Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Присветва лампата за акумулатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Следя темата с интерес. От години и при мен при продължително не каране на колата се появява в началото отзи проблем и изчезва от самосебе си.
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #17
      Важно е да се доуточни за присветване на лампата с цялата й сила на светене или леко мъждукане става дума
      EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
      Fiat Punto 1.2 16v Sporting

      Коментар


        #18
        white_shark написа:
        Важно е да се доуточни за присветване на лампата с цялата й сила на светене или леко мъждукане става дума
        Още в началото казах че лампата само пресветка леко (мъждука) и като подам газ се оправя
        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

        Коментар


          #19
          Valiosport написа:
          white_shark написа:
          Важно е да се доуточни за присветване на лампата с цялата й сила на светене или леко мъждукане става дума
          Още в началото казах че лампата само пресветка леко (мъждука) и като подам газ се оправя
          Карай така,на баща ми типото е така вече 2-ра година ...
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
          Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

          Коментар


            #20
            Евентуален проблем с диодния блок.И аз не му обръщах особено внимание и ме остави на пътя,когато най-малко очаквах зимата в най-голямата виелица...и тогава направих ремонта ама по-трудния начин.Ако не те притеснява и не ти се занимава карай си тъй ама после да не проклинаш късмета и съветите от форума...
            EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
            Fiat Punto 1.2 16v Sporting

            Коментар


              #21
              Princo написа:
              Valiosport написа:
              white_shark написа:
              Важно е да се доуточни за присветване на лампата с цялата й сила на светене или леко мъждукане става дума
              Още в началото казах че лампата само пресветка леко (мъждука) и като подам газ се оправя
              Карай така,на баща ми типото е така вече 2-ра година ...
              То и мойто върви вече една година така, но в момент ще ме остави на пътя, пък и на баща ти типото не вярвам да е с 2KW бас вътре
              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

              Коментар


                #22
                white_shark написа:
                Евентуален проблем с диодния блок.И аз не му обръщах особено внимание и ме остави на пътя,когато най-малко очаквах зимата в най-голямата виелица...и тогава направих ремонта ама по-трудния начин.Ако не те притеснява и не ти се занимава карай си тъй ама после да не проклинаш късмета и съветите от форума...
                И мен ме съмнява, че или е диодния блок или колектора (там където опират четките) и мисля другата седмица като взема пари и да му подменя, лагерите, релето с четките, диодната платка и колектора
                Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                Коментар


                  #23
                  White_shark, ти с какъв алтернатор си, четох в ръководството на типо, че се слагат няколко вида и колко долу горе, даде за диодната платка, нещо друго сменя ли му? Моя е Magneti Mareli 65A
                  Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                  Коментар


                    #24
                    Същия.
                    EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                    Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                    Коментар


                      #25
                      Диодният блок с четките върви компле и струва 20-на лева.Не е задължително проблема да е от там.Като се разглоби динамото ще си каже-така само гадаеш.
                      Fiat Tipo
                      Corsa b комби !

                      Коментар


                        #26
                        pecata написа:
                        Диодният блок с четките върви компле и струва 20-на лева.Не е задължително проблема да е от там.Като се разглоби динамото ще си каже-така само гадаеш.
                        Релето с четките е комплект и е 20 лева и се държи на два винта, диодния блок е запоен за статора и е отделно
                        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                        Коментар


                          #27
                          Има ли някой който е правил цялостен ремонт на алтернатор на фиат/ланчия, да каже колектора на ротора подлежи ли на смяна и намира ли се като резервна част, също и как се избиват лагерите
                          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                          Коментар


                            #28
                            Местя темата, не знам как не съм я видял толкова време, че е в грешен раздел.Ето един алтернатор на парчета, не знам дали ти помага с нещо. В името на снимката пише какъв е. Съвсем неангажиращо ще предположа, че някой диод е станал двупосочен.Не съм разглобявал никога електромотори от този вид, ама колко комплекта четки трябва да минат през ротора, за да се износи и да подлежи на подмяна? Според мен не може да е от там проблемът. Ако правиш ремонтът сам - може да снимаш и внимателно после да обясниш и да стане една полезна тема.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #29
                              Valiosport написа:
                              Има ли някой който е правил цялостен ремонт на алтернатор на фиат/ланчия, да каже колектора на ротора подлежи ли на смяна и намира ли се като резервна част, също и как се избиват лагерите
                              Има части за всичко и всичко се подменя. Ако се затрудниш с намирането на нещо ще помагаме.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #30
                                Колектора подлежи на смяна, а това, колко комплекта четки трябва да е изтъркал ... зависи от качеството на чеките. :D Може и един комплект четки да изтърка няколко колектора.
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X