Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с моторче на задната чистачка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ами аз си купих моторче от там.Свалих си кората,монтирах си го сам и две години вече никакви ядове.Моторчето се продава напълно комплектовано,дори ти го тестват на място.Въобще не стигаш до сервиз.Защо трябва да правиш галимации като има и по-лесен вариант?!

    Коментар


      #32
      Ами браво. Извадил си късмет. В автоморгите (особено Италианеца) - частите се продават така както са свалени от колата. Никой не се занимава да го чисти и смазва. Разбира се, че винаги е по-лесно да си купиш нови или "нови" части, но целта на форума е да си помогнем сами един на друг. За теб ако не са проблем 30 лева, за друг може и да са. По-евтино е да си го направиш сам за 1 час и да не даваш 30 лева. За теб може да е по-лесно да си купуваш все нови или "нови" части, но за друг е по-лесно и по-приятно и по-евтино да си го свали и да си го направи сам. Ако потърсиш помощ някой ден, по някой въпрос - ще ти бъде ли приятно да прочетеш "Абе кво се занимаваш с глупости, отивай в сервиз или си купи ново"?

      Коментар


        #33
        Прав си.Само дето накрая може да се наложи човека да прави нова елинсталация.Ти ако разбирш,други не.Като гледам по-горните постове и човека не вдева нещо.Пък и имам право да изразявам мнение,.....нали?Или се бъркам?!А форума става безполезен,когато некои хора започват да правят цензура.Хайде със здраве.

        Коментар


          #34
          ogi28b написа:
          ivoivcho написа:
          Що се занимавате с глупости?!Отиваш до Италианеца ,мяташ 30 лева ,взимаш моторче и си го монтираш!
          Е как не сме се сетИли по-рано?! Италианеца сигурно ги отваря и ги почиства и смазва вместо теб? Предлагам, с такива съвети като твоите, направо да закриваме форума, защото е безполезен. За какъвто и да е проблем - отиваш до Италианеца или друг търговец, купуваш си нови части, после в сервиз за монтаж и "пей сърце". Мнението ти е съвсем излишно. При следващо подобно - ще те предупредя официално.HF - а къде да сложат релето? Нали трябва да има физически контакт със зъбното колело с пистите?
          Просто се подава 12в на мотора и импулсно реле с време. Никакви пластини и тем подобни измишльотини . Колега ако не може италианеца да измисли къде... да открадне от брата немец Голф с проблемна задна чистачка не съм виждал...
          Браво 1.9JTD 2000г.

          Коментар


            #35
            Колега ,като не знаеш нещо как е направено и как работи не се обаждай.Имам наблюдения върху "железните" гоуфове.Импулсно реле има,но си пропуснал момента с крайния изключвател
            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

            Коментар


              #36
              Отворих мойта.... релето е изгоряло, дано поне транзистора да е здрав... изглежда здрав , ама тия дарлингтони.... съм ги позабравил Иначе смазах, някой преди мен е пилил оста ... абе чудо. Ще сложа външно реле щото... ако дам 5лв за реле , то по-добре да купя цялата магария за 30 от моргите. Дано да тръгне, мамицата иЕдит... Новото реле цъка.... обаче НЪЦ... явно и транзистора е изгорял. Или при сглобяването съм уакал нещо с това колело с пистите
              Браво 1.9JTD 2000г.

              Коментар

              Working...
              X