Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неработещо табло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Неработещо табло

    Здравейте колеги, скоро си купих фиат пунто мк2 1.2 8v и имам проблем с таблото. По него работят единствено датчиците за масло, имобилайзера и акумулатора. Няма нито осветление, нито скоростомер, нито оборотомер, нито за бензина датчика работи. Купих си ново табло като си мислих, че е от него, а и понеже моето беше някаква орязана версия само със скоростомер и датчик за бензина, четох че няма проблем да се сложи от другото, което е с всички прибори. Та смених го но се оказа че не е от таблото, отново светят само гореописаните лампи и нищо друго. И двете табла са пробвани на друго Пунто и работят, значи тях ги изключих. И другото което е бушите за таблото под капака F1 и F2, F2 с него и без него няма никаква разлика, а доколкото четох то е за тази половина от таблото, която не ми работи. Вече минах през 1-2 майстора, но успяха да намерят от къде идва проблема. Ако някой е имал подобен проблем или има идея от какво може да се получава ще съм ви благодарен да споделите

    #2
    От ясно по ясно е ,че нямаш захранване на таблото. Провери ли дали на бушоните, които отговарят за таблото има +. Най просто става като единия щекер го пъхнеш където е бушона (пробвай с двете крачета), а другия щекер го слагаш някъде на маса, а колата разбира се да е на контакт . Ако имаш напрежение при бушона, значи някъде липсва маса за таблото, към това се ориентирай.
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    Коментар


      #3
      Ами има да и при бушон F2 и при F11 интересното е че при F11 който отговаря за оборотомера и ламбда сондата мисля е само "+", не знам дали трябва да е така не разбирам много, няма "-" там.

      Коментар


        #4
        Опираш единия щекер на уреда някъде на маса, другия щекер опираш при изваден бушон и на двете крачета (по отделно разбира се), където трябва да е бушона. Ако се появи напрежение на някое от тях значи проблема е вероятно в таблото (масата му).Въпросната процедура я правиш и на двата бушона Ф2 и Ф11.Ако нямаш напрежение търси проблема преди бушоните , може дори и в клемореда на бушоните.
        Play Golf ,but not drive golf!!!
        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

        Коментар


          #5
          Оказва се че проблема е най-вероятно от боди компютъра, но майстора каза че трябва да се смени заедно с двигателния компютър и ключа и понеже гледам че се продават по отделно само боди компютри, а няма логика ако не става само с него а трябва комлект. Някой знае ли дали може само той да се смени без останалите?

          Коментар


            #6
            Направи ли въпросната проба твоя майстор?Задължително потърси и друго мнение, аз лично не бих се доверил. Отиди при друг и не му казвай нищо и чуй диагнозата тогава.Повечето майстори са доста некомпетентни и най лесно е да се сменят цели модули.Горе написаното не означава, че човека греши, просто споделям мнение, за мен лично нямаш някъде връзка.Аз преди 3 дни минах със смяна на табло, сам си го смених имах някой проблеми с показанията на таблото и утечка на ток.При брава на един бушон са осветлението на таблото, показанието на километрите, оборотомера и скоростомера, други индикации са на друг бушон. Предполагам , че и при пунто принципа на работа следва да същия.
            Play Golf ,but not drive golf!!!
            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

            Коментар

            Working...
            X