Колеги здравейте имам проблем със свързването на диагностиката значи обд-то светва синьо значи че кабела работи, подавам + и - от акумулатора от преходника всичко светва ток има, давам Ф11 ( свържи) МултиЕКУскан е програмата и ми изписва НЕУСПЕШНО СВЪРЗВАНЕ проблем в кабела или COM1 порт.... Какво е това КОМ1 как да го оправя Уиндоус 7 64бит Ултимейт е ОС, драйвъри ли нещо трябва да се инсталират Ще съм много благодарен ако ми помогнете да го оправя шото колата ми е зле искам да я прочета
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с диагностиката-неуспешно свързване с Multi ECU Scan
Collapse
X
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44072Тази тема колега прегледал ли си я, и направил ли си както трябва това което е написал колегата ?
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44072 Направил ли си всичко от тази тема? Не говори английски с кирилица, особено ако не го знаеш, че изглежда смешно отстрани. Ултимейт... как пък го измисли? И сложи едно по-смислено заглавие, иначе пращам темата в коша.
Коментар
-
Re: Проблем с диагностиката.
Bravo 1.9 JTD написа:Колеги здравейте имам проблем със свързването на диагностиката значи обд-то светва синьо значи че кабела работи, подавам + и - от акумулатора от преходника всичко светва ток има, давам Ф11 ( свържи) МултиЕКУскан е програмата и ми изписва НЕУСПЕШНО СВЪРЗВАНЕ проблем в кабела или COM1 порт.... Какво е това КОМ1 как да го оправя Уиндоус 7 64бит Ултимейт е ОС, драйвъри ли нещо трябва да се инсталират Ще съм много благодарен ако ми помогнете да го оправя шото колата ми е зле искам да я прочетаFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Оправих го готово е всичко тръгна видях си грешките но ми направиха впечатления 2 от тях които постоянно по време на тестването се появяваха и те бяха ЕГР нещо си соленоид нз къв е проблема с тоя ЕГР при мене е затапен с ламарина на входа на тръбатаи другата грешка е P0380 Preheating control unit... какво може да значи това....не работят лампата за подгряване и лампата за температура на двигателя или поне аз така си ги превеждамleave something of the happiness you bring
Коментар
-
Колеги не искам да пускам нова тема за това ще ъп-на тази:Следното ми питане е за оградените на снимката нещаКакво се случва при тестването на EGR Solenoid valve аз чувам прищракване. Искам да уточния че ЕГР-а е запушен механично с ламарина на тръбичката и може това да оказва ефект и да го показва като грешка. Така следващото е Glow Plugs relay при него какво да очаквам да се случи като тествам ?? Glow plug control light при тестване очаквам да светне жълтия реотан обаче не светва... това ли трябва да значи и какъв може да е проблема тука ? Това излезе като грешка първия път и сега се чудя дали са свещи или реле подгряване да разбера кое да сменявам, евентуално и двете. Engne temperature light така като гледам това пак е индикатор на таблото... но и той не свети аз даже не съм знаел че имам такова ? (Трудно достига оптимална температура на работа и постоянно играе стрелката на температурата нагоре и надолу от това ли може да е ? ) Additional heater ми го изписа като грешка. От колегата ogi28b разбрах че това са подгр. свещи на антифриза, тях засега ще ги оставя... Boost control solenoid какво е това ??? Какво да очаквам при тестването ? Еngine suspension control тука като цъкна нищо не чувамНека някой да помогне ще бъда благодарен за услугата, защото съм нов в тия схемиleave something of the happiness you bring
Коментар
-
Поред да започнем - Ultimate се изговаря Ълтимът. С кратки и твърди букви "ъ", като и двете по-точно се нещо средно между A и Ъ. Побългарения вариант е най-правилно да се каже Ултимат. В никакъв случай не УлтимЕЙт. Нали знаеш какво е ултиматум? Не е ултимейтум. Това извън темата. На въпросите: * При тестването на ЕГР, се захранва бобината на клапана на торп. стена и се отваря пътят на вакуума, който трябва да издърпа механичния клапан в лявата част на двигателя.* За релето на свещите не мога да кажа нищо. * За контролната лампичка на свещите - трябва да светне. Щом не свети - има проблем в тая система. Може да е прекъснат кабел, изгорял светодиод, студена спойка в таблото... * Контролната лампа за температура на двигателя - не съм сигурен дали има, ама не ми се отваря книгата да погледна таблото. * Additional heater, когато представлява подгревни свещи за антифриза, няма връзка с главния компютър и не може да го тестваш. По-скоро е тест за кола, която има електро-нагревател при малкия радиатор в купето, например Стило. * Boost Control Solenoid е електромагнитен клапан, който е наличен при турбини с променлива геометрия, управлява ъгъла на лопатките на турбината. Нямаш такова. * Последното също го нямаш. Да беше оправил и заглавието на темата! Следващият път обещавам, че ще махна подобна тема без предупреждение.
Коментар
-
Здравейте колеги. За да не оспамвам форума не създавам нов тема и използвам тази (дано създателя да няма нищо против). Реших да си купя кабел от ebay, само 1 не ми е ясно. На едните ВАГ КОМ пише ауди,сеат,шкода , а на други фиат,ланча,алфа. Въпроса ми е дали всички ВАГ КОМ 409.1 стават за фиат или трябва да е специално фиат,алфа понеже цената им не е еднаква. Колата е стило 2006 дизел.Stilo 120 / 06'
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар