Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с музика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с музика

    Здравейте колеги . Понеже си сложих още 2 колонки в колата и ги пуснах през един еквилайзер и тои взима + от усилвателя , и само колконките дето са ми през еквилайзера ми пискат по ритъма на двигателя , попитах един приятел да ми каже дали има представа от какво може да е и ми каза че може да окъсява някъде апък друг ми каза да сложа някакъв дросел и въпроса ми е дали първо може да пробвам с дросел и какво представлява тои.Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    колега не мие ясно точно какво си свързал и как но при мен беше същия проблем смених CD то и се оправиха нещата а по въпроса за дросела се нарича кондензатор който обира точно тоя брум но трябва да видиш някой ел.техник да ти каже колко точно и какви параметри трябва да е

    Коментар


      #3
      е ако е от СД-то няма ли да ми го прави на всички колони а не само на допълнителните 2 който са през еквилайзера

      Коментар


        #4
        Че ква кола караш бе брат ? Че имаш Вредни токове Тва отдавна умря с ЛАДИТе и жигулите и москвича ...
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #5
          Фиат стило , казаха ми че може да не е хубава масата и заради това да го прави но още не съм пробвал като го направя ще ви кажа какво е станало

          Коментар


            #6
            g3ncho написа:
            Фиат стило , казаха ми че може да не е хубава масата и заради това да го прави но още не съм пробвал като го направя ще ви кажа какво е станало
            Май не съм им читави кастуфоните и друг човек се оплакваше че неловял како трябва трансмитер на 2 метра от него ... Пръшял и пукал ...
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              брат Фиата си е чиста жигула как да е пробвай да сложиш др плейар и тогава пиши какво е станало дали има промяна и дали се чува двигатела

              Коментар


                #8
                Бисерите са в друг раздел Я колегата да уточни, какво точно разбира под "еквилайзер", че май не е на ясно какво е сложил и къде го е включил.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  То е като услилвател и има 10-тина копчета отпред за регулиране на ниски среди и високи , свързва се по следния начин - + е вързан на + на усилвателя които е за Субуфера отзад , от 1 колонка се хваща сигнал за него и той го разпространява и съм му вързал 2 колонки само , нито оригиналните нито със субуфера имам проблем а имам проблем с 2-те колонки който са след този Усливател ( еквалайзер )

                  Коментар


                    #10
                    g3ncho написа:
                    То е като услилвател и има 10-тина копчета отпред за регулиране на ниски среди и високи , свързва се по следния начин - + е вързан на + на усилвателя които е за Субуфера отзад , от 1 колонка се хваща сигнал за него и той го разпространява и съм му вързал 2 колонки само , нито оригиналните нито със субуфера имам проблем а имам проблем с 2-те колонки който са след този Усливател ( еквалайзер )
                    я драсни модела на тва чудо или снимка Досещам се какво ми говориш но се пак искам да го вида . На тъндар имаше едни такива филтри .За рязане на басси или високи
                    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                    Коментар


                      #11
                      Ама чакай малко, как така си свързал еквилайзер след усилвателя и си вкарал в него ниво от усилвател, което изкарваш за две колони? Не разбирам много от музика за коли, ама ми се струва съвсем грешно. Този еквилайзер има ли вграден усилвател в него и колоните, които си свързал - отговарят ли по съпротивление на изхода на еквилайзера? Той колко изхода има изобщо?Виж тука примерна картинка как се свързва такова нещо. Усилвателят е след еквилайзера и след усилвателя - до колоните няма нищо, те са директно към усилвател. Не е ли правилно да свържеш нещата както трябва по принцип и едва след това ако има проблем - да се опитаме да го решим?

                      Коментар


                        #12
                        g3ncho написа:
                        То е като услилвател и има 10-тина копчета отпред за регулиране на ниски среди и високи , свързва се по следния начин - + е вързан на + на усилвателя които е за Субуфера отзад , от 1 колонка се хваща сигнал за него и той го разпространява и съм му вързал 2 колонки само , нито оригиналните нито със субуфера имам проблем а имам проблем с 2-те колонки който са след този Усливател ( еквалайзер )
                        Първо, до входовете на този усилвател се пуска сигнал с "ниско ниво" и по екранирани кабели. Вторият проблем е, че най-вероятно няма филтър на входа на захранването и от там влизат пикове от ел. инсталацията на автомобила, създадени от бубините и алтернатора. Сигнала може да преобразуваш с преобразувател на ниво ( продават се по магазините ), за да използваш съществуващото окабеляване за задните тонколони. Трябва да си купиш и филтър за захранването. Филтъра не е само дросел ( а дросела не е кондензатор, както каза някой по-горе ), а комбинация от дросел/и и кондензатори свъзани в схема. Филтъра трябва да е съобразен мощноста която консумира усилвателя. Усилватля на субуфера си има допълнителен захранващ модул със съответните филтри към него, за това го няма това бръмчене при него.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар

                        Working...
                        X