Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

РО170 грешка на Брава 1,6.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    РО170 грешка на Брава 1,6.

    Колата не работи добре на бензин, гърми, прекъсва гасне. Опитах да я адаптирам но след адаптацията пак продължава да няма особено подобрение.Свещите са сменяни, кабелите и те са уж добре.След адаптацията паля и гасне и така няколко пъти. Всеки път излиза грешка РО170.Идеята е да я настроя както трябва на бензин и след това да настроя и ГИ както трябва. Ако не я оправя на бензин, няма да мога и на газ да я настроя.Инжекторните времена на празни обороти са 4,5-4,6 мили секунди, големички ми се виждат..Моля за мнения и съвети.Колата е Брава 1,6 с еку 49Ф.(ГИ фобос)
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    #2
    Това май беше нещо за неправилна горивна смес. Пиша по спомени, но съм почти сигурен. Провери работа на дебитомер, ламбда и всичко от което зависи сместа. Прегледай и въздушния филтър.
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #3
      Дебитомер няма, провери за спукани маркучи по МАП сензора, ламбда сондата в какво състояние е, виж и въздушния филтър.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Маркучи по Мапа няма, той е на колектора, въздушния е нов, а ламбдата трябва да показва май нещо от сорта на 0,92 до -1,05. Така ли е или греша?
        Play Golf ,but not drive golf!!!
        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

        Коментар


          #5
          грешиш трябва да показва от 0.1 до 0.92
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            виж какви са стойностите на мап-а на празен ход, под 3.5 трябва да са бензиновите времена
            Брава 1.6

            Коментар


              #7
              Re: РО170 грешка на Брава 1,6.

              Alex_RT написа:
              ... Всеки път излиза грешка РО170....(ГИ фобос)
              Тази грешка и при мен постоянно излиза. Слагах друг МАП (уж работещ), ама нъцки. Трия грешката и не се появява до следващото стартиране на ДВГ.Само, че при мен колата си работи нормално.
              Stop giving directions, just say "Follow me."
              Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
              Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

              Коментар


                #8
                Виж си показанията на мапа трябва да е към 320на тихи обороти. За ламбдата говорите с колегата за различни неща ти му казваш за стойноста на ламбда(коефициент който трябва да е е от 0,98 до 1,02 идеална стойност 1 ) а той ти говори за напрежение от 0,2 до 1 волт. , виж да нямаш смучене на въздух по маркучите от газ. инжекторите до колектора, и всички маркучи след дроселовата клапа., също така вакума до редуктора и сервото и т.н . Следващото е бензинова помпа и регулатор на горивото , ако е по ниско налягането на горивото(бензина) ще вдигне времената . При мен бензиновите времена на същия мотор са 3.2 - 3.6мс на тихи обороти и загрял двигател без консуматори. Бяха се вдигнали когато имах спукани маркучи на газовите инжектори на 4,6 -4,9мс. Веднага след ресетване какви са и бензиновите времена без да я превключваш на газ? Тази грешка P0170 Fuel trim malfincion означава не мога да се справя с горивната карта.Т.е. нещо ти обърква смесообразуването, то зависи от мапа (вакум в смукателният колектор и температура на входящият въздух) датчик за атмосферно наллягане , налягане в бензиновата рейка(3 бара) и така се определя сместа. А на изхода ламбда сондата показва коефициент 0,98 -богата , 1,02- бедна смес и така системата се затваря. Всяко от тези неща като се скапе и компа не може да направи сместа. Високото налягане в газовия редуктор и газови времена 2 мс задължително объркват бенз еку защото 3омова рейка райл не може да работи под 3,5 мс гарантирано , 1.5 омовата мисля че беше с минимални времена 2,1 мс т.е. като минеш на газ задължително сместа ти е богата, интересното е че при богата смес на газ при мен ламбда показва че е бедна т.е. отива на 1,18 коефициент(lambda sensor integrator) например и бенз комп увеличава времената и понеже разликата е повече от 15% прави самоадаптация и се омазва. Поне при мен е така ,опитно установено в продължение на 2 години.Другото което пропуснах е температурният датчик на бензиновото еку при теб е двоен и седи на термостата отгоре единия е за таблото другия е за компа в един корпус са , ако е тругнал и не показва правилна температура също може да ти се вдигнат бенз. времена, ако е прекъснал ще ти върти вентилатора на радиатора непрекъснато.

                Коментар

                Working...
                X