can be due to connections, the phonic wheel (broken teeth, dirt, excessive mechanic clearances) or the sensor itself (dirt, wrong air gap, damaged sensor).NOTE: Without this information the ECU cannot work and, consequently, the engine does not start. Moreover, the signal wires are equipped with antinoise shielding (sensor connector pin 3) which has to be grounded. The ECU disconnected, check the resistance value of the sensor - 500/1000 Ohm - between the Ecu connector pins and, between the pins by oscilloscope, the signal sent from the starting attempt sensor.Moreover, the fault can be shown in case of engine not running or if the operator did not attempt the cranking.Причината за тази грешка е Късо съед. към масаТекущото състояние е Броячът на грешките е 131CLEARING ERROR CODES...READING ERROR CODES:1: FFПричината за тази грешка е Неизв.Текущото състояние е След удар / Непостоянен / НаличенБроячът на грешките е 136CLEARING ERROR CODES...ето и параметрите взети като екселска таблица
    Прикачени файлове
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      Никой ли не разбира от значението на цифрите
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар

      Working...
      X