Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Присветва лампата за акумулатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Присветва лампата за акумулатора

    Някой може ли да каже, защо на празен ход ми свети леко лампата на акумулатора, като подам газ и спира, преди не ми е светела така, втория ми въпрос е дали люка има отводнителни канали и къде се намират те, защото всичко се мокри под мокета, люка ми се отваря само нагоре в задния край се вдига. Благодаря за отговорите
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    #2
    За първото - генератора.
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
    Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

    Коментар


      #3
      Princo написа:
      За първото - генератора.
      Кво трябва да му правя, по точно, че направо да го сменям ?
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        #4
        Valiosport написа:
        Princo написа:
        За първото - генератора.
        Кво трябва да му правя, по точно, че направо да го сменям ?
        Не го сменяй,виж го в какво състояние,обтегнат ли е ремъка ...
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
        Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
        Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

        Коментар


          #5
          Princo написа:
          Valiosport написа:
          Princo написа:
          За първото - генератора.
          Кво трябва да му правя, по точно, че направо да го сменям ?
          Не го сменяй,виж го в какво състояние,обтегнат ли е ремъка ...
          Ремъка го натегнах тази седмица, даже и ангренажния, че ми се видя хлабав, какво трябва да се сменя на генератора, релето ли или е нещо диодния блок
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            #6
            Още ли не си го сменил с по-мощен ? С тия консуматори дето ги имаш в колата си, направо електроцентрала ти трябва :D Сигурно са заминали четките и колектора. Четките са в комлект с регулатора, но колектор се сменя по-трудно. Моя съвет е да си намериш по-мощен алтернатор и да го обслужиш преди да го монтираш.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              След като имаш много консуматори скачаи на алтернатор от Типо с климатик,а колкото до отводнителните канали ,би трябвало да има и се намират в предните колонки стига да ти е оригинален шибидаха
              Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
              EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
              EX.Fiar Ritmo 105TC

              Коментар


                #8
                Dido_Lyubenov написа:
                Още ли не си го сменил с по-мощен ? С тия консуматори дето ги имаш в колата си, направо електроцентрала ти трябва :D Сигурно са заминали четките и колектора. Четките са в комлект с регулатора, но колектор се сменя по-трудно. Моя съвет е да си намериш по-мощен алтернатор и да го обслужиш преди да го монтираш.
                Не съм сменял нищо, от две седмици си играя с кабелите да ги напъхам в гофрета да им запоя кабелни обувки, дупчих торпедната стена, че не може да мине 35 квадратовия кабел, китвах едната вежда и прага, че беше се надигнала боята, сега искам да отстрана теча, че вътре е почнало да ръждясва и ще грундирам пода и чак тогава ще положа кабелите, махнах кората под чистачките и обливах с вода и отникъде не влезе, обаче забелязах че където се стича по торпедната стена и точно долу където е тунела ламарината се е разцепила и почнало да загнива и най-вероятно от там влиза водата, или другия вариант е шибедаха, колега не знам дали е оригинален щото така съм купил колата, не ми се вярва някой да е изрязвал тавана че да си слага люк :D Откъде да го взема този генератор, пък и тавата е малка, едвам събирам 75АH акумулатор... четките с релето трябва да се смени така ли
                Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                Коментар


                  #9
                  Потърси си алтернатор от дизел,при тези консуматори.
                  Fiat Tipo
                  Corsa b комби !

                  Коментар


                    #10
                    pecata написа:
                    Потърси си алтернатор от дизел,при тези консуматори.
                    Той е същия
                    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                    Коментар


                      #11
                      Проблема прилича предимно на износени четки, но е много вероятно и колектора на ротора да е много износен. Може да опиташ да смениш само четките, предполагам ще намериш пдходящи. Евтини са, стига да подлежат на смяна.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        Dido_Lyubenov написа:
                        Проблема прилича предимно на износени четки, но е много вероятно и колектора на ротора да е много износен. Може да опиташ да смениш само четките, предполагам ще намериш пдходящи. Евтини са, стига да подлежат на смяна.
                        Да подлежат за смяна имам ръководство за типо, само че не съм му свалял още реле-регулатора, играх си да търся откъде влиза вода в купето, имам питане към хората с ТИПО да кажат дали има отводнителна тръба под кората на чистачките отляво до сервото, защото при мен е само отдясно и ме съмнява, че някой "специалист" преди мен е решил, че не му трябва и водата която се излива от под чистачките тече по торпедната стена
                        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                        Коментар


                          #13
                          И при мен има само отводняване при сервото.Често се запушва с листа и боклуци и чат-пат си го чистя.
                          Fiat Tipo
                          Corsa b комби !

                          Коментар


                            #14
                            pecata написа:
                            И при мен има само отводняване при сервото.Често се запушва с листа и боклуци и чат-пат си го чистя.
                            То и при мен го има отвора за отводняване, но гумената тръба я няма, само отдясно я има една крива и свита в края, въпроса е дали до сервото си я е имало оригинално ?
                            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                            Коментар


                              #15
                              Днес свалих реле-регулатора заедно със четките и четките са почти нови, защо се явява пресветването на лампата на акумулатора при ниски обороти? Дължината на четките е 10мм. на едната и 12 на другата, в спецификациите ги дават, че минималната им дължина е 5,00мм. Алтернатора е Magneti Mareli 65A
                              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                              Коментар

                              Working...
                              X