Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Грешка 254 на ТД100 - какво означава ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Грешка 254 на ТД100 - какво означава ?

    Здравейте ! Днес за първи път закачих моята Мареа ТД100 на комп. диагностика. Имаше доста записани грешки, които изчистихме, но остава една "неизвестна грешка 254". Програмата с която диагностицирахме е Auto Com, комплект с модула от снимката и съответните преходници. Не откривам нищо в интернет за тази грешка, може ли някой да даде информация какво означава ?
    Прикачени файлове
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    #2
    Колега, бих потърсил, но до 98-ма ли е колата..с кой двигател е - 182A7(Lucas помпа, по-старият мотор) или 182B4 Ако е по-старата мисля, че Fiat не са много наблягали на кодовете за грешки ами на описанията. По добре би било с друго да се прочете, защото очевидно и от Аутоком и Делфи не са наблегнали на този мотор

    Коментар


      #3
      Колега, пишеш наизуст, колкото да видим рекламите в мнението ти. В заглавието е уточнено кой е двигателят. Подписът ти е в нарушение на правилата на форума. Изтрий го, моля!

      Коментар


        #4
        nikolaimikov написа:
        Колега, бих потърсил, но до 98-ма ли е колата..с кой двигател е - 182A7(Lucas помпа, по-старият мотор) или 182B4 Ако е по-старата мисля, че Fiat не са много наблягали на кодовете за грешки ами на описанията. По добре би било с друго да се прочете, защото очевидно и от Аутоком и Делфи не са наблегнали на този мотор
        ДВГ: 182A7 , помпа LUCAS, дата на производство : ноември ’97. И очевидно някой все пак доста е наблегнал на тоя мотор
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          Напълно е възможно и да няма никаква грешка или да има, но Аутоком-а да не я чете.Не можеш ли да я закачиш с МЕС ?
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            Напълно е възможно и да няма никаква грешка или да има, но Аутоком-а да не я чете.Не можеш ли да я закачиш с МЕС ?
            Трябва или да се оръся повечко за диагностика с МЕС, или да си купя комплект кабели и контролер за диагностика, защото тоя дето може да я закачи на "тънка лайсна" работи когао и аз и ... не можем да се засечем аз да съм свободен а той да работи. По принцип си мисля че е някакъв бъг в програмата, защото тая грешка излезе след като изчистихме записваните с години грешки, и всички тестове минават перфектно, с изключение на теста за подгрева, но ако не го пуснем и неговата грешка не се появава, а излиза само тази "неизвестна грешка 254". Иначе всичко си работи перфектно - дебитомер, ТПС, температурен датчик входящ въздух, ЕГР, контрол на впръскването (предварението), включване/изключване на климатика, датчик колянов вал, повишен празен ход. Тая програма обаче не ми отчита температура на ДВГ. Може и това да е проблема и вместо да обработи инфото от ЕКУ, да дава грешка защото не може да разчете данните за температурата. Датчика работи, щом управлява повишения празен ход и според температурата. Когато имам време, ще ревизирам подгрева, за да разбера точно кой създава грижи - релето или някоя свещ и ще решавам как да процедирам за да я закача на МЕС и да покаже повечко инфо.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Пробвайте да я закачите пак на аутокома но със сервизния ключ на таблото.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа:
                Пробвайте да я закачите пак на аутокома но със сервизния ключ на таблото.
                Нямам такъв. Взех я само с един син ключ.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Ще ти даде да си играеш доста повече като опции
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    В тази таблица има гешки, незнам дали ще помогне, за твоята гласи:Р0254 Високо показание от датчик А за гориво на помпата за впръскване (Палец/Ротор/Дюза)
                    Прикачени файлове
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #11
                      NikMar написа:
                      В тази таблица има гешки, незнам дали ще помогне, за твоята гласи:Р0254 Високо показание от датчик А за гориво на помпата за впръскване (Палец/Ротор/Дюза)
                      Е това вече е интересно. Играх си с регулировките на помпата, но тук всички ме убеждават, че количеството на подаваното гориво не се следи от датчика в първа дюза, а само момента на впръскване. Ще трябва да си напрява някои тестове, за да разбера дали все пак тази 1-ва дюза не отчита и количеството на горивото, както предполагам. Благодаря за отговора и таблицата, която си споделил !
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар

                      Working...
                      X