Колата не работи добре на бензин, гърми, прекъсва гасне. Опитах да я адаптирам но след адаптацията пак продължава да няма особено подобрение.Свещите са сменяни, кабелите и те са уж добре.След адаптацията паля и гасне и така няколко пъти. Всеки път излиза грешка РО170.Идеята е да я настроя както трябва на бензин и след това да настроя и ГИ както трябва. Ако не я оправя на бензин, няма да мога и на газ да я настроя.Инжекторните времена на празни обороти са 4,5-4,6 мили секунди, големички ми се виждат..Моля за мнения и съвети.Колата е Брава 1,6 с еку 49Ф.(ГИ фобос)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
РО170 грешка на Брава 1,6.
Collapse
X
-
Това май беше нещо за неправилна горивна смес. Пиша по спомени, но съм почти сигурен. Провери работа на дебитомер, ламбда и всичко от което зависи сместа. Прегледай и въздушния филтър.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
-
Re: РО170 грешка на Брава 1,6.
Alex_RT написа:... Всеки път излиза грешка РО170....(ГИ фобос)Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Виж си показанията на мапа трябва да е към 320на тихи обороти. За ламбдата говорите с колегата за различни неща ти му казваш за стойноста на ламбда(коефициент който трябва да е е от 0,98 до 1,02 идеална стойност 1 ) а той ти говори за напрежение от 0,2 до 1 волт. , виж да нямаш смучене на въздух по маркучите от газ. инжекторите до колектора, и всички маркучи след дроселовата клапа., също така вакума до редуктора и сервото и т.н . Следващото е бензинова помпа и регулатор на горивото , ако е по ниско налягането на горивото(бензина) ще вдигне времената . При мен бензиновите времена на същия мотор са 3.2 - 3.6мс на тихи обороти и загрял двигател без консуматори. Бяха се вдигнали когато имах спукани маркучи на газовите инжектори на 4,6 -4,9мс. Веднага след ресетване какви са и бензиновите времена без да я превключваш на газ? Тази грешка P0170 Fuel trim malfincion означава не мога да се справя с горивната карта.Т.е. нещо ти обърква смесообразуването, то зависи от мапа (вакум в смукателният колектор и температура на входящият въздух) датчик за атмосферно наллягане , налягане в бензиновата рейка(3 бара) и така се определя сместа. А на изхода ламбда сондата показва коефициент 0,98 -богата , 1,02- бедна смес и така системата се затваря. Всяко от тези неща като се скапе и компа не може да направи сместа. Високото налягане в газовия редуктор и газови времена 2 мс задължително объркват бенз еку защото 3омова рейка райл не може да работи под 3,5 мс гарантирано , 1.5 омовата мисля че беше с минимални времена 2,1 мс т.е. като минеш на газ задължително сместа ти е богата, интересното е че при богата смес на газ при мен ламбда показва че е бедна т.е. отива на 1,18 коефициент(lambda sensor integrator) например и бенз комп увеличава времената и понеже разликата е повече от 15% прави самоадаптация и се омазва. Поне при мен е така ,опитно установено в продължение на 2 години.Другото което пропуснах е температурният датчик на бензиновото еку при теб е двоен и седи на термостата отгоре единия е за таблото другия е за компа в един корпус са , ако е тругнал и не показва правилна температура също може да ти се вдигнат бенз. времена, ако е прекъснал ще ти върти вентилатора на радиатора непрекъснато.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар