Някой може ли да каже, защо на празен ход ми свети леко лампата на акумулатора, като подам газ и спира, преди не ми е светела така, втория ми въпрос е дали люка има отводнителни канали и къде се намират те, защото всичко се мокри под мокета, люка ми се отваря само нагоре в задния край се вдига. Благодаря за отговорите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Присветва лампата за акумулатора
Collapse
X
-
Valiosport написа:Princo написа:За първото - генератора.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Princo написа:Valiosport написа:Princo написа:За първото - генератора.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Още ли не си го сменил с по-мощен ? С тия консуматори дето ги имаш в колата си, направо електроцентрала ти трябва :D Сигурно са заминали четките и колектора. Четките са в комлект с регулатора, но колектор се сменя по-трудно. Моя съвет е да си намериш по-мощен алтернатор и да го обслужиш преди да го монтираш.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Още ли не си го сменил с по-мощен ? С тия консуматори дето ги имаш в колата си, направо електроцентрала ти трябва :D Сигурно са заминали четките и колектора. Четките са в комлект с регулатора, но колектор се сменя по-трудно. Моя съвет е да си намериш по-мощен алтернатор и да го обслужиш преди да го монтираш.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Проблема прилича предимно на износени четки, но е много вероятно и колектора на ротора да е много износен. Може да опиташ да смениш само четките, предполагам ще намериш пдходящи. Евтини са, стига да подлежат на смяна.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Проблема прилича предимно на износени четки, но е много вероятно и колектора на ротора да е много износен. Може да опиташ да смениш само четките, предполагам ще намериш пдходящи. Евтини са, стига да подлежат на смяна.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
pecata написа:И при мен има само отводняване при сервото.Често се запушва с листа и боклуци и чат-пат си го чистя.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Днес свалих реле-регулатора заедно със четките и четките са почти нови, защо се явява пресветването на лампата на акумулатора при ниски обороти? Дължината на четките е 10мм. на едната и 12 на другата, в спецификациите ги дават, че минималната им дължина е 5,00мм. Алтернатора е Magneti Mareli 65AТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар