Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с поредния алтернатор на Фиат пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Така.Първо не съм мъж,а жена и затова не мога сама да си ремонтирам каквото и да е.Разчитам на умните глави.Може да разбирам какво му е,но не мога да си го оправя.Освен това не мога да спра колата дори за няколко часа защото ми е необходима.В събота отидох да питам за рециклиран алтернатор и ми казаха цена 160лв. без монтаж и без оставяне на моя.Направих се на замислена и се запътих към вратата и тогава ме спряха с предложението,че в тази цена ще включат и монтажа.Ами съгласих се-какво да правя.Бързо го смениха-за около 2 часа всичко.Та моя алтернатор беше със спукан корпус-отново!Техния беше като нов-поне така изглеждаше.След смяната зареждането отиде на 14.Обясниха ми,че тези алтернатори/Марели/,които слагали на фиат,тойота ярис,форд и алфа били по начало проблемни.Статора бил така плътно заврян в корпуса,че при нагряването се пукал лесно.Най-добре било да се сложи такъв на Бош,но пък е по-скъп и ги няма.Та надявам се премеждията ми да са свършили поне на този етап.
    FIAT PUNTO 1,7 TD

    Коментар


      #32
      Първо - извинявай, по презумция приемам, че всички са мъже, макар че очевидно не е така.Второ - стигнала си до правилното решение по метода "опит - грешка"Трето - от моите проучвание информацията за статора беше същатаЧетвърто - на добра цена си го спазарила, на мен ми струваше 170 лева без монтаж.

      Коментар


        #33
        Няма проблем за грешката.Свикнала съм да ме гледат с недоварие в мъжките среди,макар,че доста време съм се занимавала с автомобили-внос,продажба,поддръжка и т.н.Спазарих алтернатора на тази цена,може би защото ме видяха,че съм жена.Пък и сигурно вече има доста голяма конкуренция и между тези фирми и всеки клиент им е добре дошъл.Дано само се окаже качествен.
        FIAT PUNTO 1,7 TD

        Коментар


          #34
          Абе е едно да си продавал една сурия коли. Това не означава че ти е ясно всичко за всеки модел. Друго е да си се ровиш само за твоята и да и знаеш и кътните зъби ...
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #35
            stelyna написа:
            Така.Първо не съм мъж,а жена и затова не мога сама да си ремонтирам каквото и да е.Разчитам на умните глави.Може да разбирам какво му е,но не мога да си го оправя.Освен това не мога да спра колата дори за няколко часа защото ми е необходима.В събота отидох да питам за рециклиран алтернатор и ми казаха цена 160лв. без монтаж и без оставяне на моя.Направих се на замислена и се запътих към вратата и тогава ме спряха с предложението,че в тази цена ще включат и монтажа.Ами съгласих се-какво да правя.Бързо го смениха-за около 2 часа всичко.Та моя алтернатор беше със спукан корпус-отново!Техния беше като нов-поне така изглеждаше.След смяната зареждането отиде на 14.Обясниха ми,че тези алтернатори/Марели/,които слагали на фиат,тойота ярис,форд и алфа били по начало проблемни.Статора бил така плътно заврян в корпуса,че при нагряването се пукал лесно.Най-добре било да се сложи такъв на Бош,но пък е по-скъп и ги няма.Та надявам се премеждията ми да са свършили поне на този етап.
            Ремъкът не трябва да е натегнат.Трябва да поддава поне с един сантиметър при натискане с пръст.По този начин хем няма да се пука корпусът,хем лагерът няма да се чупи,а и самият ремък ще изкара значително повече.

            Коментар

            Working...
            X